قیمت روز طلا: 3,620,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

آیا می‌توان الماس و مروارید را با هم ترکیب کرد؟

0

الماس برای خانم‌های دوستدار جواهرات اولین گزینه انتخابی بشمار می‌رود زیرا بر این باور هستند که الماس، جواهری بسیار شیک، باکلاس و البته گران‌قیمت است. اعتقادشان نیز کاملا درست است و این سنگ روی هر مصنوعات طلایی که سوار شود، بر جلوه و ارزش آن افزوده خواهد شد.

اما در مقام دوم محبوب‌ترین جواهرات، مروارید قرار گرفته است. سنگ مروارید جلوه مینیمالیستی جذابی دارد و به همین خاطر اغلب خانم‌ها در مراسمی که می‌خواهند خوش بدرخشند از این سنگ قیمتی استفاده می‌کنند.

اما نکته قابل اشاره در مورد الماس و مروارید این است که بیشتر مردم این دو سنگ را همه‌چیزتمام می‌دانند و در نتیجه هیچ وقت به این موضوع نمی‌اندیشند که می‌توان این دو را در کنار هم در یک جواهر به کار برد.

از این حرف تعجب کردید؟ خب واقعیت است که الماس و مروارید در کنار یکدیگر می‌توانند ترکیب بسیار جذابی خلق کنند و جلوه و درخشش بیشتری به تیپ و استایل شما ببخشند.

الماس و مروارید به خوبی یکدیگر را حمایت می‌کنند. مروارید، درخشش بسیار زیبای الماس را متعادل می‌کند و هم‌زمان، الماس هم به فرم قدیمی و کلاسیک مروارید جلوه بی‌نظیری می‌بخشد تا مدرن و به‌روز دیده شود. یعنی همکاری این دو سنگ با هم یک معامله دو سر برد است؛ هم مروارید جذاب‌تر به نظر خواهد رسید و هم الماس بیشتر به چشم می‌آید.

البته برای ترکیب الماس و مروارید باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که نتیجه‌ی نهایی خوب از آب در بیاید. این نکات را در زیر برایتان توضیح داده‌ایم.

برای چه مناسبتی می‌خواهید از جواهرات مروارید و الماس استفاده کنید؟

اگر به عروسی یک دوست قدیمی و دبیرستانی دعوت شده‌اید، شک نکنید که ترکیب الماس و مروارید بهترین گزینه است. یک دستبند مروارید شکلاتی و الماس‌های مینیاتوری را می‌توان با یک جفت گوشواره میخی الماس و لباس شب ست کرد.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

 

به قد و قواره خود توجه کنید!

برای خوش تیپ بودن باید همه جوانب فیزیکی بدن خود و جواهراتی که مدنظر دارید را در نظر بگیرید. به طور مثال، اگر شما یک خانم قد بلند و تقریبا درشت‌هیکل هستید، انتخاب یک گردنبند مروارید کوتاه که دور گردنتان را احاطه کند، بدترین کاری است که می‌توانید با تیپ خود انجام دهید. چرا؟ زیرا باعث می‌شود درشت‌تر دیده شوید.

یا اگر خانم قد کوتاهی هستید خیلی اصرار نداشته باشید که گوشواره بلند و چلچراغی از گوش‌های خود بیاویزید زیرا قدتان را کوتاه‌تر و اندام‌تان را زشت نشان خواهد داد.

تعجب نکنید، همین زیورآلات به ظاهر کوچک و ظریف نقش بسیار زیادی در استایل شما ایفا می‌کنند و می‌توانند سبب جلوه‌گری بیشتر یا ناخوشایند بودن تیپ شما بشوند.

هنگام انتخاب جواهر به رنگ پوست خود توجه داشته باشید

سنگ مروارید نور را روی پوست بدن انسان منعکس می‌کند. به همین خاطر بهتر است پیش از خرید جواهرات مرواریدی به رنگ پوست خود توجه داشته باشید. به طور مثال اگر سفید و رنگ‌پریده هستید حتما سراغ مرواریدی بروید که ته‌مایه قرمز و صورتی دارد. یا برعکس، اگر پوست تیره و برنزه دارید، سراغ مرواریدهایی بروید که ته‌مایه آبی دارند.

برعکس مروارید که رنگ خود را روی پوست شما بازتاب می‌دهد، سنگ الماس نورهای محیط را بازمی‌تاباند. یعنی شما زیر هر رنگ نوری که قرار داشته باشید، سنگ‌های الماس جواهراتتان همان‌ها را منعکس خواهند کرد.

اگر مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید یک مهمانی شبانه باشد، باید بدانید که الماس و مروارید در کنار هم ترکیب فوق‌العاده‌ای خواهند ساخت؛ مهم هم نیست که لباس شما چه باشد از یک لباس تیره شب گرفته تا تی‌شرت و شلوار جین.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

الماس نورهای رمانتیک از خود بازتاب می‌دهد و مروارید به طور هم زمان؛ پوست شما را درخشان و براق نمایش خواهد داد.

نکته قابل اشاره در این قسمت این است که باید توجه داشه باشید یکی از این سنگ‌ها باید محور اصلی باشد. یعنی مثلا مروارید در مرکز و الماس‌ها ریز در اطراف آن، با یک سنگ الماس بزرگ در وسط و مرواریدی ریز در کنارش. هر چه که هست، اولویت بخشیدن یک سنگ به دیگری اصلی است که باید رعایت شود.

منبع: jewelrynotes

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.