قیمت روز طلا: 3,820,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

زیورآلات مرواریدی

0

زیورآلات مرواریدی پرسته: زیبایی دریا بر روی زیورآلات

زیورآلات مرواریدی پرسته، یکی از مجموعه زیورآلات گالری پرسته است. مجموعه‌های متفاوت، به شما در ست کردن این زیورآلات کمک می‌کنند. هر کسی از دغدغه ست بودن خانم‌ها خبر دارد. بنابراین این مجموعه‌ها کمک می‌کند که انگشتر و گردنبند و گوشواره و… را با همدیگر ست بگیرید.

حتی اگر قرار است به مرور این اتفاق بیافتد، به شما کمک می‌کند که همیشه خیالتان از این موضوع راحت باشد. در تمام زیورآلات این مجموعه از مروارید استفاده شده که از دیرباز مورد توجه خانم‌ها بوده و هست. طرح‌هایی که در این کالکشن می‌بینید، همگی دارای مروارید سفید با بالاترین کیفیت هستند. همه طلاهای استفاده شده در این مجموعه ۱۸عیار است و طلاها کاملاً دست ساز هستند.

همچنین طرح‌هایی که در مجموعه کالکشن مروارید می‌بینید خاص و متفاوتند و نمونه این طرح‌ها را جایی غیر از گالری پرسته نمی‌توانید پیدا کنید.

 

مجموعه ای از بهترین طراحی‌های زیورآلات مرواریدی پرسته

در بین طراحی‌های مختلفی که در کالکشن مروارید پرسته می‌بینید، انگشتر طلا و گردنبند طلا و گوشواره دیده می‌شود.

در بین طرح‌های مختلفی که هستند، بعضی از آنها با همدیگر شباهت طراحی دارند. مانند طراحی‌های چشم، قلب، عشق، مستطیل، مثلث، دایره و… هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. اما در این مجموعه‌های کوچک، نباید چشممان را از تک کارهای جذاب این کالکشن برداریم. مثلاً نمی‌شود به راحتی از کنار سری Flower گذشت، همان طور که گردنبند طلا فیروزه پرسته، چشم آدم را می‌گیرد.

ترکیب‌های کالکشن مروارید

در تمام ترکیب‌های متفاوت مجموعه مروارید، استفاده از مروارید به شکل نگین، یا حلقه استفاده شده است. به طوری که هر طرحی، بتواند به راحتی با هر کدام از انتخاب‌های دیگر شما از این مجموعه ست بشود. پس نگران طراحی‌های مختلف در کالکشن زیورآلات مرواریدی نباشید.

 

چرا کالکشن مروارید؟

حضور مروارید در بین زیورآلات زنان، به سال‌های خیلی دور برمی گردد. همان قدر که طلا، ارزشمند و کمیاب است، مروارید هم چنین حالتی دارد. بنابراین ترکیب این دو گوهر در کنار همدیگر، زیبایی آنها را دو چندان می‌کند. حالا به این ترکیب، طراحی‌های زیبا و متفاوت را هم اضافه کنید.

طراحی‌هایی که آنها را تک و منحصر به فرد می‌کند. همه این طراحی‌ها، دستساز هستند و هیچ دو زیورآلاتی، سری سازی نشده اند. نهایت دقت و ظرافت در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است. با توجه به ویژگی‌های متفاوتی که دارند، هماهنگ کردن آنها با یکدیگر، حس خوبی به دارنده آنها می‌دهد.

 

معرفی چند نمونه خاص از کالکشن مروارید

گوشواره مروارید
گوشواره تک لنگه مروارید

گوشواره تک لنگه مروارید

سه مدل مختلف گوشواره تک لنگه مروارید در این مجموعه وجود دارد. طراحی پایه آنها، شبیه به یکدیگرند. اما تفاوت آنها در نوع قرار گرفتن مروارید آنها است. یکی از آنها دو مروارید، یکی از آنها یک مروارید  و اخری، با یک زنجیر از پایه فاصله دارد.

گوشواره‌های تک لنگه معمولا جذابیت خاصی دارند و به عنوان یک مدل تک لنگه خاص می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگرچه در بین کالکشن مروارید، تک لنگه‌های جذاب دیگری هم هست.

 

 

انگشتر طلا ضربدر نگین دار و مروارید
انگشتر طلا ضربدر نگین دار و مروارید

انگشتر طلا ضربدر نگین دار و مروارید

انگشتری مناسب مراسم‌های خیلی رسمی و شیک که می‌خواهید در آنها بدرخشید. نگین اتمی سفید این انگشتر، بالاترین کیفیت مروارید را دارد. در کنار سه مروارید که مرکز انگشتر هستند، نگین‌های ریز دیگری هم تعبیه شده اند که به زیبایی آن اضافه کرده اند. ترکیب زیبای نگین و طلا و مروارید در کنار همدیگر و حالت ضربدری‌ آن را تبدیل به یک طرح خاص و منحصر به فرد کرده است.

وزن طلا در این انگشتر قابل انتخاب است و می‌توانید با اختلاف یک گرم، دو نوع مختلف آن را انتخاب کنید. حتی رنگ انگشتر را هم می‌توانید تعیین کنید.

 

گوشواره طلا منحنی و مروارید

زیورآلات مرواریدی
گوشواره مروارید

دو لنگه این گوشواره با هم متفاوتند. گوشواره‌های تا به تا هم به تازگی مد شده اند. ویژگی این طرح، وجود مروارید در دو لنگه این گوشواره است. استایل شیک و منحصر به فردی دارد و شما را در مهمانی، خاص و ویژه می‌کند. ابعاد آن حدود ۶در ۱.۵ سانتی متر است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.