قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

طراحی اسم با طلا ؛ پاسخ به همه سوالات شما از سفارش دادن تا مراحل ساخت

0

خرید طلا و جواهر همیشه برای مردم جذابیت زیادی داشته و دارد. برخلاف تصور عموم، این امر مختص زنان نیست و مردهای بسیاری هستند که زیورآلاتی از این فلز گرانبها را خریداری و استفاده می‌کنند.

اما مساله جالبی که در مورد خرید طلا وجود دارد این است، اغلب مردم ترجیح می‌دهند طرحی نو و منحصر به خودشان داشته باشند. همین امر طراحان طلا و جواهر را بر آن داشت تا به طراحی اسم یا طراحی شعر و جملات قصار روی بیاورند.

تایپوگرافی طلا یکی از محبوب‌ترین طرح‌هایی است که مخصوصا در سال‌های اخیر مورد توجه قشر وسیعی از جامعه قرار گرفته است. از این رو گالری پرسته نیز این افتخار را دارد تا با کمک طراحان چیره‌دست خود، برای مشتری‌های خوش‌سلیقه طلای شخصی‌سازی‌شده و منحصر به خودشان را طراحی و تولید کند.

از مزایای طراحی اسم توسط گالری پرسته باید به این موضوع اشاره کنیم که این مجموعه برای «گوشواره» و «انگشتر» نیز طراحی اسم انجام می‌دهد. چیزی که شما در دیگر گالری‌های طلا و جواهر به ندرت می‌توانید نمونه آن را پیدا کنید.

طراحی اسم در گالری پرسته برای تمامی زیورآلات انجام می‌شود که شامل گردنبند، گوشواره، دستبند طلا و انگشتر طلا است.

 

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

همان‌طور که اشاره کردیم گردنبند و دستبندهایی که طراحی اسم دارند را به‌وفور در بازار می‌توانید ببینید اما انگشتری که اسم یا شعر داشته باشد چیزی نیست که بتوانید نمونه‌ی آن را در جاهای دیگر پیدا کنید. یا حتی گوشواره‌ای که مثلا به اسم خودتان با خطی زیبا طراحی شده و با طلا ساخته شود را به ندرت در گالری‌های طلا و جواهر پیدا خواهید کرد. این امر از افتخارات گالری پرسته است که همیشه خاص و منحصربه‌فرد بودن مشتری را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهد.

طراحی اسم با طلا
انگشتر طلا عشق
قیمت تقریبی: ۱,۰۷۷,۱۰۱ تومان
بیعانه (۳۰%): ۳۲۳,۱۳۰ تومان

طلایی که با طرح اسم یا شعر، جمله، طرح یا لوگوی خاصی طراحی و ساخته می‌شود یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به افراد خاص است. اگر در میان دوستان و نزدیکان خود کسانی را دارید که سلیقه‌های ویژه‌ای دارند و به راحتی هر چیزی را نمی‌پسندند، می‌توانید با طلا به اسم خودشان یا نوشته‌ای بر اساس تفکراتشان آنها را هیجان‌زده و خوشحال کنید.

این را باید بدانید طلاهایی که به سفارش خودتان در گالری پرسته ساخته می‌شوند همیشه کیفیت عالی و تضمین‌شده دارند و مزیتشان این است که دقیقا مطابق بر سلیقه شما ساخته شده، چون کسی که طراح را سفارش داده خود شما هستید.

گالری پرسته همچنین این افتخار را دارد در راستای سرویس‌دهی هر چه بهتر به مشتریان، کلیه محصولات را در سطح شهر تهران از طریق پیک و حداکثر ظرف مدت ۳ ساعت کاری در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد. سفارش افرادی که خارج از شهر تهران هستند، طی حداکثر ۷۲ ساعت کاری از طریق پست تحویل داده می‌شود.

