قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

طراحی اسم طلا

0

طراحی اسم با طلا: یک طرح خلاقانه و منحصر به فرد از اسم خودتان داشته باشید

اسم هر کسی زیباترین کلمه ای است که می‌تواند بشنود یا داشته باشد. و برای کادو یا هدیه، یک طراحی اسم با طلا می‌تواند برای همیشه شما را در دل دوستتان جا کند. طراحی اسم جزو کادوهایی نیست که بشود از یاد برد و یکی از آن کارهایی است که ماندگار می‌شود. اما هر طرحی نمی‌تواند دل آدم را ببرد. مدل‌های مختلفی وجود دارند که بتوانیم با آن اسم را طراحی کنیم. در گالری پرسته دست شما حسابی باز است. هر نوع زیورآلاتی که بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. چه یک انگشتر طلا یا گوشواره ساده، چه یک گردنبند خوشگل و دیدنی و حتی یک مجموعه از همه زیورآلات طلا

گالری پرسته توانایی این را دارد که طرح‌های کاملاً متفاوت، نسبت به آن چه تا به امروز دیده اید طراحی کند. طرح‌هایی که صرفاً یک اسم به همان شکلی که نوشته می‌شود، نیست. طرحی نو در شکل و شمایلی تازه که توجه همه را جلب کند.

طراحی اسم خلاقانه با تکنیک‌های طراحی طلا

صرفاً داشتن خود اسم برای طرف مقابل جذاب و خواستنی است. یک طراحی منحصر به فرد و متفاوت از اسم، جذابیت بیشتری دارد. حتی اگر طراحی اسم طلا را برای خودمان می‌خواهیم، دلپسندترش می‌کند. طراحی اسم طلا در پرسته، با استفاده از بخش‌های مختلف اسم شما انجام می‌شود. یک طراحی اختصاصی که شبیه به هیچ کدام از طراحی‌های قبلی نباشد. اگر نگاهی به طراحی‌های انجام شده در گالری داشته باشید، بیشتر آشنا می‌شوید. تلاش ما در طراحی اسم با طلا این است که منحصر به فرد و تمام عیار باشیم.

یکی از زیبایی‌های اسم هر کسی، فارسی بودنش است. زیبایی و خوانایی یک اسم، به این است که برای یک فارسی زبان، آشنایی و قرابت دارد. به همین دلیل در گالری پرسته، طراحی اسم با طلا علاوه بر حروف لاتین، با حروف فارسی هم انجام می شود.

نیازی به جستجو در اینترنت ندارید

بهتر است به طراحان ما در طراحی اسم با طلا اعتماد کنید. زیرا ما اعتقاد داریم منحصر به فرد بودن، یک ویژگی مهم است. اگر طرح‌های آماده را در اینترنت جستجو کنید و طرحی مشابه بخواهید، در حق خودتان کم لطفی کرده اید. مخصوصا اگر قرار است این هدیه، ماندگار بشود. طلا را معمولاً برای یک مناسبت ویژه هدیه می‌دهند. مانند مراسم عروسی، تولد فرزند، عقد کنان، و رویدادهای خاص دیگر. پس بهتر است همان طور که خود رویداد، ویژه است، هدیه هم خاص باشد.

طراحان اسم طلا در پرسته با نگاه به اسم و ویژگی‌هایی که در نام هر کسی وجود دارد، طراحی را شروع می‌کنند. طرح‌ها همگی منحصر به فرد و خلاقانه است. اگر طرح مشابهی در اینترنت پیدا نکردید، یعنی شما یک طرح خاص سفارش داده اید و البته نیازی هم نیست این کار را انجام بدهید.

مدل سفارشتان را انتخاب کنید

دوست دارید طرح شما گردنبند طلا بشود، زنجیر، دستبند، انگشتر یا همه آنها؟ این سوالی است که می‌توانید پاسخ بدهید. حتی اگر بخواهید یک سرویس طلا با این شیوه هم می‌توان سفارش داد. انتخاب شما بستگی به میزان صمیمیت شما با کادو گیرنده دارد. بعضی‌ها دوست دارند یک هدیه معمولی بدهند و شما دوست دارید هدیه تان متفاوت باشد.

نگران قیمت هدیه ای که می‌دهید نباشید. حتی می‌توانید ترکیبی از طلا و متریال‌های دیگر باشد. اگر می‌خواهید حتماً یک هدیه از این جنس برای کسی بگیرید، ترکیب‌های متنوع دیگری هم هست. مثلاً یک دستبند که بخش کوچکی از آن، اسم عزیز شما است. یا حتی دستبند چرمی، دستبند بافت و… هم جزو فعالیت‌های پرسته به حساب می‌آید. ظرافت کار ممکن است بالاتر برود و جلوه ای که در ذهنتان تداعی می کند را کمتر داشته باشد. اما با این روش، شما می‌توانید هدیه متفاوت خودتان را حتماً انتخاب کنید.

سبک پوشش را در نظر بگیرید

طراحی اسم طلا یک هدیه خاص است، اما اگر با سبک کادو گیرنده متفاوت باشد، چه ااتفاقی می‌افتد؟ با تمام تمایلی که به داشتن چنین هدیه ای دارد، موارد استفاده کمی برایش پیدا می‌کند. مثلاً خانم‌های خیلی رسمی و شیک، سراغ طلاهای ارزان و ترکیبی نمی‌روند. آنها دوست د ارند طلای کامل داشته باشند. نه هیچ سنگی، نه نگینی و نه دستبند بافت یا چرم. اینها نکاتی هستند که هنگام انتخاب باید به آن دقت کنید.

انگشتر طلا و گوشواره طلا، با گردن بند طلا کمی متفاوت هستند. هزینه کمتری دارند، سبک تر هستند، اما همیشه باید تیپ طرف مقابل را در نظر بگیرید. یک خانم شیک پوش معمولا یک گوشواره کاملاً طلا را به یک انگشتر با نگین سنگ ترجیح میدهد. اما برای کسی که از این جنس زیورآلات طلا دارد، وجود یک سنگ زیبا حس بهتری منتقل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.