قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای خرید النگو برای کسی که دوستش داریم

0

خرید النگو برای کسی که دوستش داریم بسیار هیجان انگیز می باشد، چون همانطور که می­دانید یکی از بهترین هدایایی که می­توانید برای کسی که دوستش دارید بخرید، زیورآلات طلا هستند. این هدیه نشان دهنده­‌ی علاقه و وفاداری شما است و باعث بالارفتن اعتماد به نفس و علاقمندی طرف مقابل شما می­شود. یکی از انواع زیورآلات طلا النگو ست که یک زیور شرقی است و هرگز از مد نمی­افتد. النگو در طرح‌های ساده و غیر رسمی تا مدل‌های شیک و منحصر به فرد دیده می­شود. النگوهای متنوع که باب هر سلیقه ای باشد را در گالری پرسته نیز می­توانید ببینید.

فراموش نکنید که النگو طلا می­تواند به بخشی از وجه‌ی اجتماعی شخص تبدیل شود و مکمل شخصیت او باشد. اگر می­خواهید برای کسی النگو بخرید، توجه داشته باشید که زیورآلات زیبایی او را تکمیل می­کند. حتی یک النگوی ساده هم می­تواند ظاهر فرد را به کلی زیر و رو کند.

برای انتخاب زیورآلات طلا از جمله خرید النگو قانون خاصی وجود ندارد اما ملاک‌هایی هست که با توجه به آنها می­توانید یک النگوی جذاب برای محبوبتان بخرید و او را غافلگیر کنید.

در خرید النگو به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

  • توجه به سلیقه و روحیات فرد: النگویی انتخاب کنید که مطابق سلیقه و هماهنگ با تیپ او باشد. این هماهنگی و هارمونی او را جذابتر و متمایز خواهد کرد. حتی لازم است که به زرد یا سفید بودن رنگ طلا نیز توجه داشته باشید و النگویی مطابق علاقمندی او تهیه کنید.
  • کاربرد و زمان استفاده از النگو: اگر می­خواهید النگویی که می­خرید همیشه همراه کسی که دوستش دارید باشد، به یاد داشته باشید که النگوهای جواهرنشان و بسیار ظریف برای استفاده­ی روزانه مناسب نیستند. اگر می­خواهید او ظاهری بی نقص و دلفریب داشته باشد و تمام تمرکز بر روی النگوی طلا در دستان او باشد، پس زمینه­ی شلوغی برای آن انتخاب نکنید.
  • سایز النگو: به طور کلی کسانی که مچ دستشان ظریف است اما دستهای کشیده دارند، می­توانند از انواع سایزهای النگو استفاده کنند. اگر مچ دست فرد تو پر باشد، بهتر است از النگوهای نازک استفاده نکند و سراغ سایزهای متوسط برود.
خرید از گالری پرسته: النگو باریک زنانه

هنگام انتخاب النگو باید از اندازه­‌ی دور مچ شخص استفاده کننده آگاهی داشت. النگو نوعی دستبند است که قابلیت تغییر سایز مانند دستبندهای زنجیری را ندارد. از همین رو هنگام خرید النگو باید به سایز آن دقت کنید. به عنوان یک قانون کلی همیشه النگو باید ۱ تا ۱.۵ سانتیمتر بزرگتر از اندازه مچ دست فرد باشد. با دو روش زیر می­توان سایز دقیق دست افراد برای النگو را یافت:

روش اول: یک نوار باریک از کاغذ یا نخ را برش دهید. انگشت شصت خود را روی سرانگشت کوچک قرار دهید. نوار را طوری دور دست بپیچید که بزرگترین حلقه ممکن تشکیل شود. طول نوار را بر حسب سانتیمتر اندازه گیری کنید و سپس طبق جدول، سایز مناسب النگو را بیابید.

راهنمای اندازه‌گیری النگو


روش دوم:
قطر قسمت داخلی یکی از النگوهای فعلی خود که مناسب دست شماست را مطابق شکل –بر حسب سانتیمتر- اندازه گیری کنید و طبق جدول، سایز مناسب را تشخیص دهید.

خرید از گالری پرسته: النگو دستبندی طلا

  راهنمای خرید النگو

انواع النگوی طلا

النگوها در طرحهای مختلف دیده می­شوند؛ از سنتی و کلاسیک گرفته تا مدرن و حتی تلفیق طرح‌های سنتی و مدرن. در گالری پرسته طراحی‌های جذابی از النگوهای ساده، النگوی نگین صدف و انواع النگوهای نگین‌دار را شاهد هستید که با توجه به سلیقه­‌ی شخص مورد نظرتان، می­توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. در بسیاری از طراحی‌های مدرن النگوهای گالری پرسته، شاهد ساختارشکنی‌های زیبا هستیم. طرحهای مدرن النگو این مزیت را دارند که می­توان تا سال‌ها از آنها استفاده کرد و نگران قدیمی شدن آنها نبود. به خاطر داشته باشید که با ست کردن النگو و انگشتر، این امکان را دارید که یک سبک شخصی برای فرد استفاده کننده بسازید.

 

بخوانید: سایز دستنبد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.