قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

آشنایی با ۵ نوع آویز شیک و پرطرفدار برای گردنبند طلا

0

آویز گردنبند

آویز گردنبند یک روش سرگرم‌کننده، جذاب و البته بسیار راحت برای تغییر سبک ظاهری شما به شمار می‌رود. در این مطلب از وبلاگ گالری پرسته، می‌خواهیم شما را با اطلاعات ضروری در مورد آویزهای گردنی و علت استفاده از آنها آشنا کنیم.

آیا به دنبال راه‌های مختلفی هستید که تنوع جواهراتی که دارید را بیشتر کنید؟ اگر این طور است، خوب است بدانید یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف، آگاهی از انواع مختلف آویزهایی است که می‌توانید خریداری کنید.

تعویض جواهرات به شما کمک می‌کند تا سبک جدیدی را حس و تجربه کنید. این کار می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی قابل توجهی به شما بدهد و علاوه بر این روشی نوین برای نشان دادن تیپ لاکچری و تجملاتی بودن شما را به رخ دیگران بکشد.

با این حال، قدم اول برای یافتن آویز مناسب این است که ابتدا نیاز دارید در مورد انواع مختلف آویزهای گردنی آگاهی کسب کنید. در ادامه این مطلب، با شکل‌های مختلف آویز و سبک‌های آن آشنا خواهید شد تا بتوانید آویز مناسب برای خودتان را پیدا کنید.

خرید از گالری پرسته: آویز طلا

۱- آویز گردنبند کریستال

اگرچه روی مد و امروزی بودن مهم است اما توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که شما بدون شک نمی‌خواهید شبیه همه افراد دیگری که دور و اطرافتان هستند به نظر برسید. اگر قصد خرید آویز را دارید، حتما می‌خواهید چیزی متفاوت از انواع آویزهایی که دیگران پوشیده‌اند پیدا کنید. شما ممکن است دلتان بخواهد یک آویز کریستالی بخرید. برخی از آویزهای کریستال ممکن است یک رنگ و برخی دیگر چندین رنگ مختلف داشته باشند اما مهم این است که بدانید این نوع آویزها همیشه می‌توانند یک ظاهر سیمین تمام عیار و همیشگی را حفظ کنند.

آویزهای کریستالی مخصوص آن شب‌هایی مناسب است که می‌خواهید کمی با وقارتر به نظر برسید؛ مانند زمانی که با نامزد یا همسر خود به یک شام دونفره می‌روید. رنگ‌های مختلف کریستال به شما کمک می‌کند تا در عین تناسب با لباسی که پوشیده‌اید، زیر هر نوری پرتلالؤ بدرخشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب آویز الماس برای گردنبند

۲-  آویز صلیب

صلیب یکی از محبوب‌ترین سبک‌های آویز گردنبند در جهان محسوب می‌شود و شما قطعا با خرید یک آویز یا گردنبند صلیب جدید برای مجموعه خود در اشتباه نمی‌افتید. در حقیقت، بسیاری بر این باورند که مجموعه جواهرات و زیورآلات شما، تا زمانی که حداقل یک صلیب در آن ندرخشد، مجموعه کاملی نخواهد بود.

با این حال، گزینه‌ها برای آویز صلیب در اینجا متوقف نمی‌شوند. مسیرهای مختلف زیادی وجود دارد که می‌توانید برای یافتن آویز صلیب مناسب در پیش بگیرید. شما می‌توانید صلیبی بخرید که وسط آن شیشه رومی باشد یا یک صلیب نگین‌دار با کریستال‌های درخشان  روی آن یا حتی صلیبی که ترکیبی از طلا و نقره باشد.

در نهایت، باید سبکی از آویز صلیبی را انتخاب کنید که مطابق با اولویت‌های شما باشد. اگر به دنبال چیزی لطیف‌تر یا ظریف‌تر هستید، یک آویز صلیب کوچک می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. اگر هم دوست دارید آویز شما نمایانگر و جلوه‌گر باشد، آویزهای صلیبی بزرگتر با کریستال‌ها و نگین‌های حکاکی شده روی آن را پیدا کنید تا به مقصود خود برسید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

وقتی اقدام به خرید شکل‌های مختلف آویز صلیبی می‌کنید، حتما لباس‌هایی را که با آنها می‌پوشید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگر قصد خرید آویز صلیب برای یک مهمانی بزرگ یا مجلس خاصی را دارید، به لباس مجلسی خاصی که برای آن شب برنامه‌ریزی کرده‌اید فکر کنید. این به شما کمک می کند آویزی پیدا کنید که کاملاً مطابق با سبکی باشد که می‌خواهید از خودتان به نمایش بگذارید.

