قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

جشنواره گوشواره

0

جشنواره گوشواره در گالری پرسته

جشنواره گوشواره پرسته که با عنوان «گوشوارتو انتخاب کن، گوشتم سوراخ کن» همراه بود، مدتی پیش در شعبه فرشته برگزار شد. یکی از آن جشنواره‌هایی که از دست دادنش ناراحت‌کننده بود. در این جشنواره، اتفاقات ویژه‌‌ی زیادی افتاده که تک‌به‌تک در مورد همه آن‌ها صحبت خواهیم کرد. قرار بر این بود که در این جشنواره، تعدادی از گوشواره‌های جدید پرسته رونمایی شوند. گوشواره‌هایی که از طراحی‌های جدید پرسته بوده و ویژگی‌های گوشواره‌های مد روز را داشتند. این گوشواره‌ها در حال حاضر در گالری پرسته موجود هستند و می‌توانید نمونه‌های آن‌ها را در بخش گوشواره سایت ببینید. این جشنواره فرصتی بود که خیلی از مشتریان و دوستان عزیزمان را از نزدیک ببینیم و هر کسی بتواند با راهنمایی‌های تیم باتجربه پرسته، گوشواره مناسبش را انتخاب کند؛ به علاوه اینکه در کنار مهمانان عزیز می‌توانست عکس یادگاری داشته باشد. متأسفانه مدت زمان جشنواره تمام شده است؛ در صورتی که مایلید در دیگر جشنواره‌های پرسته حضور پیدا کنید، به شبکه‌های اجتماعی‌مان سر بزنید تا از تاریخ برگزاری‌شان مطلع شوید.

 

جشنواره گوشواره پرسته

در این جشنواره کالکشن متنوعی از انواع گوشواره‌ها اعم از مرواریدی، ریز، مد روز و غیره رونمایی شد که می‌توانستید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان انتخابی مناسب داشته باشید. همان‌طور که گفتیم در این جشنواره، گوشواره‌هایی با طرح و دیزاین بی‌نظیر برای بازدیدکنندگان ارائه شد که تیم پرسته افراد را برای انتخاب بهترین گوشواره راهنمایی می‌کردند. در این تنوع عالی، حتی گوشواره‌های تک‌لنگه و دولنگه نیز دیده می‌شدند که مد روز بوده و این روزها در بین خانم‌های جوان طرفداران زیادی دارند. همچنین مجموعه پرسته امکانات جالبی را برای سوراخ کردن گوش در جشنواره در نظر گرفته بود تا بخش دوم شعار خود را محقق کند؛ به صورتی که در این جشنواره یک متخصص برای سوراخ کردن و انداختن گوشواره حضور داشت.

 

جشنواره گوشواره و ست کردن زیورآلات

ست کردن زیورآلات، مانند ست کردن لباس برای خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد. خانم‌ها در همه چیز دوست دارند، مطابق سلیقه شخصی‌شان خرید کنند و اینجاست که نیاز به یک مشاور احساس می‌شود. اگر در انتخاب گوشواره در بین چندین گزینه تردید داشتید، متخصصین ما در انتخاب بهتر کمکتان می‌کردند.

مسلماً اگر در این جشنواره توان ست کردن همه زیورآلات را نداشتید، گوشواره ای به شما پیشنهاد می‌شد که بعداً بتوانید با هر بودجه‌ای، یک ست مناسب برایش تهیه کنید. تجربه ثابت کرده که داشتن طلای هماهنگ با بقیه زیورآلات، لذت بیشتری دارد.

حضور آینه و مدل‌های مختلف در جشنواره، کمک می‌کرد که هر کسی بتواند مدل موردنظر خود را پیدا کند. به غیر از گوشواره، زیورآلات دیگری اعم از انگشتر، گردنبند، زنجیر طلا و غیره نیز در جشنواره رونمایی شده بود؛ بنابراین به راحتی می‌توانستید ست مدنظرتان را مطابق سلیقه‌تان به وجود آورید.

 

چه گوشواره‌هایی که می‌آیند!

در جشنواره گوشواره مدل‌های مختلفی رونمایی شدند که هر یک از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار بودند. از جمله بخشی از کالکشن مروارید که مورد استقبال خیلی از دوستان قرار گرفت. دراین کالکشن، مدل‌های دو لنگه و تک لنگه ارائه شده که هر دو، ترند روز هستند. همچنین قابلیت ست و هماهنگ کردن آن‌ها با دیگر محصولات گالری پرسته وجود دارد که این گوشواره‌ها را بسیاری کاربردی‌تر می‌کند.

همه مرواریدهای به کار رفته در کالکشن مروارید، دارای بالاترین کیفیت هستند. کالکشن مروارید، در حال حاضر به روز شده و مدل‌های بیشتری علاوه بر گوشواره، در این مجموعه عرضه می‌شود. یک سری از گوشواره‌های مدل خورشید نیز در این جشنواره معرفی شدند که بخشی از کالکشن خورشید هستند. کالکشن خورشید، با الهام گرفتن از مدل‌های مختلف کلاسیک از خورشید، با نام‌های مختلفی مانند شمس، نور، نورا و غیره ارائه می‌شود. ست کردن در کالکشن خورشید، ساده‌تر است، زیرا زیرمجموعه‌ها، دسته‌بندی شده‌تر و مشخص‌تر هستند.

همچنین تعدادی از گوشواره‌های عشق، خرسی و ریز نیز در جشنواره گوشواره پرسته رونمایی شدند. گوشواره‌هایی که به دلیل طرح جالبشان برای کودکان مناسب هستند. همان‌طور که گفتیم امکان سوراخ کردن گوش در جشنواره وجود داشته و این فرصت برای افرادی که تا به حال گوششان را سوراخ نکرده بودند، عالی بود.

سوراخ کردن گوش

 

حضور مهمانان عزیز در جشنواره گوشواره

خانم بهاره رهنما در جشنواره گوشواره گالری پرستهسلبریتی‌های دوست داشتنی زیادی در این جشنواره همراه ما بودند. از خانم بهاره رهنما که حسابی در این جشنواره سنگ تمام گذاشتند و با انرژی مثبتشان ما را همراهی کردند. همچنین خانم ساناز رستم پور عزیز که در اینستاگرام، با ساناز دیاری می‌شناسیمشان، از دیگر مهمانان گران‌قدر این جشنواره بودند. مهمانان عزیز دیگری هم در این جشنواره حضور داشتند که با حضورشان باعث دلگرمی ما بودند.

امیدواریم که باز هم بتوانیم رونمایی دیگری با این کیفیت برگزار کنیم. شما می‌توانید ویدئویی از این جشنواره را از اینجا ببینید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.