قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

ساخت طلای سفارشی در گالری پرسته؛ طرح از شما، ساخت از ما

0

ساخت طلای سفارشی برای بسیاری از مردم جذاب است و از آن استقبال زیادی می‌کنند. همین امر باعث شکل‌گیری هنری به نام تایپوگرافی طلا شده است. به این صورت که طراحان به سفارش مشتری شکل، اسم، شعریا جملات قصار را با قطعه‌های طلا به طور اختصاصی برای او می‌سازند.

تایپوگرافی طلا در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده و گالری پرسته نیز این افتخار را دارد تا با کمک طراحان چیره‌دست خود، برای مشتری‌های خوش‌سلیقه، طلای شخصی‌سازی‌شده و منحصر به خودشان را طراحی و تولید کند. از مزایای طراحی اسم توسط گالری پرسته باید به این موضوع اشاره کنیم که این مجموعه برای «گوشواره» و «انگشتر» نیز طراحی اسم انجام می‌دهد. چیزی که شما در دیگر گالری‌های طلا و جواهر به ندرت می‌توانید نمونه آن را پیدا کنید.

ساخت طلای سفارشی و طراحی اسم در گالری پرسته برای تمامی زیورآلات انجام می‌شود که شامل گردنبند، گوشواره، دستبند طلا و انگشتر است.

طراحی شخصی زیورآلات طلا چه مزایایی دارد؟

این روزها طلا و جواهرفروش‌های متعددی هستند که گزینه‌های دلخواه مشتری‌هایشان را متناسب با سلیقه و روحیه آنها طراحی و عرضه می‌کنند. گالری پرسته هم که به طور ویژه در زمینه‌ی ساخت طلای دست‌ساز فعالیت می‌کند چنین شانسی را برای مشتریان خود مهیا ساخته؛ تا طلای دلخواهشان را سفارش دهند و از خاص و منحصربه‌فرد بودن زیورآلات خود نهایت لذت را ببرند. به طور مثال می‌توانید برای ساخت گردنبند سفارشی اسم از طراحان ما کمک بگیرید.

این را باید بدانید، طلاهایی که به سفارش خودتان در گالری پرسته ساخته می‌شوند از نظر کیفیت، عالی و تضمین‌شده هستند و با طلاهای موجود در این مجموعه هیچ‌فرقی ندارند. مزیتشان هم این است که دقیقا مطابق با سلیقه شما ساخته می‌شوند، چون کسی که طراح را سفارش داده خود شما هستید. یعنی وقتی شما برای ساخت گوشواره سفارشی به ما اعتماد می‌کنید، طراحان ما نیز تمام تلاش و هنر خود را به کار می‌گیرند تا دقیقاً همان‌چیزی را برایتان بسازند که در ذهن دارید.

اما برای ساخت انگشتر طلا سفارشی یا طراحی هر نوع طلایی به سلیقه شخصی شما، باید اول از همه خودتان بدانید دقیقا چه طرحی مدنظرتان است. با توجه به چیزی که در ذهن دارید، یک طرح ساده از آن بکشید. یا یک عکس شبیه به آن را از اینترنت پیدا کنید و تغییراتی که می‌خواهید را رویش اعمال کنید.

این طرح خام و اولیه از طرف شما به طراح جواهر کمک می‌کند تا مدل موردنظر شما را دقیقا شبیه آنچه در سر دارید، توسط کامیپوتر طراحی کند. پس از طراحی مدل، شما می‌توانید هر تغییر دیگری که مدنظرتان است را مطرح کنید. پس از اتمام مراحل طراحی و رسیدن به نقش نهایی، باید جنس فلز و سنگِ قیمتی موردنظرتان را مشخص کنید تا طلا بر اساس آن ساخته شود.

مزایای ساخت طلای سفارشی چیست؟

اولین و جذاب‌ترین مزیتش این است که دقیقا همان طرحی که دوست دارید را با همان شکل، رنگ، جنس و جواهری که می‌خواهید در اختیار خواهید داشت.

