قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

طلایی که انتخاب می‌کنید نشانه شخصیت شماست

0

طلایی که انتخاب می‌کنید نشانه شخصیت شماست، از خواندن این جمله تعجب کرده‌اید؟ هر قطعه از طلا یا جواهراتی که استفاده می‌کنید، پیامی در مورد شخصیت شما به دیگران منتقل می‌کند. اما خوب است بدانید که بعضی از زیورآلات بیشتر از بقیه نمایانگر این موضوع هستند و شما با استفاده از آنها می‌توانید بخشی از شخصیت درونی، وضعیت تاهل و حتی روحیه خود را در مقطع زمانی خاصی به نمایش بگذارید.

به‌طور مثال، داشتن حلقه در انگشت نشانه‌ی این است که شما متاهل هستید. یا مثلا جواهرات ساده و ظریف که عاری از هرگونه تجمل و شلوغی هستند، این تصور را در ذهن بیننده تداعی خواهند کرد که شما فردی هستید که به سادگی اما شیک‌پوشی اهمیت زیادی می‌دهید.

این موضوع در مورد تمامی زیورآلات از هر نوع جنس و ماده‌ای مصداق دارد. اما حتما خودتان هم دیده‌اید که روی برخی از مصنوعات طلا یا نقره، پیغام‌هایی نوشته شده است. در این حالت، شخص به طور کاملا واضح و بدون هیچ تردیدی آنچه در ذهن دارد را در قالب یک نوشته روی زیورآلاتش به بقیه نمایش می‌دهد. به این نوع طلاها «پیام رسان» می‌گویند.

طلایی که انتخاب می‌کنید نشانه شخصیت شماست
گردنبند «الهی مرا آن ده که آن به» – موجود در گالری پرسته

در مورد خرید و استفاده از زیورآلاتی که پیغامی روی آنها حک شده است باید دو موضوع را مدنظر داشته باشید:

  • چه کسی قرار است این پیغام را ببیند؟
    آیا دوست دارید مثلا پیامی بنویسید که همیشه جلوی چشم خودتان باشد و نوعی تلقین و یادآوری بشمار برود؟ اگر این طور است، باید انگشتر یا دستبند را برای این موضوع انتخاب کنید زیرا قطعات دیگر طلا همچون گردنبند یا گوشواره را خودتان نمی‌توانید حین استفاده ببینید. پس هدفی که مدنظرتان است محقق نخواهد شد.
  • دوست دارید پیام موردنظرتان تا چه اندازه واضح و آشکار باشد؟
    آیا دلتان می‌خواهد پیغام ذهنی خود را به اطلاع همه دنیا برسانید؟ در این صورت باید قطعه بزرگی را انتخاب کنید که به‌خوبی دیده شود. همچنین حواستان باشد که دستبند یا گردنبند طلا به ترتیب ممکن است زیر آستین یا یقه پنهان شوند. در این صورت دیگران جواهر شما را نمی‌بینند و در نتیجه پیغام حک شده روی آن را نیز نخواهند دید. پس گزینه‌ای را انتخاب کنید که مطمئن هستید بقیه به‌خوبی نوشته‌ی آن را خواهند دید.
    همچنین باید توجه داشته باشید که جمله انتخابی شما نیز باید خوانا، واضح و کوتاه باشد تا همه توان تشخیص و درک آن را داشته باشند.

زیورآلات تاکیدکننده

مصنوعاتی که روی آنها واژه‌ها یا عبارت‌های الهام‌بخش، محرک و یادآوری‌کننده همچون «ایمان داشته باش»، «زندگی کن» یا «عشق» حکاکی شده است نیز تجلی دیگری از زیورآلات پیام‌رسان بشمار می‌آیند.

فردی که چنین طلایی استفاده می‌کند، می‌خواهد پیام حک شده روی طلا را دقیقا به همان صورتی که هست به بقیه منتقل کند. این نوع زیورآلات اغلب در مدل‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. مشتری می‌تواند نوشته موردنظر را روی جنس دلخواهش سفارش دهد تا دقیقا آنچه در ذهن دارد را خریداری و استفاده کند.

طلایی که انتخاب می‌کنید نشانه شخصیت شماست / خرید طلای دست ساز
گوشواره طلا و مروارید عشق

از دستبندهای طلا و چرم گرفته تا گردنبندها یا انگشترهایی که نوشته خاصی روی آنها حک شده در بازار موجود هستند.

توجه داشته باشید اگر زیورآلات تاکیدکننده‌ای که انتخاب می‌کنید، گردنبند است یعنی پیغامی که روی آن حک شده را به بقیه مردم نمایش می‌دهید و خودتان آن را نخواهید دید. پس باید جمله یا واژه‌ای را برگزینید که دوست دارید به نظر بقیه برسانید.

اما اگر قصدتان از نوشته‌ی روی طلا این است که یک موضوع مشخص را دایما به خودتان تلقین کنید، بنابراین باید یک دستبند ساده یا انگشتر را انتخاب کنید که همیشه در معرض دیدتان قرار داشته باشد.

دستبند چارم (سحر و افسون)

دستبندهای چارم به مدل‌هایی گفته می‌شود که آویزهای متعددی به آنها اضافه شده است. اغلب این آویزها دارای شکل و شمایلی هستند که تا حدی نمایش دهنده سبک زندگی یا حتی محل زندگی فرد بشمار می‌روند. به‌طور مثال، شخصی که در شهر پاریس زندگی می‌کند، ممکن است دستبندی به دست داشته باشد که نماد برج ایفل از آن آویخته باشد. یا کسی که عاشق عکاسی است، ممکن است دستبندی با آویز دوربین برای خود داشته باشد.

خرید طلای دست ساز

این دستبندها، نوشته‌ی خاصی در خود ندارند اما با همین آویزها، پیغام‌های مختلفی را به بیننده منتقل می‌کنند.

طلا با سنگ ماه تولد

زیورآلات و طلاهایی که با سنگ ماه تولد ساخته می‌شوند، پیام نیمه پنهانی ذر خود دارند. یعنی به‌طور واضح شخصیت فرد را بروز نمی‌دهند اما اگر بیننده این سنگ‌ها را بشناسد و تشخیص دهد ماه تولدتان کدام است، تا حدی متوجه شخصیت، روحیه و باورهای شما خواهد شد.

این سنگ‌ها اغلب در انگشتر، آویز گردنبند یا گوشواره استفاده می‌شوند و برای هدیه دادن هم گزینه بسیار خوبی خواهند بود.

دستبند طلا نماد اردیبهشت / خرید طلای دست ساز
دستبند طلا نماد اردیبهشت

طلا به‌عنوان نماد مذهبی

همانند سنگ ماه تولد، برخی از طلاها نمایانگر مذهب و باور دینی افراد هستند. حتما گردبندهای «الله» یا اسمای متبرکه خداوند یا صلیب را دیده‌اید. این جواهرات به‌وضوح، نشان‌دهنده دین شخصی هستند که آنها را استفاده می‌کند. برای هدیه دادن به افراد مذهبی می‌توانید از این گزینه‌ها استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.