قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

ترفندهای انتخاب لباس برای انگشتر یاقوت سرخ : روبی

0

هنگام انتخاب لباس رسمی باید زیورآلات متناسب با آنها را نیز برگزینید تا استایل شیک و زیبایی پیدا کنید. یاقوت سرخ یکی از بهترین گزینه‌ها برای خوش‌تیپی است. البته بد نیست اشاره کنیم که یاقوت در رنگ‌های متنوع در بازار موجود است اما ما قصد داریم در این مطلب به طور اختصاصی در مورد یاقوت سرخ صحبت کنیم.

یاقوت سرخ سنگ ماه تولد تیر است. کارشناسان بر این باور هستند که هر ماه تولد یک سنگ ویژه‌ای دارد که می‌توان از انرژی آن برای درمان بیماری‌ها یا بهبود شرایط روحی فرد استفاده کرد.

با این مقدمه از شما می‌خواهیم در ادامه با گالری پرسته همراه باشید تا برایتان در مورد ترفندهای انتخاب لباس برای انگشتر یاقوت سرخ توضیحات کامل ارائه دهیم.

انتخاب رنگ لباس برای انگشتر یاقوت سرخ

برای خوش‌تیپ بودن لازم است تناسب و تضاد رنگ‌ها را بشناسید و بدانید که برای چه مناسبت‌ها و مراسمی بهتر است از چه رنگ‌هایی برای لباس‌های خود استفاده کنید. همچنین برای تناسب هر چه بیشتر لباس‌هایی که می‌پوشید و هارمونی آنها با هم باید با قانون ترکیب رنگ‌ها آشنا باشید. برای این منظور باید چرخه رنگ‌ها را بشناسید. به طور مثال، یکی از قوانین ست کردن رنگ‌ها با هم استفاده از رنگ‌های مکمل در کنار یکدیگر است. به این صورت که مثلا قرمز و سبز، بنفش و زرد، آبی و نارنجی مکمل یکدیگر  بشمار می‌روند. یعنی زمانی که در کنار هم قرار می‌گیرند ترکیب بسیار چشم‌نوازی می‌سازند. این رنگ‌ها در چرخه رنگ دقیقا مقابل یکدیگر ایستاده‌اند.

یا مثلا می‌توانید رنگ‌های گرم و سرد را کاملا هوشمندانه و با ظرافت و دقت با هم ترکیب کنید. مثلا اگر لباس شما خردلی است، می‌توانید آن را با آبی روشن و سفید ترکیب کنید. تا هم تنوع رنگی داشته باشید هم بالانس گرمی و سردی رنگ‌ها در ظاهر شما حفظ شود.

با استفاده از چرخه رنگ که با یک جست‌وجوی ساده در گوگل می‌توانید آن را پیدا کنید، می‌توانید متوجه شوید چه رنگ‌هایی بیشترین تناسب و همخوانی را با هم دارند و بر اساس آن جواهرات و زیورآلات خود را نیز انتخاب کنید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

 

ترکیب سنگ یاقوت و فلزات نقره‌ای یا طلایی

رنگ یاقوت از صورتی-قرمز دارد تا ارغوانی تیره.

با تکیه بر چرخه رنگ که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید رنگ سبز را برای روبیِ صورتی انتخاب کنید. به این خاطر که این رنگ‌ها مکمل هم هستند و ترکیب آنها نیز به وفور در طبیعت یافت می‌شود.

همچنین فلزات طلایی و نقره‌ای هم برای تاکید بیشتر روی زیبایی یاقوت گزینه‌های خوبی بشمار می‌روند. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که یاقوت با طلای زرد بیشترین همخوانی را دارد. اما باید بدانید انتخاب طلای سفید یا طلای زرد کاملا به تیپ، استایل و سلیقه شما بستگی دارد و این سنگ قیمتی ممکن است با طلای سفید یا نقره هم تناسب زیبایی ایجاد کند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

 

راهنمای استفاده از یاقوت سرخ برای مناسبت‌های رسمی

انگشتر یاقوت در مدل‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. استفاده هر کدام از آنها هم تکنیک و اتیکت خاص خود را دارد. به طور مثال، یک انگشتر باریک و ساده که یک سنگ یاقوت کوچک و ظریف روی آن سوار شده است برای مراسم دوستانه و غیر رسمی مناسب است و بهتر است آن را با شلوار جین و تی‌شرت ست کنید.

اما مثلا می‌توانید یک انگشتر طلا با یاقوت درشت را با یک گردنبند بزرگ و حتی گوشواره‌های پر به رنگ یاقوت ست کنید.

اگر دوست دارید با یاقوت و طلا خودنمایی کنید و در مجلسی که وارد می‌شوید چشم‌ها را به سمت خود برگردانید، پیشنهاد می‌کنیم انگشتری با سنگ یاقوت درشت به همراه سنگ الماس استفاده کنید. البته در کنار آن حتما باید از گوشواره‌های آویز یاقوت و دستبند یاقوت هم بهره بگیرید.

در چنین شرایطی، بهترین انتخاب این است که یک کیف دستی قرمز همراه داشته باشید و کفش قرمز هم بپوشید تا جذابیت تیپ شما دو چندان شود. بدون شک این ترکیب را باید با یک لباس رسمی و بلند به رنگ مشکی ست کنید. تا قرمزهای کیف و کفش و یاقوت‌های انگشتر و گوشواره در کنار آن رنگ تیره حسابی خودنمایی کنند و خوش بدرخشند.

در فصل گرمی همچون تابستان که اغلب تیپ ساحلی می‌زنید هم می‌توانید از درخشش یاقوت قرمز نهایت بهره را بگیرید. چگونه؟ در کنار مثلا بلوز راه‌راه سرمه‌ای و سفید، شلوار سفید و گشاد با کفش‌های تنیس می‌توانید از گرمای یاقوت قرمز در گوشواره خود استفاده کنید. یعنی با یک نقطه قرمز رنگ در این همه رنگ روشن، تیپ خود را زیباتر از قبل کنید.

با چنین لباس‌هایی می‌توانید از گوشواره به شکل لنگر و سنگ یاقوت قرمز استفاده کنید.

از انگشتر یاقوت در کنار بند ساعت سفید راه‌راه‌ هم می‌توانید استفاده کنید.

گوشواره‌های گرد و یاقوتی، یک انگشتر ساده یاقوت قرمز و دستبند ظریف یاقوت با لباس‌هایی به رنگ سرمه‌ای، نیلی و آبی نیز تناسب خوبی دارند.

گردنبند یاقوت همیشه حسی از زنانگی در خود دارند که می‌توانید با لباس‌های عاری از زرق و برق آن را ست کنید.

حلقه یا انگشتر یاقوت قرمز در کنار سنگ‌های الماس (اصل یا اتمی) را با کیف دستی قرمز و صندل‌های قرمز می‌توانید ست کنید.

برای خرید طلا و جواهر با سنگ یاقوت قرمز می‌توانید به این صفحه از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر گالری پرسته مراجعه کنید. امید که این راهنمای آموزشی مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

منبع: jewelrynotes

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.