قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

کالکشن واترکالر ؛ مجموعه‌ای از آبرنگ و گل‌های بهاری در گالری پرسته

0

کالکشن واترکالر گالری پرسته 

گالری پرسته در جهت خلق آثاری منحصربه‌فرد و مبتکرانه، این بار به طراحی و عرضه‌ی کالکشنی پرداخته است که به جرات می‌توان گفت نظیر آن را تاکنون شاهد نبوده‌اید. این مجموعه «واترکالِر» نام دارد. همان‌طور که از نام مجموعه می‌توان حدس زد، تلفیقی از نقاشی آبرنگ و طلای دست‌ساز است.

آبرنگ یکی از تکنیک‌های بسیار دیدنی و جذابِ هنر نقاشی است که قدمت آن به دوران رنسانس باز می‌گردد؛ دورانی که به آن «نو زایش» هم می‌گویند و انقلاب بزرگ فرهنگی و هنری اروپا پس از قرون وسطی بشمار می‌رود. در این دوران، پیشرفت‌های عظیمی در زمینه‌ی دانش و هنر در ایتالیای سده میانه ایجاد شد و یکی از آنها، تولد هنری ارزشمند با استفاده از رنگ‌ماده‌ای چسبنده و قابل حل در آب به نام «واترکالر» بود.

آبرنگ به جهت نمایش رنگ‌های ایده‌آل و دقیق یکی از بهترین رنگ‌ماده‌ها برای خلق اثر هنری است. با آبرنگ می‌توان بدون استفاده از رنگ سفید و فقط با رقیق کردن رنگ با آب، به الوان روشن‌تری دست یافت و به همین خاطر، می‌توان گفت هنری بسیار ظریف و لطیف است و می‌توان با کمک آن دنیایی جدید خلق کرد؛ دنیایی که پرسته قدم در آن گذاشته و با ارائه ۵ تابلو با طرح گل‌بهاری به آن شکل واقعیت بخشیده است.

از مجموعه واترکالر صحبت می‌کنیم، کالکشنی که از روز شنبه در تمامی شعب گالری پرسته در دسترسی علاقه‌مندان قرار دارد. این مجموعه شامل ۵ تابلوی نقاشی آبرنگ است که بخشی از طرح با طلای ۱۸ عیار ساخته و روی تابلو نصب شده است.

۵ تابلوی موجود در کالکشن واترکالر بهترین گزینه برای اشخاصی بشمار می‌روند که همیشه بدنبال خرید آثار خاص و بی‌نظیر هستند. محصولات این مجموعه همچنین انتخاب شایسته‌ای برای هدیه دادن به عزیزان نیز خواهند بود.

کالکشن آبرنگ پرسته با این نوآوری که طلا را وارد تابلوی نقاشی کرده است، برای هر قشر از جامعه و هر تیپ شخصیتی می‌تواند جذاب باشد.  همچنین تابلوهای این مجموعه را می‌توان در محل کار، خانه یا حتی استودیوهای هنری نصب کرد و از زیبایی آنها لذت برد. بنابراین، بهترین و خلاقانه‌ترین گزینه برای هدیه دادن بشمار می‌روند.

کالکشن طلا و آبرنگ
کالکشن طلا و آبرنگ

برای خرید تابلوهای آبرنگ و طلای پرسته می‌توانید به تمامی شعب گالری پرسته در ایران مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.