قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد و عنصر ماه تولد بهمن : «من متحول می‌کنم»

1

نماد و عنصر ماه تولد بهمن گویای مسائل جالبی است که شانس و اقبال زیادی برای متولدین این ماه به ارمغان می‌آورد. یک بهمن ماهی بر اساس این نماد، می‌تواند با عنصر وجودی خود آشنا شود و بداند آیا از خاک، آب، باد یا آتش است.

بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند با سنگی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد آشنا شود و فلز وجودی خود را بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب نماد ماه تولد بهمن را معرفی می‌کنیم.

تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

ویژگی‌های متولدین ماه بهمن

متولدین ماه بهمن، خودکفا، به خود مطمئن، تا حدی غیر قابل پیش‌بینی، باگذشت و دارای عمر طولانی هستند. آنها طبیعت را دوست دارند و سفر و زندگی جمعی را به هر چیزی ترجیح می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های متولدین بهمن می‌توان به مسئولیت‌پذیری، کنجکاوی، تیزبین بودن، اهل صرفه‌جویی و دارای روحیه شاد اشاره کرد.

بعضی از بهمن ماهی‌ها یک دنده هستند اما در عوض قابل اعتماد و امانت‌دارند و در حل مشکلات هم اغلب موفق ظاهر می‌شوند. بهمنی‌ها برای اینکه احساس رضایت در زندگی داشته باشند، به همسری ماجراجو و اهل مخاطره نیاز دارند. وگرنه غمگین و افسرده می شوند. از اینکه در علت هر ماجرایی کنجکاوی کنند، لذت می‌برند. پس خیلی از سؤالات و پیگیری‌هایشان ناراحت نشوید.

نماد ماه تولد بهمن می‌گوید متولدین این ماه از چیزهای پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه لذت می‌برند و دوست دارند که گاه و بیگاه غافلگیر شوند. آنها از صحبت و معاشرت لذت می‌برند. نسبت به بهمنی‌ها خیلی سخت‌گیر و موشکافانه عمل نکنید وگرنه دست و پای خود را گم می‌کنند. یک AQUARIUS ممکن است گاهی سر به هوا و دمدمی باشد. شاید هم گاهی بیش از حد سرکش و خودمختار شود. در یک کلام باید گفت متولد ماه لهمن را نمی‌توان را یک جا بند کرد.

خرید از گالری پرسته: گوشواره میخی
  • مشهورترین متولدین ماه بهمن: هری استایل، کریستیانو رونالدو و پریس هیلتون
  • ماه‌های سازگار با بهمن: شهریور و تیر

نماد بهمن

نماد ماه تولد بهمن

  • شعار: من متحول می‌کنم
  • عنصر وجود: هوا
  • سنگ خوش یمن: آماتیست
  • متولد: با آرمان ایده آلیستی
  • سمبل: مرد و دلو
  • ستاره حاکم: اورانوس
  • شخصیت: ثابت
  • فلز وجود: اورانیوم
  • رنگ محبوب: آبی آسمانی
  • عدد خوش‌یمن: ۴
  • گل محبوب: نرگس
  • روز مبارک: شنبه

عنصر وجود متولد ماه بهمن

نماد ماه تولد بهمن

بر اساس نماد ماه تولد بهمن ، عنصر وجود متولد ماه بهمن هواست. هوا یک لحظه آرامش ندارد و دائم در حرکت است؛ ذهن فردی که عنصر وجودش هواست نیز به همین صورت است. البته، جالب اینجاست که هوا متمرکزتر از بقیه عنصرهای وجود است. به طوری که متولدین بهمن که عنصر وجودشان هواست، می‌توانند در لحظه تصمیم‌گیری و بهترین راهکار را برای هر مشکل سختی پیدا کنند.

کسانی که عنصر وجودشان هواست، بسیار دوراندیش هستند و چشم‌انداز وسیعی از اهداف و برنامه‌های خود دارند. اما خیلی سریع هم می‌توانند تغییر موضع دهند.

در حالی که برخی از متولدین این عنصر منطقی، باهوش و خوش برخورد هستند، شماری دیگر ممکن است گیج و سرد باشند. این اشخاص در انجام چند کار هم‌زمان مهارت بسیار بالایی دارند. اما در عین حال، بسیار سریع هم حواسشان پرت می‌شود. این در مورد بهمن ماهی‌ها هم مصداق دارد.

