قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای کامل خرید آنلاین طلا از گالری پرسته

0

خرید آنلاین طلا یکی از بهترین روش‌های خرید طلاست که سال‌هاست به لطف تکنولوژی میسر شده است. تصور کنید که در خانه روی مبل دراز کشیده‌اید و با موبایلی که در دست دارید می‌توانید ویترین تمامی فروشگاه‌های اینترنتی طلا را ببینید و از قیمت‌ تمام محصولات آگاه شوید. هر چند ساعت که دوست داشته باشید می‌توانید در صفحه‌های مختلف فروشگاه اینترنتی بچرخید و کسی هم مزاحمتان نمی‌شود. مثلاً برای خرید اینترنتی طلا پرسته می‌توانید ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته به این گالری پرسته سر بزنید و سفارشات خود را ثبت کنید. چند ساعت بعدش هم طلای خود را تحویل بگیرید. چه چیزی بهتر از این!

حالا برای اینکه با مراحل خرید آنلاین طلا از گالری پرسته بیشتر آشنا شوید از شما می‌خواهیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چالش‌های خرید حضوری طلا و جواهرات

برخی از مردم تصور می‌کنند که طلا را باید حتماً حضوری خرید تا از اصالت و وزن و قیمت آن مطمئن شد. چون اعتقاد دارند که طلا را نمی‌شود اینترنتی خرید و اگر کلاه سرشان بگذارند چه و اگر طلا تقلبی باشد، وزنش کم باشد و …. چه! خب واقعیت این است تمام این مسائل را شما در زمان خرید حضوری هم ممکن است تجربه کنید. از کجا می‌دانید فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید در محاسبه‌ی نهائی قیمت کلاه سرتان نمی‌گذارد؟ از کجا می‌دانید ترازوی خود را دستکاری نکرده؟

در چنین مواقعی تنها چاره‌ای که دارید اعتماد به فروشنده است. چرا اعتماد می‌کنید؟ چون می‌دانید مغازه‌دار است و هر لحظه که متوجه شوید در محاسبه اشتباهی کرده می‌توانید سراغش بروید و اعتراض خود را به گوشش برسانید. اما همین کارها را در فروشگاه اینترنتی هم می‌توان انجام داد؛ حالا در مورد مزایای خرید اینترتی در ادامه‌ی این مطلب برایتان توضیح می‌دهیم؛ در این بخش فقط می‌خواهیم در مورد چالش‌های خرید حضوری طلا با شما صحبت کنیم.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

 

یکی از بارزترین مشکلات خرید حضوری طلا این است که باید ترافیک‌های سنگین در کلان‌شهرها را تحمل کنید تا به فروشگاه موردنظرتان برسید. تازه بعد از آن هم ممکن است در یک فروشگاه واحد شما نتوانید جنس و طرح دلخواه خود را پیدا کنید. در چنین مواقعی باید به چندین فروشگاه سر بزنید تا شاید طلائی که می‌خواهید را پیدا کنید. باز در این حالت امکان دارد فروشگاهی که طلای دلخواهتان را دارد، سود بیشتری روی کالاهای خود کشیده باشد و مجبور شوید طلا را گران‌تر بخرید.

از دیگر چالش‌های خرید حضوری طلا این است که ممکن است در مسیر بازگشت به خانه، کیف شما سرقت شود. همچنین خرید از فروشگاه‌های فیزیکی محدودیت زمانی هم دارد. مثلاً شاید در یک عصر جمعه تصمیم به خرید طلا بگیرید و آن‌وقت است که می‌بینید اکثر مغازه‌ها بسته هستند. حالا چاره چیست؟ خرید طلا به صورت اینترنتی.

بهترین روش خرید طلا و جواهرات

در بالا توضیح دادیم که راهکار جایگزین برای خرید حضوری، خرید طلا به صورت اینترتی است. چرا؟ چون وقتی اینترنتی خرید می‌کنید دیگر نگران شلوغی خیابان‌ها، دوری مسافت و ترافیک نیستید. هر ساعت از شبانه‌روز که اراده کنید می‌توانید خرید خود را انجام دهید. خیلی راحت در خانه و فقط با موبایل خود می‌توانید از ویترین چندین فروشگاه‌ آنلاین دیدن کنید و محصولات آنها را ببینید. قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. بدون اینکه نگران خسته یا کلافه شدن مغازه‌دار باشید، می‌توانید همه‌ی طلاهای یک فروشگاه را بررسی کنید و قیمت بگیرید.