لازم است بدانید هزینه پیک به مبلغ ۱۰ هزار تومان به عهده مشتری است. همه سفارشات در بسته‌بندی‌های شیک و مناسب هدیه ارسال می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از امضای رسید دریافت کالا از صحت و سلامت طلا مطمئن شوید زیرا پس از امضاء این برگه هیچ‌گونه ادعایی مبنی بر مشکل‌دار بودن محصول از طرف مشتری مورد قبول نخواهد بود.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

مراحل سفارش طلا با طراحی اسم چگونه است؟

شما در اولین قدم برای سفارش دادن، اسم یا شعر موردنظر خود را برای گالری پرسته ارسال می‌کنید. هزینه طراحی ۶۰ هزار تومان است که پس از سفارش مقدماتی از شما دریافت می‌شود. متخصصان طراحی، ۴ طرح مختلف برای شما طراحی می‌کنند. اینجا نوبت شماست که طرح دلخواه خود را انتخاب کنید تا سفارشتان وارد مرحله تولید شود. برای ساخت محصول از شما ۲۰۰ هزار تومان بیعانه دریافت می‌شود.

از زمان تایید طرح، ۳ روز کاری طول می‌کشد تا طلا ساخته شود. در این مرحله فاکتور طلا که به اسم شما طراحی شده صادر می‌شود. پس از پرداخت هزینه، مشتری‌های ساکن تهران در همان روز (در عرض چند ساعت) و مشتری‌های شهرستان پس از ۷۲ ساعت سفارش خود را تحویل می‌گیرند.

چرا برای ثبت سفارش و ساخت، بیعانه دریافت می‌شود؟

شما پس از انتخاب طرح، ۲۰۰ هزار تومان بیعانه باید پرداخت کنید زیرا این طرح به سفارش شما، به اسم و طرح دلخواه شما ساخته می‌شود و بدون شک برای دیگران قابل استفاده نیست. بنابراین، به منظور تاییدِ درستیِ سفارش خود و اطمینان دادن از عدم انصراف در میانه‌ی کار بهتر است مبلغ اندکی را به عنوان بیعانه در اختیار سازنده قرار دهید.

طراحی اسم با طلا
وزن: ۱.۶۶ گرم
ابعادحدودی: ۱/۷ سانتی‌متر

پایه‌ی وزن مناسب برای طراحی اسم با طلا چقدر است؟

گالری پرسته بر اساس وزن‌های استاندارد سفارشات مشتری‌ها را می‌سازد. اما باید بدانید هر چه وزنی که انتخاب می‌کنید سنگین‌تر باشد، ضخامت کار بیشتر می‌شود. این امر با اینکه دوام و مقاومت طلا را بالا می‌برد اما ممکن است از ظرافت کار بکاهد.

آیا طراحی اسم انگلیسی هم دارید؟

گالری پرسته علاوه بر طراحی اسم فارسی، طراحی اسم انگلیسی هم انجام می‌دهد. حتی مشتری می‌تواند طرحی تلفیقی از هر دو زبان انگلیسی و فارسی هم داشته باشد. یعنی پلاک اسم فارسی و انگلیسی باشد. همه سفارشات مشتری‌ها با طلای ۱۸ عیار ساخته و پرداخته می‌شوند.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

آیا طلای رنگی هم برای ساخت طراحی اسم می‌‌توان سفارش داد؟

بله، حق انتخاب با شماست. می‌توانید سفارش کنید که از طلای سفید، رزگلد یا طلای زرد برای ساخت سفارش شما استفاده شود. دوباره یادآوری می‌کنیم که همه محصولات گالری پرسته از طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شوند؛ که علاوه بر بهای زیاد، دوام و استحکام بالایی نیز دارد.

مبلغ پرداختی چگونه محاسبه می‌شود؟

مبلغ  فاکتور بر اساس قیمت روز طلا محاسبه می‌شود.

چرا از گالری پرسته خرید کنیم؟

گالری‌های طلا و جواهر زیادی در سطح کشور وجود دارند که طراحی اسم انجام می‌دهند. اما گالری پرسته این افتخار را دارد که از طلای باکیفیت برای تولید محصولاتِ با اصالت و معتبر استفاده می‌کند. تمامی طراحان این مجموعه کارآزموده، با تجربه، خلاق با ایده‌های نو در سطح جهانی هستند.

همچنین، ساخت محصولات سفارش دقیقا منطبق بر خواسته‌ی مشتری صورت می‌گیرد. بسته‌بندی کالاهای گالری پرسته شیک ، فاخر و مناسب هدیه دادن هستند.

تمامی طلاهای گالری پرسته دست‌ساز و منحصربه‌فردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.