قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

هر شب از صفر عاشقی تا خودِ صبح در جشنواره تابستانی پرسته خوش بگذرانید

0

جشنواره پایان تابستان پرسته

جشنواره پایان تابستان پرسته در واقع یک فروش ویژه است که به موجب آن هر شب محصولات جدید و طرح‌های پرفروش مجموعه با تخفیف‌های زیاد به فروش می‌رسند.

این جشنواره تا پایان ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹ ادامه دارد. به این صورت که هر شب راس ساعت ۱۲ شب (صفر عاشقی ۰۰:۰۰) تا ۰۶.۰۰ صبح همان روز، یک‌سری محصول جدید به جشنواره اضافه یا از آن کم می‌شوند. پس بهتر است که هر شب به صفحه فروش ویژه گالری پرسته سر بزنید؛ شاید طلا موردعلاقه شما هم در میان تخفیف‌های این جشنواره وجود داشته باشد.

جشنواره پایان تابستان پرسته

در فروش ویژه تابستانی همه نوع مصنوعات طلا از دستبند و انگشتر گرفته تا گوشواره و گردنبند طلا تخفیف ویژه خورده است. طلای مردانه، زنانه و بچگانه را می‌توانید در میان این تخفیف‌ها پیدا کنید. برخی از محصولات قیمت‌های بسیار مناسبی پیدا کرده‌اند و گزینه‌ی خیلی خوبی برای هدیه دادن به‌شمار می‌روند.

حتما شما هم با ما موافقید که خرید طلا هیچ وقت ضرر ندارد. همیشه می‌توانید مطمئن باشید که حتی اگر از طلای خود استفاده نکنید هم از افزایش بهای آن بهره خواهید برد. بنابراین، چه فرصتی بهتر از این که بتوان طلای شیک و دست‌ساز موردعلاقه خود را با تخفیف‌های چشمگیر خرید! هم سود می‌کنید و هم شیک می‌شوید.

 

از قفس طلا تا بال فرشته‌ها

جشنواره پایان تابستان پرسته

گفتیم که طی جشنواره پایان تابستان پرسته ، هر شب یک‌سری محصول به صورت رندم در فهرست فروش ویژه قرار می‌گیرند؛ از آویز طلا با طرح قفس پرنده گرفته تا دستبند با طرح بال فرشته‌ها. چرا چنین جشنواره‌ای برپا شده؟ چون گالری پرسته به عنوان یک برند شناخته‌شده و خوشنام در صنعت طلا و جواهر، همیشه در پی جلب رضایت مشتری‌های خود است. خرسندی مشتری‌ها دغدغه همیشگی بنیانگذاران گالری پرسته بوده. به همین خاطر است که در سال ۱۳۹۴ پویا عرفانی (مدیرعامل) و پرسته منصوری (مدیر عامل) طی تصمیمی مشترک، اولین فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر را در ایران راه‌اندازی کردند. تا امروز شما بتوانید از خرید آنلاین طلا لذت ببرید.

خرید آنلاین طلا این خوبی را دارد که هر ساعت از شبانه‌روز که دلتان بخواهد، می‌توانید با صبر و حوصله زیاد همه‌ی محصولات موردنظرتان را بررسی کنید. آنها را با هم مقایسه کنید. قیمت‌هایشان را حساب کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که کدام یک برایتان مناسب‌تر است.

بیشتر از بودجه‌تان خرید کنید!

می‌توانید برای برنامه‌ریزی خرید هدیه طلا از فروشگاه آنلاین طلا پرسته کمک بگیرید. همه ما برای خرید هدیه یک رقم مشخصی را به عنوان بودجه تعیین می‌کنیم. هدفمان هم این است که در همان حدود قیمت، بهترین و مناسب‌ترین طلا را خریداری کنیم. خب خبر خوب این است که جشنواره پایان تابستان پرسته این فرصت را به شما می‌دهد تا بیشتر از بودجه‌ی خود خرید کنید. این یعنی یک فرصت عالی که در روزهای پایانی دومین فصل سال برایتان مهیا شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.