قیمت روز طلا: 3,300,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

کالکشن ایشتار ؛ طلاهایی به وسعت عشق و زندگی

0

کالکشن ایشتار گالری پرسته

کالکشن ایشتار با الهام از ایزدبانوی عشق با طلای ۱۸ عیار و به صورت دست‌ساز ساخته شده‌اند. در این کالکشن جذاب می‌توانید نمونه‌های مختلفی از النگو، انگشتر، گردنبند و گوشواره را پیدا کنید.

گالری پرسته در راستای جلب رضایت مشتریان خود، مجموعه جدیدی به محصولاتش افزوده که در کنار ظرافت و زیبایی، پیام‌آور عشق، زندگی و باروری هستند.

هر کدام از این طلاها بر اساس مفاهیم گوناگونی از صلح و عشق و باروری طراحی و ساخته شده‌اند. اگر برایتان سوال است که «ایشتار» به چه معنی است از شما دعوت می‌کنیم تا ادامه این مطلب را بخوانید.

افسانه «ایشتار»

ایشتار یکی از الهه‌های آشوری است. آشور، نام سرزمینی قدیمی و در واقع شهر «موصل» امروزی در عراق است.

در زمان باستان که برای هر چیزی یک خدایی وجود داشت، بابِلی‌ها «ایشتار» را خدای عشق و باروری می‌دانستند.

یک روز، ایزدبانوی آنها، «تموز» را می‌بیند و عاشق او می‌شود. تموز، خدای خوراکی‌ها و گیاهان بود و در بابل پرستش می‌شد. (البته در اسطوره‌های باستان، تموز با عنوان «خدای بهاران» یاد شده است.)

اما به محض اینکه ایشتار عاشق تموز می‌شود، یک گراز به تموز حمله می‌کند و او را از بین می‌برد و خدای گیاهان به دنیای مردگان برده می‌شود. دنیای مردگان در دوران باستان «آرلو» نام داشت. ایشتار برای نجات عشقش تصمیم می‌گیرد به آرلو سفر کند و با سوزاندان زخم‌های تموز در یکی از چشمه‌های شفابخش، او را به زندگی بازگرداند.

اما از بد روزگار، خواهر حسود ایشتار فرمانروای دنیای مردگان بود. وقتی ایشتار به آرلو رفت، خواهرش او را زندانی کرد.

اینجا بود که یکباره همه‌ی هنرهای زمین و راه‌های عشق‌ورزیدن به فراموشی سپرده شد. بی‌عشقی باعث شد تا تعداد مردم روزبه‌روز کمتر شود و به همین خاطر، خدایان بزرگ به خواهر ایشتار دستور دادند تا او را از دنیای مردگان آزاد کند.

اما ایشتار برای برگشت به زندگی شرط گذاشت و گفت بدون تموز به زمین بازنخواهد گشت. خدایان از سر ناچاری شرطش را پذیرفتند و ایشتار و تموز به عشق هم رسیدند.

گوشواره طلا برگ ایشتار / وزن: ۵.۴۴ گرم / قیمت: حدودا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سمبل ایشتار در دوران باستان

بعد از خواندن این افسانه‌ی شیرین شاید بد نباشد بدانید که نمادهای ایشتار شامل شیر، اسب، ابوالهول، فاخته و دایره‌ای بود که درون آن ستاره‌ای هشت پر (نشان سیاره ونوس)، قرار داشت.

ایشتار در گالری پرسته

حالا که می‌دانیم ایشتار الهه عشق، زندگی و باروری‌است و عشقش تموز هم خدای گیاهان بوده، پس چه طرحی بهتر از برگ و قلب می‌تواند نماینده‌ی این ایزدبانوی فداکار باشد؟

کالکشن ایشتار گالری پرسته شامل طوق طلا و برگ است که به صورت گردنبند، انگشتر و گوشواره در این فروشگاه اینترنتی عرضه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.