علاوه‌براین‌ها، با توجه به سرعت بسیار بالای انتقال ویروس کرونا و آمار کشته‌شدگان آن، بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس واگیردار هم ماندن در خانه و پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی است. اما از آنجا که نمی‌توان زندگی خود را به طور کامل تعطیل کرد و لذت خرید کردن و ایجاد انگیزه و شادی در خانه و خانواده را نادیده گرفت باید دنبال راهکار جایگزین بود.

از آنجا که برای خرید ضرورتی ندارد حتما از خانه خارج شوید، پس بهترین جایگزین، خرید اینترنتی است. با خرید اینترنتی طلا نه تنها می‌توان سلامت خود و خانواده را حفظ کرد، بلکه به محیط زیست و کاهش ترافیک و آلودگی هوا هم کمک زیادی می‌شود. به‌علاوه، تمام این کارها را در راحت‌ترین حالت، ایمن‌ترین شرایط و سریع‌ترین زمان می‌توان انجام داد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

 

گالری پرسته از جمله فروشگاه‌های آنلاینی است که این روزها سعی دارد با ارائه خدمات اینترنتی، در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سهم کوچکی ایفاء کند. بنابراین اگر تمایل دارید طلاهای خود را نونوار کنید و مدل‌های تازه بخرید، می‌توانید با گشت زدن در بخش‌های مختلف وب‌سایت گالری پرسته کالکشن‌ها و محصولات بسیار متنوع این گالری را ببینید. سپس با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود طلاهای موردنظرتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید. این اطمینان را به شما می‌دهیم که خرید غیرحضوری طلا پرسته تجربه‌ای جدید و خوشایند برایتان رقم می‌زند.


مزایای خرید اینترنتی از گالری پرسته

اغلب مردم هنوز تصور می‌کنند که خرید طلا و جواهر به صورت اینترنتی یک کار پرخطر است. چون می‌دانند به عنوان یک فرد غیرمتخصص، توان تشخیص طلای اصل یا بدل را ندارند. همچنین نمی‌توانند متوجه شوند که قطعه‌ی طلائی که به آنها فروخته شده آیا واقعاً ۱۸ عیار است یا خیر! بنابراین تنها راه پیش‌رو برای خرید امن و راحت طلا را مراجعه به فروشگاه‌های معتبر فیزیکی می‌دانند؛ که تصمیمی کاملاً منطقی و هوشمندانه است، اما این تنها راهکار نیست!

همین کار را می‌توان در فضای مجازی هم انجام داد. یعنی همان‌طور که برای خریدهای حضوری به مراکز و فروشگاه‌های معتبر می‌روید، برای خرید آنلاین طلا هم می‌توانید از اصالت فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، اطمینان حاصل کنید. برای منظور فقط کافی است نماد الکترونیکی فروشگاه موردنظر را بررسی کنید. نماد الکترونیکی در واقع شناسنامه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین و یک نشان دولتی است. وقتی یک فروشگاه اینترنتی نماد اعتماد الكترونیكی داشته باشد یعنی از نظر قانونی فعالیتش مورد تائید است. مردم هم می‌توانند برای خرید اینترنتی خود به آن اطمینان کنند. از این منظر می‌توانید به خرید آنلاین طلا پرسته مطمئن باشید.


همچنین تمامی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر همچون گالری پرسته برای خریدهای آنلاین مشتری‌های خود از درگاه‌های متصل به بانک‌های طرف قراردادشان استفاده می‌کنند. درگاه‌های بانکی وب‌سایت آنها هم با پروتکل‌های امن SSL ارتباط شما را با بانک موردنظر برقرار می‌کنند.

