قیمت روز طلا: 3,290,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

هر آنچه باید در مورد شرکت در «مسابقه طراحی گالری پرسته» بدانید

0

شانس استخدام در گالری پرسته با شرکت در مسابقه طراحی این مجموعه

گالری پرسته، دهم اردیبهشت امسال ۷ ساله شد و به همین مناسبت در نظر دارد در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان خود، تیم طراحی خود را گسترش دهد.

در همین راستا، پرسته اقدام به برگزاری مسابقه‌ای کرده تا از میان شرکت‌کننده‌های عزیز، برترین‌ها در زمینه طراحی طلای دست‌ساز را برگزیده و در نهایت ۵ نفر را به خانواده بزرگ خود اضافه کند.

«مسابقه طراحی گالری پرسته» در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ در محلی که متعاقبا اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود و فرصتی مغتنم برای خلق اثری زیبا در کنار دیگر هنرمندان خواهد بود. شرکت‌کننده‌ها در همان روز و در راستای موضوعی که اعلام می‌شود، باید طرح خود را ارائه داده و تکمیل کنند. محدودیتی برای استفاده از ابزار طراحی برای شرکت‌کننده‌ها وجود ندارد و هر فردی بنا به سلیقه خود می‌تواند به صورت دستی یا کامپیوتری طراحش را ترسیم کند.

در انتهای همان روز، ۱۰ نفر به عنوان برنده برگزیده و معرفی می‌شوند. جایزه‌‌ی ۵ نفراول، استخدام در گالری پرسته است. جایزه ۵ نفر دوم در همان روز اعلام خواهد شد.

شرایط و مراحل ثبت‌نام برای شرکت در مسابقه

هنرمندانی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه هستند می‌توانند در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه رزومه خود را به نشانی اینترنتی [email protected] ارسال کنند.

لطفا توجه داشته باشید که باید حتما موارد زیر را در رزومه خود قید کنید:

  • نام
  • نام خانوادگی
  • سال تولد
  • شماره تماس
  • سابقه کاری

همچنین لازم است اشاره کنیم که حداکثر ۱۰۰ نفر امکان شرکت در این مسابقه را دارند بنابراین در صورت تمایل، هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنید. توجه داشته باشید که گالری پرسته پس از بررسی سابقه کاری اشخاصی که رزومه خود را ایمیل کرده‌اند، یکصد نفر از بهترین‌ها را انتخاب کرده و از آنها برای شرکت در مسابقه دعوت به عمل خواهد آورد.

معرفی گالری پرسته

گالری پرسته در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ خورشیدی با همکاری «پویا عرفانی»، سرمایه‌گذار و مدیرعامل مجموعه و «پرسته منصوری»، طراح، فعالیت رسمی خود را در راستای طراحی، تولید و فروش طلای دست‌ساز آغاز کرد.

تمامی زیورآلات و جواهراتی که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای پرسته به علاقه‌مندان این برند عرضه می‌شوند توسط «پرسته منصوری» طراحی و ساخته شده‌اند. همین امر دلیل اصلی تمایز و منحصربه‌فرد بودن محصولات این برند محسوب می‌شود.

همه محصولات از جنس طلای ۱۸ عیار هستند. در ساخت آنها از سنگ‌های نیمه‌قیمتی همچون عقیق، فیروزه، جید، لاجورد و همچنین، متعلقات دیگری مانند چرم و بافت، برای هرچه زیباتر شدن و تطابق بیشتر با سلیقه مشتریان استفاده می‌شود.

لازم است اشاره کنیم، در کالکشن جواهرات این گالری از سنگ‌های قیمتی همانند برلیان، یاقوت و زمرد استفاده شده است.

گالری پرسته یک فروشگاه زنجیره‌ای است که در شهرهای تهران، رشت، بابل و اصفهان در خدمت مشتریان عزیز خود قرار دارد. نخستین شعبه گالری پرسته در مجتمع تجاری اقدسیه، واقع در خیابان موحد دانش،فعالیت خود را آغاز کرد و در پایتخت، ۶ شعبه دیگر در مراکز خرید روشا، پالادیوم، گلستان، کوروش و فرشته و ولنجک دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.