همچنین، طلایی که شخصا برای خود شما طراحی می‌شود، دقیقا هم اندازه‌ی انگشت یا مچ دست شماست، رنگ سنگ قیمتی آن با رنگ پوستتان تناسب دارد و حتی رنگ فلز (سفید، طلایی، رزگلد یا نقره‌ای) هم با سردی یا گرمی رنگ پوستتان همخوانی کامل خواهد داشت. چرا؟ چون خودتان با توجه به ویژگی‌های فردی خود طلا سفارش می‌دهید. یعنی در واقع متناسب‌ترین طلایی که می‌توانید داشته باشید را در اختیار خواهید داشت. حالا فرقی نمی‌کند این طلا، دستبند است یا گردنبند، انگشتر، گوشواره.

طلایی که با طرح اسم یا شعر، جمله، طرح یا لوگوی خاصی طراحی و ساخته می‌شود یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به افراد خاص نیز به شمار می‌آید. اگر در میان دوستان و نزدیکان خود کسانی را دارید که سلیقه‌های ویژه‌ای دارند و به راحتی هر چیزی را نمی‌پسندند، می‌توانید با هدیه‌ی طلا به اسم خودشان یا نوشته‌ای بر اساس تفکراتشان آنها را هیجان‌زده و خوشحال کنید.

 

معایب طراحی سفارشی زیورآلات طلا چیست؟

ایراد خاصی را نمی‌توان برای طراحی سفارشی زیورآلات طلا نام برد. شاید تنها اشکال این کار، بیشتر بودن قیمت طرح‌های سفارشی نسبت به طرح‌های موجود باشد. یعنی شما باید هزینه بیشتری متقبل شوید چون باید به طراح جواهرات دستمزد بدهید تا طلای شخصی شما را بسازد و مسلماً این کار ارزان نیست و هر تغییر طرح یا تغییر مدل، دستمزدهای جداگانه خود را دارد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

 

از دیگر معایب طراحی شخصی طلا این است که شما امکان پس دادن و مرجوع کردن آن را ندارید. این یک سفارش شخصی است و بدون شک برای هیچ کس دیگری مناسب نخواهد بود.

همچنین، شما زمان و هزینه‌ی بیشتری صرف می‌کنید و اگر نتیجه کار مورد پسندتان قرار نگیرد هیچ راه برگشتی نخواهید داشت. البته انتخابی است که خودتان کرده‌اید!

چگونه بهترین طراح طلا و جواهر را پیدا کنیم؟

  • خوب است کارهای ساخته و عرضه شده‌ی طراحان مختلف را بررسی کنید و ببینید آیا طرح‌هایشان با سلیقه شما همخوانی دارد یا خیر.
  • سپس هزینه و قیمت‌های ساخت و اجرت و دستمزد را بررسی کنید.
  • در نهایت برندی که از همه باانصاف‌تر است و مهارت و ظرافت کاری بالایی دارد را انتخاب کنید.

چگونه طرح ذهنی خود را به طراح جواهرات توضیح دهیم؟

یک عکس از طلایی که شبیه طلای موردنظر شماست پیدا کنید و از روی عکس تغییراتی که مدنظر دارید را برای طراح توضیح دهید. یا اگر نقاشی‌تان خوب است، طرح آن را روی کاغذ بکشید و به او نشان دهید. به طور مثال برای ساخت انگشتر طلا سفارشی خود به شکل شاخ گوزن می‌توانید در اینترنت مدل‌های مختلف این طرح را ببینید و نزدیک‌ترین عکس به ایده‌ی ذهنی خود را انتخاب و برای طراح بفرستید. برایش توضیح دهید که مثلاً دوست دارید شاخ‌های گوزن موردنظر شما بلندتر، کوتاه‌تر یا خمیده‌تر باشند.

طراح در اولین قدم یک طرح کامپیوتری به شما ارائه می‌کند. قبل از آغاز مراحل ساخت حتما مطمئن شوید که این طرح کامپیوتری با ایده‌ی ذهنی شما برابر است. همه زوایای طرح را به صورت سه‌بعدی مورد بررسی قرار دهید تا نتیجه‌ی کار همان چیزی باشد که می‌خواهید.

