قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان ؛ از پیاژه تا شوپارد

0

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان شامل ۱۰ نام است که احتمالا زیاد نامشان را دیده یا شنیده‌اید؛ برندهایی همچون پیاژه، کارتیه، تیفانی، شوپارد و بولگاری.

گالری پرسته در این مطلب دو قسمتی قصد دارد هر کدام از این برندهای لوکس و گران‌قیمت جواهرات را به شما معرفی کند. در قسمت اول، برندهای هری وینستون، کارتیه، ون کلیف آرپلز، بوچلاتی و تیفانی اند کو را معرفی کردیم. قسمت اول را در لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید. در این قسمت سراغ برندهای مشهورتر و گران‌قیمت‌تر همپون پیاژه و شوپارد رفته‌ایم:

بیشتر بخوانید: گران‌ترین برندهای طلا و جواهر در جهان ؛ از هری وینستون تا تیفانی

همراهمان باشید.

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان

اهمیت طلا، جواهر و زیورآلات

تیپ و استایل هر فردی بدون اکسسوری تقریبا ناقص است. جورجیو آرمانی در یکی از مصاحبه‌هایش یک بار گفته بود که این روزها، طلا، جواهر و زیورآلات بسیار مهم‌تر از لباس هستند. مخصوصا خانم‌ها می‌توانند با کمک زیورآلات به لباس‌های خود تنوع ببخشند.

شاید بتوان گفت شما می‌توانید یک لباس ساده را فقط با استفاده از اکسسوری یا زیورآلاتی از جنس طلا، سنگ یا چرم به لباسی شیک و مجلسی تبدیل کنید. آنچه اهمیت دارد تیپ نهایی شماست که با طلا و جواهر می‌تواند ایده‌آل شود.

به طور مثال، یک پیراهن تک رنگ ساده را می‌توانید با یک گردنبند جواهر به لباس شب تبدیل کنید. یا یک تی‌شرت و شلوار جین را با کمک دستبندی که ترکیب چرم و طلا هستند، از حالت تماما اسپرت به لباسی ساده اما شیک بدل کنید.

خرید از گالری پرسته: دستبند بافت زنانه طلا

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان

۶- گراف دایمندز (Graff Diamonds)

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان

گراف دایمندز یک کمپانی جواهرسازی بریتانیایی است، که در زمینه طراحی، ساخت و فروش انواع طلا، نقره، الماس، جواهرات، کالاهای لوکس و ساعت فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی آنها در شهر لندن در انگلستان قرار دارد.

گراف دایمندز اولین بار در سال ۱۹۶۰ توسط لورنس گراف راه‌اندازی شد و در حال حاضر  ۳۵ شعبه در کشورهای مختلف جهان دارد.

این برند مشهور طلا و جواهر معمولا جواهراتی با الماس‌های بزرگ طراحی و تولید می‌کند. طبق ادعای مدیرانش هم همیشه مشتری ثابت بزرگ‌ترین سنگ‌های قیمتی در جهان است.

بیشتر ثروتمندان در سراسر دنیا، برند گراف که یکی از گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان است را می‌شناسند و از کیفیت و خدمات عالی آن زیاد شنیده‌اند.

گراف دایمندز را می‌توان مالک درشت‌ترین الماس‌های جهان نامید. از جمله الماس‌های گراف می‌توان به گراف پینک اشاره کرد که یک الماس صورتی با وزنی بالغ بر ۲۰ قیراط است.

از مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند می‌توان به ملانیا ترامپ، LMFAO، پرینس دایانا، شاهدخت موناکو اشاره کرد.

این برند کتابی با عنوان «شگفت‌انگیزترین جواهرات در جهان» نیز منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ برند برتر طراحی جواهرات در سال ۲۰۱۹ [قسمت اول]

 

۷- پیاژه (Piaget)

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان

شرکت سوئیسی پیاژه در ردیف هفتم گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان نشسته است. این شرکت اولین بار در سال ۱۸۷۴ میلادی توسط جورج پیاژه تأسیس شد. اما بعدها برای ادامه فعالیت‌های تجاری خود به گروه ریچموند سوئیس (Swiss Richemont) واگذار شد.

در ابتدای کار ساعت‌های لوکس پیاژه در سراسر قاره اروپا محبوبیت و شهرت فراوانی داشتند. اما پیاژه خیلی سریع طراحی و تولید جواهرات خاص و لوکس را هم به چرخه تولیدات خود اضافه کرد. تا اینکه به یکی از برترین برندهای جواهرات در دنیا بدل شد.

برند سوئیسی پیاژه با طراحی‌های منحصر به فرد خود در زمینه ساخت جواهرات، همیشه در میان سلبریتی‌ها و هنرمندان هالیوودی از محبوبیت بالایی برخوردار است. جواهرات پیاژه اغلب الهام گرفته از میراث تاریخی این برند هستند. بیشتر مدل‌ها به سبک هالیوودی، باغ‌های جادویی و به مناسبت‌های خاص برای ستاره‌ها طراحی می‌شوند.

جالب است بدانید این برند در یکی از بزرگ‌ترین مسابقه‌های ساعت‌سازی ژنو، توانست برنده جایزه بهترین ساعت مچی جواهرنشان زنانه بشود.