بهمنی‌هایی که هوا وجودشان را تشکیل داده، با اینکه قدرت انجام چند کار هم‌زمان را دارد اما بهترین نتیجه را زمانی بدست می‌آورند که فقط روی یک موضوع واحد تمرکز می‌کنند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای

این افراد بسیار خوش‌مشرب هستند و خیلی خوب می‌توانند اطرافیان را سرگرم کنند. به همین دلیل در جمع‌ها می‌درخشند. البته توجه داشته باشید که در عین حال که خوش معاشرت هستند، ممکن است گاهی جاذبه اجتماعی نداشته باشند. چون اغلب منطقی رفتار می‌کنند. عنصر هوا چندان وفادار و سرسپرده نیست و همین امر در روابط عاطفی برای او مشکلاتی پدید می‌آورد. این افراد اصولا به سنت بی‌اعتنا هستند.

بیشتر بخوانید: عنصر ماه تولد

سنگ خوش یمن ماه تولد بهمن

نماد ماه تولد بهمن

بر اساس نماد ماه تولد بهمن ، سنگ ماه تولد این ماه، آماتیست است. اَمتیست، نوعی‌ کریستال‌ کوارتز به‌ رنگ‌ بنفش بوده و در گروه‌ کوارتزها گران‌بهاترین‌ سنگ‌ محسوب‌ می‌‌شود.

سنگ‌ کوارتز در طبیعت‌ به‌ رنگ‌های‌ گوناگون‌ یافت‌ می‌‌شود که‌ هر کدام‌ به‌ نامی‌ معروف‌ هستند؛ مثلا دُر کوهی که‌ بی‌ رنگ‌ است‌ و در تمام‌ نقاط‌ جهان‌، از جمله ایران معادن‌ متعددی‌ از آن‌ وجود دارد.

سنگ ماه تولد بهمن سمبل صمیمیت، صلح و آرامش است. سنگ کریستالی بنفشی است که به اضطراب پایان می‌دهد. این گوهر بیشتر در آلمان غربی و شرقی، چک اسلواکی، رومانی، روسیه، برزیل، آمریکا، ماداگاسکار، مکزیک و نامبیا یافت می‌شود.

از آنجا که سختی آمیتیس ۷ است، بنابراین برای استفاده در جواهرسازی سنگ مناسبی به شمار می‌رود. جالب است بدانید ارزش سنگ آمتیست با میزان افزایش رنگ آن نسبت مستقیم دارد. یعنی هر چه پررنگ‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه بهمن

خواص سنگ ماه تولد بهمن

سنگ ماه تولد بهمن به سبب داشتن رنگ بنفش در زمینه رنگ درمانی، سبب از بین بردن انرژی‌های بد و منفی می‌شود و آنها را به انرژی مثبت تبدیل می‌کند. برای این منظور می‌توانید یک تکه از سنگ آمتیست را در محیط کار یا خانه بگذارید تا از لحاظ روحی و ذهنی آرامش بگیرید.

سنگ ماه تولد بهمن ضد اضطراب و کابوس است و برای کسانی که بدخواب هستند یا مدام کابوس می‌بینند، به‌شدت توصیه می‌شود. برخی کارشناسان ثابت کرده‌اند، افراد مضطرب وقتی آماتیست همراه خود دارند به آرامش می‌رسند. برخی باورها بر این است که سنگ آمتیست باعث به حقیقت پیوستن رویاها شده و عشقی راستین را به ارمغان می‌آور‌د.

این سنگ مخصوص دردهای ناحیه سر، میگرن و فشارهای عصبی است و سیستم کلی بدن را بهبود می‌دهد. از دیگر خواص سنگ آماتیست که سنگ ماه تولد بهمن است می‌توان به روشن کننده چهره، بهبود تمرکز، تقویت سیستم ایمنی بدن، متعادل کردن و شفای همه چاکراها، کاهش توهم و افزایش فعالیت مغز در سمت راست اشاره کرد.

خرید از گالری پرسته: گوشواره حلقه ای

آمیتیست نقش کاهنده بر روی فشارهای شریانی دارد و برای کم خونی و سایر بیماریهای خونی مؤثر است. همچنین، سرگیجه مربوط به حالت روانی، اختلالات چشمی و ناهماهنگی‌های آن را تسکین می‌دهد.

نماد ماه تولد بهمن

نماد ماه تولد بهمن برای متولد این ماه خوش شانسی و خوش‌یمنی به همراه دارد. از این رو، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع  همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد بهمن طراحی و عرضه کرده است.

در بخش نظرات برایمان بنویسید که آیا این مقاله برایتان مفید بوده است؟

1 نظر
  1. رضا می گوید

    سلام اصلا با واقعیت و آمار رفتاری و علمی منطبق نیست. شرمنده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.