قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

طراحی اسم با طلا ؛ از انگشتر تا گردنبند

1

گالری پرسته همیشه برای طراحی‌های منحصربه‌فرد خود شهرت و محبوبیت داشته و دارد. با گردشی کوتاه در میان محصولات این فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر متوجه می‌شوید که این حرف یک ادعای تو خالی نیست. فارغ از تمامی مدل‌ها و کالکشن‌هایی که گالری پرسته تاکنون عرضه کرده است، این مجموعه در نظر دارد طراحی اسم را نیز به چرخه محصولات خود بیفزاید.

طراحی اسم ، همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد یک دیزاین کاملا اختصاصی است. یعنی شما به عنوان مشتری اسم خود یا فردی که تمایل دارید برای او هدیه طلا خریداری کنید را سفارش می‌دهید و گالری پرسته در زیباترین حالت آن را برای شما طراحی کرده و می‌سازد.

همچنین نوع مصنوع طلا هم به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. شما می‌توانید انگشتر، دستبند طلا، گردنبند طلا یا حتی گوشواره با طراحی اسم سفارش دهید. اینکه از چه متریال‌های دیگری در ساخت آن استفاده شود را نیز شما بر اساس سلیقه و بودجه خود تعیین خواهید کرد.

در حال حاضر مجموعه‌ای از حروف فارسی در فروشگاه‌های گالری پرسته عرضه می‌شوند که در ترکیب با متریال‌های متنوع همچون سنگ، مکرمه یا چرم طراحی و ساخته شده‌اند.

طراحی اسم با طلا

طراحی اسم با طلا این مزیت را دارد که مطمئن می‌شوید، زیورآلاتی که خریداری کرده‌اید را هیچ‌ فرد دیگری در اطراف شما ندارد. یعنی یک وسیله زینتی ارزشمند دارید که منحصرا برای خودتان طراحی و ساخته شده است.

طلاهایی که طراحی اسم دارند برای افرادی مناسب است که دوست دارند هدیه‌های خاص به دوستان خود اعطا کنند و از ذوق و هیجان فردی که کادو را دریافت می‌کند، خودشان هم غرق در شادی شوند. شما می‌توانید برای شریک عاطفی خود، مادر، برادر یا دوستان نزدیک و تمام کسانی که در دل شما از ارزش و اعتبار بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند هدیه‌ای این چنینی سفارش دهید.

قیمت این محصولات نیز به طرح موردنظر شما و متریالی که می‌خواهید در ساخت آن به کار رود بستگی دارد. برای ارزان‌تر تمام شدن قیمت نهایی محصول می‌توانید مثلا یک دستبند بافت سفارش دهید که نام موردنظرتان با مقدار کمی طلا و به صورت ظریف و کوچک ساخته و روی دستبند سوار شده است. یا می‌توانید درخواست کنید تا اسم با یک طراحی بسیار شیک و زیبا، بدون استفاده از هیچ متریال دیگری همچون و چرم و بافت، به صورت گوشواره‌ی آویز ساخته شود. یا هر مدل دیگری که خودتان ترجیح می‌دهید و بابِ سلیقه‌تان است را می‌توانید سفارش داده و در اختیار داشته باشید.

طراحی اسم با طلا برای خانم‌ها

در بحث زیورآلات و طلا و جواهر، همیشه خانم‌ها گزینه‌های بیشتری نسبت به مردان دارند. از انگشتر گرفته تا گردنبند، دستبند، پابند و گوشواره طلا می‌توان برای خانم‌ها طلا سفارش داد و خرید. همه این اقلام هم قابلیت این را دارند که بر اساس طراحی اسم ساخته شوند. یعنی چه؟ یعنی می‌توانید گوشوارهای از اسم خود بیاویزید، یا سفارش دهید گردنبندتان با اسم خودتان طراحی و ساخته شود. انگشتری که هر روز به دست دارید، به اسم خودتان مزین شده باشد. یا حتی روی دستبند هم نامتان حکاکی شده باشد.

طراحی اسم با طلا برای خانم‌ها متنوع‌تر و ساده‌تر است. به این دلیل که هر تیپ و مدلی را می‌توان برای خانم‌ها در نظر گرفت. اما در مورد مردان این حق انتخاب وجود ندارد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند چشم نظر

 

در مورد طراحی اسم با طلا برای خانم‌ها باید چندین فاکتور را مدنظر داشت. اول از همه باید بر اساس سبک زندگی و تیپ لباس پوشیدن خود طراحی اسم را سفارش دهید. اگر از عاشقان طلا و جواهر هستید و اغلب تیپ‌های زنانه و رسمی دارید، بهتر است سراغ طرح‌های تماما طلا بروید. یعنی هیچ متریال‌ دیگری همچون سنگ، چرم یا بافت در سفارشتان وجود نداشته باشد. مثلا گردنبندی با زنجیر طلا و اسمی از طلا که به زنجیر وصل شده گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. یا دستبندی که اسم شما روی پلاک طلا نوشته شده و به زنجیری از طلا وصل شده بیشتر با سبک زندگی شما همخوانی خواهد داشت تا دستبندی که در طراحی آن سنگ یا چرم به کار رفته.