به طور کلی باید گفت پیاژه صاحب مهم‌ترین کارگاه جواهرسازی در ژنو است که همه‌ی الماس‌ها را با دقت و وسواس زیادی انتخاب می‌کند. معروف‌ترین جواهرات این برند هم طرح گل رز دارند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

۸- بولگاری (Bvlgari)

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان

یکی دیگر از گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان ، بولگاری است. این برند در سال ۱۸۸۴ میلادی توسط سوتیریوس وولگاریس در رم تاسیس شد. بولگاری  در ابتدا به خاطر جواهرات تک، ساعت مچی و عطر و محصولات مراقب از پوست شهرت پیدا کرد. اما فارغ از این ها توانست پله‌های ترقی را پشت سر هم طی کند و هتل‌ها و اقامتگاه‌های ۵ ستاره بسیار لوکسی هم بسازد و در این زمینه نیز اسم و رسمی برای خودش به هم بزند.

از ستاره‌های خوش‌آوازی که همیشه مشتری ثابت برند بولگاری بوده و هستند، می‌توان به الیزابت تیلور و دیگر سلبریتی‌ها اشاره کرد که علاقه زیادی به استفاده از الماس‌ها و جواهرات برند بولگاری از خود نشان می‌دهند.

این برند لوکس بیشتر برای طراحی و تولید جواهرات رنگی، به‌ویژه یاقوت‌هایی که شکل‌های خاص دارند شهرت دارد.

برخی از جواهرات خاص بولگاری روی سنگ‌های گنبدی (کوژ تراش) با اشکال و رنگ‌های بسیار خاص سوار شده‌اند. به عبارت دیگر، جواهرات بولگاری اغلب دارای برش کابوسون هستند، نوعی تراش سنگ جواهر که در زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت و بولگاری امروزه آن را بازتولید کرده است.

از دیگر دلایل شهرت بولگاری استفاده از طلای ۱۸ عیار در همه محصولاتش است.

از زمانی که این برند متولد شد، محصولاتش همیشه مورد توجه افرادی بوده که بدنبال جواهراتی با رنگ‌های روشن، قطعات درشت و تاثیرگذاری زیاد بودند.

از مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند باید به الیزابت تیلور، مونیکا ویتی، کایرا نایتلی اشاره کرد.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

۹- میکیموتو (Mikimoto)

در ردیف نهم گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان برند میکی موتو نشسته است که نامش را از خالق خود گرفته است. Mikimoto Kōkichi در سال ۱۸۹۳ میلادی در کشور ژاپن این کارگاه تولید جواهرات را راه‌اندازی کرد. دلیلش هم این بود که میکیموتو  در آن زمان توانست اولین مروارید پرورش‌یافته را به تولید برساند. همین امر باعث شد تا شرکت لوکس مرواریدسازی خودش را تاسیس کند.

در سال ۱۹۸۵ میلادی به عنوان یکصدمین سالگرد تاسیس شرکت لوکس مرواریدهای پرورشی، میکی موتو پس از مرگش جایزه حافظان گنجینه‌ها و جواهرات مقدس را از کشور خود دریافت کرد.

شرکت لوکس میکی موتو  بهترین و نایاب‌ترین مرواریدهای جهان همچون دریای جنوب، مروارید حلزون صورتی، مروارید‌های تاهیتان و مروارید سفید را خلق کرده است. این بند از طلای ۸ عیار یا پلاتین، سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های طبیعی و بهترین و اصل‌ترین نخ‌های ابریشم را برای تولید جواهرات مرواریدی خود استفاده می‌کند.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

محصولات این کمپانی هیچ نمونه‌ی مشابهی در جهان ندارند. از این رو یکی از گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان به شمار می‌آید.

 

۱۰- شوپارد (Chopard)

گران‌ ترین برندهای طلا و جواهر در جهان

خانه لوکس شوپارد در سال ۱۸۶۰ میلادی توسط فردی به نام لوئیس شوپارد در ژنو تاسیس شد. در حال حاضر بیش از یکصد شعبه در شهرهای مختلف جهان دارد. شوپارد یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین برندهای جواهرات در دنیاست و به خاطر جواهرات و ساعت‌های مچی خاصی که دارد شهرت یافته.

در واقع، این برند کالاهای لوکس با ساخت ساعت‌هایی با استفاده از الماس در زیر شیشه‌های ساعت توانست در دهه ۱۹۷۰ به شهرت جهانی دست پیدا کند.

در زمینه ساخت جواهرات، شرکت شوپارد کالکشن‌های بسیار خاصی ساخته است که در آنها از سنگ‌های قیمتی بسیار کمیاب، طلا، الماس و پلاتین استفاده شده است. کیفیت ساخت بسیار بالا و ظرافت و دقت در ساخت سبب شده تا شوپارد به یکی از برترین برندهای جواهر در جهان تبدیل شود.

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند می‌توان به خاویر باردم، کیت وینسلت، پنه‌لوپه کروز و کولین فرث اشاره کرد.

شوپارد سالانه بالغ بر ۱۵۰ هزار قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند

منبع: fashionlady

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.