قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

خرید طلا تا یک میلیون تومان از گالری پرسته؛ از گردنبند تا دستبند طلا

0

خرید طلا تا یک میلیون تومان

برای خرید طلا تا یک میلیون تومان مسلما حق انتخاب‌های محدودی وجود دارد. اما این محدودیت فقط به «وزن طلا» مربوط است و تنوع و شکل و نوع طلا را شامل نمی‌شود. به این معنی که شما با حدود یک میلیون تومان می‌توانید گوشواره طلا، دستبند طلا، آویز طلا، گرنبند طلا یا پلاک طلا خریداری کنید. اما همه این موارد در صورتی امکان‌پذیر است که وزن طلای هر کدام از این مصنوعات کم و در حد نیم گرم باشد.

حالا برای اینکه بدانید با یک میلیون تومان در حال حاضر چه زیورآلات طلایی می‌توانید بخرید تا انتهای این مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

خرید دستبند طلا تا یک میلیون تومان

برای خرید دستبند طلا تا یک میلیون تومان باید بی‌خیال دستبندهای زنجیری شوید. دستبند زنجیری طلا (Chain) هیچ‌گونه سنگ و گوهری ندارد و ماهیت آن به این صورت است که کاملا ساده و شیک به‌نظر برسد. تمام بخش‌های این دستبند از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است در نتیجه وزن بالایی دارد. همه می‌دانیم که اصلی‌ترین فاکتور تعیین‌کننده‌ی قیمت طلا هم وزن آن است. بنابراین، گزینه‌های پیش روی شما برای خرید دستبند ارزان قیمت‌ شامل موارد زیر است:

خرید طلا تا یک میلیون تومان

دستبندهای طلا بافت همچون دستبندهای ۱۴ گوی گالری پرسته یا دستبند بافت تک گوی پرسته از نخ‌های مکرمه ساخته می‌شوند که یک قطعه طلای سبک و کوچک روی آنها سوار شده است. در نتیجه قیمت این دستبندها ارزان‌تر از مدل‌های زنجیری است و با حداکثر یک میلیون تومان هم می‌توان یکی از دستبندها را خریداری کرد.

دستبندهای سنگی هم عمدتا از سنگ‌های نیمه‌قیمتی همچون سنگ حدید، سنگ لاجورد یا سنگ آمیتیس ساخته می‌شوند و فقط یک قطعه طلای کوچک به آنها اضافه شده است. به همین خاطر قیمت آنها ارزان است و یک گزینه عالی برای هدیه دادن به‌شمار می‌روند.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

دستبندهای چرمی هم همین ویژگی را دارند. یعنی دستبند کاملا چرمی است و یک پلاک طلای کوچک به آن اضافه شده است.

خوب است این را بدانید که برخی از طلاها و سنگ‌های قیمتی با بعضی رنگ‌های پوست تناسب بیشتر و با برخی دیگر تضاد دارند. برای اینکه بهترین انتخاب و خرید دستبند طلا بر مبنای رنگ پوست را داشته باشید، بهتر است به تاثیر رنگ طلا روی پوست توجه کنید. مثلا دستبند رزگلد برای پوست‌های روشن و رنگ‌پریده گزینه بسیار مناسبی است زیرا قرمزی موجود در آن، گرمای زیبایی در صورت فرد ایجاد می‌کند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند فرشته

به طور کلی، رنگ پوست به دو دسته‌ی سرد (با ته‌مایه‌ی صورتی، قرمز و آبی) و گرم (با ته‌مایه‌ی زرد، هلویی و طلایی) تقسیم می‌شود. اگر رنگ پوستتان سرد است، برای خرید دستبند طلا سراغ طلای سفید، نقره، استیل، پلاتین و زیورآلات سفید و روشن بروید. اما اگر پوستی با تناژ گرم دارید، باید سراغ دستبند طلا به رنگ زرد، نارنجی، عسلی و موارد مشابه باشید.

 

برای گردنبند طلا تا سقف یک میلیون تومان می‌توانید گزینه‌هایی که از جنس بافت، سنگی یا چرمی هستند را انتخاب کنید. در این گردنبندها فقط یک پلاک یا آویز طلا وجود دارد. این پلاک اغلب زیر نیم گرم وزن دارد. به طور مثال، گالری پرسته در میان محصولات خود گردنبندهای سنگی طلا دارد که می‌توان با حدود ۸۰۰ هزار تومان خریداری کرد.

شما اگر دستبند زنجیری طلا داشته باشید می‌توانید آویزهای قفل‌دار کوچک طلا را با قیمت زیر یک میلیون تومان از گالری پرسته بخرید. با کمک این آویزها می‌توانید شکل و ظاهر دستبند طلای خود را تغییر دهید. هر بار که پولی دستتان می‌آید، یک آویز به دستبند اضافه کنید تا هم پس‌انداز مالی باشد هم ایجاد تنوع در شکل دستبند طلا.

البته آویزهای طلا برای دستبندهای چرمی هم قابل استفاده هستند.

انواع آویز حروف، آویز دستبند و آویز گردنبند با قیمت زیر یک میلیون تومان را می‌توانید در گالری پرسته پیدا و خریداری کنید.

در حال حاضر فقط می‌توانید یک لنگه گوشواره طلا را با قیمت زیر یک میلیون تومان خریداری کنید. اگر از طرفدارهای گوشواره‌های لنگه‌به‌لنگه (تابه‌تا) هستید، خرید یک لنگه گوشواره طلا می‌تواند ایده خوبی باشد. مزیتش این است که چند وقت بعد که دوباره پولی دستتان آمد، می‌توانید لنگه دیگر همان گوشواره یا طرحی دیگر را با قیمت زیر یک میلیون تومان خریداری و آن را جفت کنید.

البته تعداد محدودی گوشواره جفت زیر یک میلیون تومان هم در فروشگاه پرسته موجود است. این گوشواره‌ها بسیار سبک و ظریف هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.