یا برعکس، اگر تیپ‌های غیررسمی و دخترانه دارید شاید بهتر باشد سراغ طرح‌های ترکیبی بروید. مثلا دستبند چرمی یا بافت با طراحی اسم با طلا.

گردنبند و دستبندهایی که از ترکیب طلا با چرم، سنگ یا مکرمه درست شده‌اند برای مناسب‌های غیر رسمی بهترین گزینه‌اند. نمونه‌های سنگی را برای مناسبت‌ها و مراسم رسمی هم می‌توان استفاده کرد. اما انواع بافت برای مهمانی رسمی یا لباس شب گزینه‌ی هوشمندانه‌ای نیست. اگر چه برای دورهمی‌ها و گردش‌های دوستانه، بهترین گزنیه بشمار می‌رود.

طراحی اسم با طلا برای آقایان

زیور آلاتی که طراحی اسم دارند مختص خانم‌ها نیستند. اگرچه هیچ مردی در هیچ کجا یدنیا گوشواره‌ای از اسم خود را از گوشش آویزان نمی‌کند، اما کم نیست شمار مردهایی که دستبندهای چرم و طلا از نام خود به دست دارند.

بهترین و متناسب‌ترین زیورآلات مردانه که می‌توان با طرح اسم پیشنهاد داد، دستبند است؛ آن هم دستبند چرمی در ترکیب با پلاک‌های طلا. برای این منظور می‌توانید سفارش کنید که روی یک صفحه طلا نام موردنظر حکاکی شود. یا نام با خط نستعلیق (یا هر طرح دیگری) نوشته و به بندهای چرمی وصل شود.

البته دستبندهایی که با سنگ و بافت مکرمه تهیه می‌شوند هم برای مردان گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

دستبند بافت با طراحی اسم برای تیپ‌های غیر رسمی و کژوئال بهترین گزینه‌ هستند. البته منظور این نیست که نمی‌توانید با کت‌ و شلوار دستبند مکرمه بپوشید، اما بهتر است در مراسم‌های رسمی اولویت خود را روی دستبند سنگی یا چرمی بگذارید تا مشخص شود که با وسواس و دقت زیادی لباس پوشیده‌اید. به این صورت منظم‌تر و باهوش‌تر هم به نظر خواهید رسید.

دستبندهای ساخته شده از سنگ برای هر دو تیپ رسمی و غیر رسمی قابل استفاده است و هیچ‌ محدودیتی در استفاده‌ از این نوع وسیله زینتی وجود ندارد. دستبندهای با طراحی اسم که سنگ‌هایی با رنگ‌های تیره دارند برای کت‌وشلواری‌ها خوب هستند و مدل‌هایی که سنگ‌های رنگی دارند نیز برای تیپ‌های اسپرت.

دستبندهای چرمی طراحی اسم نیز همانند دستبندهای ساخته شده از سنگ برای هر مراسم و موقعیتی مناسب است و با هر تیپ لباسی می‌توان آنها را ست کرد. از تیپ ورزشی و اسپرت گرفته تا کت و شلوار که رسمی‌ترین لباس مردانه به شمار می‌رود.

با همه این توضیحات باید اشاره کنیم که هنگام سفارش طلا با طراحی اسم برای خودتان باید علاوه بر طرح اسم به سبک لباس پوشیدن خود نیز توجه ویژه داشته باشید. از خودتان بپرسید که آیا همیشه تیپ‌های غیررسمی، هنری، ساده، رسمی یا هیپی دارید؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

این مساله در مورد خرید طلا با طراحی اسم برای دیگران هم مصداق دارد. شما باید توجه داشته باشید فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید آیا بیشتر لباس‌هایش رسمی می‌پوشد یا غیر رسمی. به این صورت بسیار راحت‌تر می‌توانید برای سفارش و خرید طراحی اسم با طلا برایشان تصمیم‌گیری کنید.

1 نظر
  1. ساحل صالحی می گوید

    با سلام ممنون میشم قیمت ساخت پلاک‌طرح نام« ویونا »طبق طرح های بالا را بهمراه گردنبند جدا بفرمایید
    شماره ۰۹۱۲۳۳۵۳۳۰۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.