قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

انگشتر یاقوت سرخ را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

0

انتخاب یک تکه جواهر مناسب می‌توانید تیپ و استایل شما را تکمیل کند. خوبی انگشتر یاقوت سرخ این است که تقریبا با هر رنگ و فرم و استایلی جور می‌شود. یعنی انتخاب‌های زیادی برای ست کردن لباس و جواهرات یاقوتی خود دارید.

روبی یا یاقوت قرمز، سنگ تولد ماه تیر است. پس اگر شما متولد اولین ماه از فصل گرم تابستان هستید، گالری پرسته به شما پیشنهاد می‌دهد که حتما از انگشتری با نگین یاقوت استفاده کنید. چرا؟ چون این سنگ برای متولدین ماهی که نمادش است انرژی‌های زیادی دارد.

یاقوت قرمز علاوه بر اینکه انرژی متولدین ماه تیر را افزایش می‌دهد، شهامتشان را هم زیاد می‌کند. همچنین برای درمان بیماری‌های قلبی، تنظیم جریان خون و تقویت کلیه‌ها بسیار مفید است.

یاقوت سرخ فشار خون پایین را افزایش می‌دهد و حالت ضعف و ناتوانی را در متولدین تیر ماه که از انگشتر روبی استفاده می‌کنند، از بین می‌برد.

همچنین گفته می‌شود برای تقویت بینایی و تنظیم جریان خون در ناحیه چشم‌ها بسیار موثر است.

با این همه ویژگی که نگین یاقوت سرخ دارد، حیف است که از مزایای انگشتر این جواهر قیمتی بی‌بهره بمانید.

راهنمای ست کردن لباس با انگشتر یاقوت سرخ

دایره رنگ‌ها

راحت‌ترین و البته مناسب‌ترین روش برای ست کردن لباس با انگشتر روبی، استفاده از دایره رنگ‌هاست. با یک جست‌وجوی ساده در گوگل می‌توانید داریه رنگ‌ها را پیدا کنید و ببینید کدام رنگ مکمل، متضاد یا سازگار با رنگ دیگر است. البته ما عکس این چرخه را برایتان گذاشته‌ایم تا کارتان راحت شود.

با نگاه به این چرخه باید رنگی که مقابل سرخ قرار دارد را انتخاب کنید. یا مثلا می‌توانید از طبیعت کمک بگیرید. ببینید در طبیعت با این رنگ سرخ چه چیزهای ست شده، و از همان رنگ برای لباس خود استفاده کنید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

این روشی است که تقریبا همه هنرمندان از آن استفاده می‌کنند. شما هم برای انتخاب رنگ مناسب لباس بهتر است از آن کمک بگیرید.

دایره رنگ‌ها

رنگ‌های یاقون سرخ و فلزات گرانبها

یاقوت سرخ در چندین رنگ متنوع عرضه می‌شود، از صورتی رو به قرمز گرفته تا یاقوتی تیره.

برای ست کردن یاقوت صورتی می‌توانید از رنگ سبز کمک بگیرید. زیرا همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، سبز و قرمز و صورتی مکمل‌های همدیگر هستند.

نقره و طلا هر دو برای افزایش جذابیت نگین یاقوت سرخ گزینه‌های مناسبی هستند. بسیاری از مردم اعتقاد دارند طلای زرد یا روبی همخوانی بیشتری دارد. اما این انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد.

روبی یا یاقوت سرخ

انگشتر یاقوت در مناسب‌های اجتماعی

از انگشتر روبی قرمز می‌توانید در مراسم‌های رسمی و غیررسمی استفاده کنید. اما برای اینکه با لباس‌های هر کدام از این مراسم‌ها بیشتر ست شود، باید در انتخاب سنگ و انگشتر وسواس به خرج دهید.

به طور مثال، یک حلقه باریک با یک سنگ یاقوت ظریف و کوچک مناسب استفاده در رویدادهای غیررسمی است و می‌توانید آن را با شلوار جین و تی‌شرت هم بپوشید.

اما انگشترهای بزرگی که یاقوت درشتی روی آنها سوار شده است را می‌توانید با یک گردنبند و گوشواره پَر به رنگ یاقوت قرمز ست کنید و کاملا رسمی به نظر برسید.

تاکید روی استایل شخصی با انگشتر یاقوت قرمز

آیا دوست دارید خیلی فریبنده به نظر برسید و نگاه‌ها را به خود جلب کنید؟ می‌توانید یک انگشتر با نگین درشت یاقوت سرخ که اطرافش با الماس‌ها ریز پوشانده شده است را به دست کنید. یک گوشوار آویز روبی به گوش بیاویزید و دستبند با نگین یاقوت سرخ بپوشید.

حتی برای تاکید بیشتر می‌توانید یک کیف دستی به رنگ یاقوت انتخاب کنید. یا کفشتان یاقوتی باشد. با چنین انتخاب‌هایی، برای اینکه تیپتان زشت و شلوغ دیده نشود بهتر است لباس ساده و مشکی بپوشید.

اگر شیک بودن و سادگی را دوست دارید می‌توانید از بند ساعت راه‌راه سفید و یاقوتی برای تکمیل تیپ خود بهره بگیرید.

گوشواره گرد و ساده یاقوت سرخ، یک انگشتر ظریف یاقوت و دستبند روبی را با رنگ سرمه‌ای لباس هم می‌توان ست کرد.

لباس‌های گل‌دار تابستانی یا لباس‌های جین هم برای جواهرات یاقوت سرخ که بسیار ظریف و کوچک هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

انگشتر یاقوت سرخ با سنگ الماس (فیک یا اصل) را می‌توان با یک کیف و صندل به رنگ یاقوت سرخ ست کرد.

منبع: jewelrynotes

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.