مراحل سفارش شخصی طلا در گالری پرسته چگونه است؟

شما می‌توانید برای ساخت انگشتر سفارشی ، ساخت گردنبند سفارشی و ساخت دستبند سفارشی یا هر طلای دیگری که دوست دارید به هنرمندان گالری پرسته اعتماد کنید.

  • برای این منظور، در اولین قدم برای سفارش دادن، طرح، اسم یا شعر موردنظر خود را برای گالری پرسته ارسال کنید.
  • هزینه طراحی پس از سفارش مقدماتی از شما دریافت می‌شود.
  • متخصصان گالری پرسته، ۴ طرح مختلف برای شما طراحی می‌کنند.
  • حالا نوبت شماست که طرح دلخواه خود را انتخاب کنید تا سفارشتان وارد مرحله تولید شود.
  • برای ساخت محصول از شما مبلغی به عنوان بیعانه دریافت می‌شود.
  • پس از تایید طرح توسط شما، حداقل ۳ روز کاری طول می‌کشد تا طلا ساخته شود.
  • در این مرحله فاکتور طلا صادر می‌شود.
  • مبلغ  فاکتور بر اساس قیمت روز طلا محاسبه می‌شود.
  • پس از پرداخت هزینه، طلای سفارشی شما در بسته‌بندی شیک ارسال می‌شود.
خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

توجه داشته باشید که مشتری‌های ساکن تهران در همان روز (در عرض چند ساعت) و مشتری‌های شهرستان پس از ۷۲ ساعت سفارش خود را تحویل می‌گیرند.

چرا برای ساخت طلای سفارشی بیعانه دریافت می‌شود؟

برای ساخت طلای سفارشی شما، مثلاً برای گردنبند طلا سفارشی باید پس از انتخاب طرح، مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کنید. چون این طرح به سفارش شما، به اسم و طرح دلخواه شما ساخته می‌شود و بدون شک برای دیگران قابل استفاده نیست. بنابراین، به منظور تاییدِ صحت سفارش خود و اطمینان دادن از عدم انصراف در میانه‌ی کار بهتر است مبلغ اندکی را به عنوان بیعانه در اختیار سازنده قرار دهید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

 

پایه‌ی وزن مناسب برای ساخت طلای سفارشی چقدر است؟

گالری پرسته بر اساس وزن‌های استاندارد سفارشات مشتری‌ها را می‌سازد. اما باید بدانید هر چه وزنی که انتخاب می‌کنید سنگین‌تر باشد، ضخامت کار بیشتر می‌شود. این امر با اینکه دوام و مقاومت طلا را بالا می‌برد اما ممکن است از ظرافت کار بکاهد. مثلاً برای ساخت انگشتر سفارشی یا دستبند سفارشی بهتر است طرح‌هایی را انتخاب کنید که خیلی سنگین نباشند تا طلای شما به همان زیبایی که تصور می‌کنید از آب در بیاید.

آیا طلای رنگی هم برای ساخت طراحی اسم می‌‌توان سفارش داد؟

بله، حق انتخاب با شماست. می‌توانید سفارش کنید که از طلای سفید، رزگلد یا طلای زرد برای ساخت سفارش شما استفاده شود. دوباره یادآوری می‌کنیم که همه محصولات گالری پرسته از طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شوند؛ که علاوه بر بهای زیاد، دوام و استحکام بالایی نیز دارد.

کلام آخر

گالری‌های طلا و جواهر زیادی در سطح کشور وجود دارند که طراحی شخصی طلا انجام می‌دهند. اما گالری پرسته این افتخار را دارد که از طلای باکیفیت ۱۸ عیار برای تولید محصولاتِ با اصالت و معتبر خود استفاده می‌کند. تمامی طراحان این مجموعه کارآزموده، با تجربه، خلاق با ایده‌های نو در سطح جهانی هستند. همچنین، ساخت محصولات سفارش دقیقا منطبق بر خواسته‌ی مشتری صورت می‌گیرد.

علاوه بر اینکه تمامی طلاهای گالری پرسته دست‌ساز و منحصربه‌فردند، بسته‌بندی کالاهای این مجموعه نیز شیک ، فاخر و مناسب هدیه دادن هستند.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.