از دیگر روش‌های کسب اطمینان از معتبر و بااصالت بودن فروشگاه آنلاین طلا، بررسی ضمانت و شرایط بازگشت محصولات آن فروشگاه است. به طور مثال، فروشگاه اینترنتی گالری پرسته ضمانت بازگشت ۷ روزه و تعویض ۹۰ روزه را دارد. البته این شرایط فقط شامل محصولات خریداری شده از فروشگاه «اینترنتی» گالری‌پرسته هستند. برای کسب اطلاعات در این زمینه برای خرید اینترنتی طلا پرسته می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

خرید از گالری پرسته: زنجیرطلا

 


نحوه خرید آنلاین طلا از گالری پرسته

برای آشنائی با روش‌های خرید اینترنتی طلا از گالری پرسته بهتر است از صفحه‌ی راهنمای خرید (لینک زیر) کمک بگیرد. در این صفحه تمامی سوالات رایج مشتری‌ها پاسخ داده شده است. اما خوب است اشاره کنیم که فروشگاه آنلاین گالری پرسته تمامی خریدها را در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتری‌های خود می‌رساند. در شهر تهران محصولات خریداری شده حداکثر ظرف مدت ۳ ساعت کاری تحویل داده می‌شوند. سفارش کاربرانی که خارج از شهر تهران هستند نیز طی مدت ۷۲ ساعت کاری و از طریق پست به دستشان می‌رسد.

 

ضمانت خرید اینترنتی طلا از گالری پرسته

باید بدانید تمامی محصولاتی که ما در فروشگاه اینترنتی عرضه می‌کنیم، دقیقا همان کالاهایی است که در فروشگاه‌های فیزیکی ما وجود دارند. تمامی محصولات از طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شوند و دست‌سازند. تنها تفاوت فروشگاه اینترنتی پرسته این است که این محصولات را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور شما عرضه می‌کنیم.

پرسته ضمانت تعویض ۷ روزه کالا را نیز برای محصولات خریداری شده از وب سایت پرسته دارد. به این معنی که شما پس از تحویل گرفتن کالا، هفت روز فرصت دارید تا هرگونه ایرادی را به اطلاع پرسته برسانید. گالری هم موظف است نسبت به تعویض کالا اقدام کند. در صورتی‌که موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد، شما می‌توانید کالای مشابه بگیرید یا وجه پرداختی را از فروشگاه دریافت کنید. البته اینها در صورتی است که ایراد وارده مورد تایید کارشناسان ما قرار بگیرد.


نکاتی که باید درباره خرید اینترنتی طلا پرسته بدانید

ما برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی شما در فضای مجازی تمهیداتی داریم که می‌توانید در این صفحه‌ تمامی جزئیات و قوانین حفظ حریم خصوصی مشتریان را مطالعه کنید.

در مورد اطلاعات حساب بانکی‌تان نیز این اطمینان را می‌دهیم که گالری پرسته اطلاعات حساب‌بانکی هیچ کاربری را دیتابیس خود ذخیره نمی‌کند. تمامی تراکنش‌های بانکی ما از طریق خدمات بانکی «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت» انجام می‌شود که یکی از مطمئن‌ترین و امن‌ترین سیستم‌های ارائه خدمات بانکی و نماد اعتماد الکترونیکی است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که در زمان خرید اینترنتی طلا پرسته ما به اطلاعات بانکی شما دسترسی نداریم.

ما تضمین می‌کنیم که قیمت محصولات ما در گالری پرسته کاملا به‌روز، منصفانه و مناسب است.

خرید از گالری پرسته: انگشتر مردانه

 

ما همچنین در طول سال جشنواره‌های مختلفی داریم که بر اساس آنها تخفیف‌های متنوعی به مشتری‌های خود ارائه می‌دهیم. کسانی که برای اولین بار از گالری پرسته خرید می‌کنند شامل تخفیف ۳ درصدی هستند. همچنین مسابقات اینستاگرامی داریم که جایزه‌ی برنده‌ها از طلاهای طراحی گالری پرسته است.


سوالات متداول در مورد خرید آنلاین طلا پرسته

تمامی سوال‌های احتمالی شما در مورد خرید اینترنتی طلا پرسته در این صفحه پاسخ داده شده است. فقط کافی است دکمه‌ی زیر را فشار دهید.

اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.