 

۳- آویز قطره اشک

آویز گردنبند : اشک

اگر به دنبال یک آویز گردنبند ساده هستید که درخشش سنگ داخل آن را به نمایش بگذارید، آویزهای اشک انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

آویزهای قطره‌ای یا اشکی، همان طور که از نامشان آن پیداست، قالبی شبیه به اشک دارند که یک سنگ برجسته در مرکز آن به نمایش گذاشته شده است. سنگ داخل آویز روح و زیبایی کامل تمام قطعه آویز را متجلی می‌شود و این سنگ در واقع به منزله نقطه کانونی، چشم بسیاری از حاضران در جمع را به سمت خود جلب می‌کند.

شاید شما دلتان بخواهد تعدادی از این آویزهای اشکی را به مجموعه جواهرات و زیورآلات خود اضافه کنید زیرا آویز اشک آن قدر طراحی‌های مختلفی دارد که برای هر موقعیتی جور در می‌آیند. به عنوان مثال، آویز اشک کریستالی سواروفسکی به رنگ آبی به هر لباسی کمی چاشنی سحرآمیز زیبایی می‌افزاید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند کارتیه طلا

اما اگر به دنبال چیزی هستید که تقریباً هر روز بتوانید آن را به گردن خود بیاویزید، پس آویز اشکی را پیدا کنید که رنگ کریستالی خنثی داشته باشد. در حالی که آویزهای اشک معمولاً برای موارد لوکس استفاده می‌شوند، اما می‌توانند یک سبک و تیپ ظاهری روزانه را نیز از این رو به آن رو کنند.

 

۴- آویز خمسه

آویز گردنبند طلا : خمسه

اگر در کشورهای خاورمیانه مثل ایران زندگی می‌کنید یا مدام به دیگر کشورهای این منطقه سفر می‌کنید، متوجه خواهید شد که بخش قابل توجهی از آویزها در زیورآلات و جواهرات به شکل خمسه هستند. از آویز خمسه یا “دست خدا” به عنوان نماد خوشبختی و سلامتی برای کسانی که آن را می‌پوشند استفاده می‌شود.

مهم نیست که چه مارک یا سبکی از آویز خمسه را خریداری می‌کنید، همه آویزهای خمسه ظاهری شبیه به هم دارند. تفاوت انواع آویزهای خمسه تنها در موادی است که آویز با آن ساخته شده و سنگی که در بالای آنها برجسته شده است.

سنگی برای آویز خمسه ساخته می‌شود تا “چشم” آویز باشد و از فردی که آن را به گردن خود می‌آویزد در برابر چشم بد محافظت کند یا او را از هر موقعیت منفی دور نگه دارد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

آویز خمسه به دلیل معنای عمیقی که دارد هدیه ای شگفت انگیز برای همسر، دوستان، خواهران و برادران و فرزندان به شمار می‌رود. نکته جالب این است که همه آویزها شبیه به هم ساخته می‌شوند و می‌توانید آن را به هرکسی که مایل هستید شانس خوب برایش به ارمغان آورده شود هدیه دهید!

 

۵- آویز گردنبند مروارید

آویز گردنبند مروارید

آیا چیز دیگری غیر از یک تکه جواهرات مرواریدی سراغ دارید که به طور جدی لوکس بودن و زیبایی را در یک خانم به رخ بکشد؟ البته که نه.

همین قضیه در مورد آویزهای مروارید نیز صدق می‌کند. آویزهای مرواریدی از محبوب‌ترین سبک‌های آویز به شمار می‌روند که می‌توانید خریداری کنید. دوستان عزیز، اگر به دنبال هدیه دادن به خانمی هستید، آویزهای مروارید روشی هوشمندانه و البته شیک برای جلب توجه آنها است.

آویزهای مروارید در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارد و اغلب با انواع دیگر آویزها مانند آویزهای اشک و آویزهای گل ترکیب می‌شوند. این آویزها شیک، درجه یک و در عین حال ظریف بوده و از آن سبک‌هایی هستند که تقریباً هر زنی عاشق آویختن یکی از آنها به گردنش است.

دفعه بعد که به دنبال خرید یک آویز گردنی هستید، حتماً یک آویز مروارید را به مجموعه جواهرات خود اضافه کنید!

خرید از گالری پرسته: گردنبند چشم نظر

نوع آویز گردنی خود را مطابق سبکتان انتخاب کنید

فراموش نکنید که همه انواع آویزها با سبک و تیپ هر کسی جور در نمی‌آید. مهم این است سبک دلخواه خودتان را داشته باشید. آویزهایی را انتخاب کنید که باعث خوشحالی شما شود و تا سال‌های سال از جلوه‌گری آن روی زنجیر گردنبند خود لذت ببرید!

 

سعیده اکبری

منبع: romadesignerjewelry

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.