قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

خودت حکاکی کن : آموزش تصویری

0

به دلیل شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا (کووید ۱۹) توصیه می‌شود تا حد امکان از خانه خارج نشوید. حتی گفته می‌شود برای خرید کالاهای اساسی و مواد خوراکی هم از فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید و خریدهای خود را اینترنتی انجام دهید.

در همین راستا گالری پرسته نیز برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود امکانات خرید اینترنتی طلا را بهبود بخشیده است.

شما علاوه بر سفارش و خرید اینترنتی طلا های موردنظرتان می‌توانید حکاکی روی طلا هم سفارش بدهید. برای این منظور لازم نیست به فروشگاه‌های گالری پرسته در سطح شهرهای مختلف مراجعه کنید، بلکه در آسایش کامل و به دور از استرس کرونا، در حالی که در خانه هستید می‌توانید هر طرح، رنگ و شکلی که دوست دارید را انتخاب کنید و سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان و به ایمن‌ترین روش ممکن به دستتان برسد.

«خودت حکاکی کن» امکان جدیدی است که گالری پرسته برای مشتریان خود مهیا کرده است. برای اینکه بدانید داستان این حکاکی از چه قرار است از شما دعوت می‌کنیم تا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

لذت خرید اینترنتی طلا

با اینکه نوروز ۹۹ دستخوش ویروس کشنده‌ و خطرناک کرونا شده، اما نباید در این روزها دلخوشی‌های کوچک را از خود گرفت.

یکی از دلخوشی‌های پیش از آغاز سال نو برای بیشتر مردم، خرید کردن است. حالا که برای حفظ سلامت خود و دیگر مردم کشورمان مجبور هستیم روزهای پر از هیجان و شادی آخر اسفند ماه را در خانه باشیم، چه بهتر که با خریدهای اینترنتی روحیه خود را تقویت کنیم و حس و حال عید را به خانه‌هایمان بیاوریم.

مزیت خرید اینترنتی در این است که شما می‌توانید ساعت‌ها در میان همه محصولات گالری پرسته بچرخید و همه مدل‌ها را با هم مقایسه کنید، بدون اینکه ذره‌ای خسته شوید و انرژی‌هایتان هدر برود.

از آن بهتر این است که می‌توانید طرح‌ها، قیمت‌ها و تنوع طلا و جواهرات دیگر فروشگاه‌های اینترنتی طلا را با گالری پرسته مقایسه کنید تا متوجه شوید فرق طلای دست‌ساز با طلای ماشینی چیست.

خودت حکاکی کن

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، جدیدترین امکانی که گالری پرسته برای مشتریان مهیا کرده است، «خودت حکاکی کن» است.

اولین سایت اینترنتی فروش طلای دست‌ساز در ایران چندین محصول زیبا از جمله انگشترطلا، گردنبندطلا، النگو طلا و پلاک را با قیمت‌های عرضه می‌کند.

برای درک بهتر این مساله در زیر به صورت تصویری برایتان توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید این سفارش را انجام دهید.

اول باید سایز انگشتر خود را مشخص کنید. برای تعیین سایز انگشتر می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

تعیین سایز انگشتر طلا زنانه و مردانه، راهنمای تصویری

خودت حکاکی کن

در مرحله بعدی باید رنگ طلا را انتخاب کنید. گزینه‌های موجود شامل رنگ‌های زرد، رزگلد و سفید است. هر رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید تا انگشتر با آن رنگ برایتان ساخته شود.

خودت حکاکی کن

در مرحله بعدی روی گزینه‌ی «حکاکی روی این محصول» کلیک کنید. در کنار صفحه به شما چندین گزینه نمایش داده می‌شود که شامل رنگ، متن، نقش و نقاشی است.

خودت حکاکی کن

وقتی روی گزینه‌ی متن کلیک کنید، می‌توانید فونت دلخواه را می‌توانید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید متن را به زبان فارسی یا زبان انگلیسی سفارش دهید. برای هر کدام از این زبان‌ها هم فونت‌های متنوعی وجود دارد که بنا بر سلیقه خود حق انتخاب دارید.

امکان تغییر سایز فونت و جابه‌جایی آن نیز برای کاربر مهیا شده است. یعنی می‌توانید یک نوشته‌ی کوچک در وسط انگشتر یا یک جمله در گوشه‌ای از آن حکاکی کنید. همه این انتخاب‌ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. البته کادر قرمز رنگی روی قسمت حکاکی نمایش داده می‌شود که شما باید حتما متن خود را داخل آن بنویسید. در غیر این صورت به شما هشدار داده می‌شو که متن را در محل مشخص‌شده بنویسید و باید با کمک فلش‌های چپ، راست، بالا و پایین آن را جابه‌جا کنید تا در کادر قرار گیرد.

خودت حکاکی کن

گزینه دیگری که برایتان وجود دارد، اضافه کردن یک طرح روی طلا است. می‌توانید نقش را به تنهایی روی محصول موردنظرتان حکاکی کنید یا در کنار متنی که نوشته‌اید، یک نقش هم اضافه کنید. همه این موارد به سلیقه شخصی شما و متن و طرحی که در ذهن دارید بستگی دارد.

خودت حکاکی کن

گزینه‌ی نقاشی کشیدن هم وجود دارد. اگر فکر می‌کنید که نقاشی‌تان خوب است، می‌توانید با انتخاب سایز قلم، شروع کنید به نقاشی کشیدن تا همان طرحی که نقاشی کرده‌اید روی طلا دلخواهتان حکاکی شود.

خودت حکاکی کن

ثبت سفارش و نحویل آن درب خانه

باید توجه داشته باشید که برای ثبت سفارش کالاهای ناموجود، اول باید گزینه سفارش می‌دهم را انتخاب کنید. اغلب به این صورت است که کالاهای سفارشی موجودی ندارند و مشتری باید اول ۳۰٪ از قیمت کل را به عنوان بیعانه پرداخت و سپس و سفارش را ثبت کند تا طلای موردنظرش در نوبت ساخت قرار بگیرد.

این طلا طی ۱۰ روز کاری کالا ساخته و به شما تحویل داده می‌شود.

به این نکته حتما توجه داشته باشید که وزن و قیمت کالای سفارشی شما «حدودی» است و  وزن و قیمت دقیق کالا در زمان تحویل محصول در فاکتور ثبت شده توسط گالری پرسته به مشتریان اعلام می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که قیمت نهایی بر اساس مظنه طلا در روز تحویل کالا محاسبه می‌شود.

پس از ثبت سفارش توسط مشتری و ساخت آن توسط گالری پرسته، محصول در تهران توسط پیک و در شهرستان‌ها توسط اداره پست مرکزی جمهوری اسلامی ارسال خواهند شد.

نحوه پرداخت سفارشات می‌تواند به انتخاب کاربران در هنگام ثبت سفارش به یکی از روش‌های پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک و در محل از طریق دستگاه کارت‌خوان یا پرداخت نقدی انجام گیرد. اما در این روزهایِ متاثر از ویروس کشنده‌ی کرونا توصیه ما این است که ختما نحوه پرداخت را اینترنتی انتخاب کنید تا تا برای حفظ سلامت طرفین، هیچ‌گونه پول یا کارتی بین شما و پیک ما رد و بدل نشود.

 

آیا تاکنون از امکان حکاکی روی طلا در گالری پرسته استفاده کرده‌اید؟ به نظرتان همین گزینه‌هایی که دارد کافیست یا بهتر است گزینه‌های دیگری نیز به آن اضافه شود؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.