قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

با ترندها و مد طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

0

طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۱ شامل انواع دستبندهای چرمی، گرنبندهای مهره‌ای، زیورآلات طلایی و انواع دستبند و انگشتر مشکی است. برای آشنایی با ترند طلاهای مردانه امسال تا انتها با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

سلبریتی‌ها و چهر‌های مشهور به دلیل تاثیرگذاری بسیاری زیادی که روی مردم دارند، دایما مد طلا و جواهرات و دیگر اکسسوری‌های قیمتی را به سبک و سلیقه خود تغییر می‌دهند. بسیاری از مردم در هر گوشه از جهان همیشه چشم‌شان به سلبریتی موردعلاقه‌شان است تا ببینند چه لباسی پوشیده یا چه مدل طلا و جواهراتی استفاده کرده است. از این رو، ممکن است مد طلا در هر فصل از سال با فصل قبل فرق داشته باشد.

البته بدعت‌گذاران مد و فشن هم از این مساله استفاده می‌کنند و برای فروش بیشتر محصولات خود، سراغ سلبریتی‌ها می‌روند. به این صورت که جدیدترین محصولاتشان را به عنوان مد جدید طلا و جواهر به سلبریتی‌های مشهور هدیه می‌دهند یا با قیمت‌های زیاد از این هنرمندان می‌خواهند تا محصولاتشان را تبلیغ کنند. این معامله نه تنها برای هنرمند و کارخانه تولیدکننده بسیار سودآور است، بلکه دوست‌داران مد و فشن هم متوجه می‌شوند که مد سال جاری کمپانی موردعلاقه‌شان چیست یا چهره مشهور موردنظرشان از چه تیپ طلا و جواهراتی برای تکمیل تیپ خود استفاده می‌کند.

با توجه به اهمیت استفاده سلبریتی‌ها از اکسسوری‌ها، ما در ادامه این مطلب ۵ ترند (مُد) جواهراتی که سلبریتی‌ها مرد در سال ۲۰۲۱ استفاده کرده‌اند را به شما معرفی کرده‌ایم. مزیت آشنایی با این مدل‌ها این است که می‌توانید مدل متناسب به شخصیت و تیپ خودتان را انتخاب و آن را خریداری کنید.

۱- انگشترهای بزرگ و حجیم

یکی از ترندهای طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۱، انگشترهای بسیار بزرگ و حجیم است. پیشنهاد می‌کنیم از بزرگ بودن این انگشترها نترسید و حداقل یک بار یکی از مدل‌های آن را در دست امتحان کنید؛ ممکن است به این تیپ انگشتر علاقه‌مند شوید. وقتی یک انگشتر حجیم به دست کنید، دیگر لازم نیست از دیگر اکسسوری‌ها و طلا و جواهرات برای تکمیل تیپ و استایل خود استفاده کنید؛ زیرا این انگشتر به اندازه کافی جلب توجه می‌کند.

البته اگر عاشق اکسسوری هستید و دوست دارید حتما دستبند طلا یا گردنبند هم به دست داشته باشید، پیشنهاد ما این است که حتما سراغ مدل‌های بسیار باریک و ظریف دستبند یا گردنبند بروید. به این خاطر که اگر دیگر اکسسوری‌ها هم بزرگ باشند، دیگر انگشتر شما به چشم نخواهد آمد و در نهایت هم این طور به نظر خواهد رسید که هر چه به دستتان آمده را از سر و گردن خود آویزان کرده‌اید. یادتان باشد که از طلا و جواهرات برای زیبایی بیشتر تیپ و ظاهر استفاده می‌شود و اغراق کردن در این امر برخلاف این هدف است!

تاریخچه انگشترهای مردانه به دوران باستان باز می‌گردد. در آن زمان فقط مردان ثروتمند و متمول برای نمایش ثروت، دارایی، قدرت و نفوذ خود از این اکسسوری بهره می‌گرفتند. البته انگشتر مردانه امروزه مفاهیم دیگر هم دارد؛ به طور مثال، مردها با انگشترهای خود نشان می‌داند که قابل دسترس هستند یا خیر، یعنی مجرد یا متاهل بودن خود را با حلقه طلا نشان می‌دهند.

با نگاهی به اکسسوری سلبریتی‌های مرد می‌توان متوجه این موضوع شد؛ به طور مثال، «جی‌زی» انگشتر مهره‌داری که همسرش، بیانسه، به او هدیه داده است را همیشه در انگشت کوچک خود به دست می‌کند (عکس زیر). این انگشتر را بیانسه وقتی فرزند خود را به دنیا آورد به جی‌زی هدیه داد تا نشان دهد که فقط مردها در چنین مواقعی به همسران خود طلا هدیه نمی‎‌دهند.

 

۲- گوشواره تکی در یک گوش

امسال احتمالا زیاد دیده‌اید که بسیاری از مردان جوان امسال در یکی از گوش‌های خود گوشواره طلا یا مدل‌های دیگری از گوشواره را به گوش دارند. گوشواره تکی با این هدف در سال ۲۰۲۱ مد شده تا نشان دهد که «عدم تقارن» هم زیبا و جذاب است.

در گذشته همیشه باور بر این بود که «تقارن» یکی از عناصر اصلی زیبایی است و در بسیاری از وجوه زندگی بشر از گذشته تا کنون می‌توان نشانه‌های این باور را دید. اما خوشبختانه انسانِ امروزی به این درک رسیده که لازم نیست همیشه همه چیز جفت و متقارن باشد و عدم هماهنگی بین اجزا هم می‌تواند زیبایی خاص خودش را داشته باشد. همین باور دلیل اصلی تولد گوشواره‌های تکی شد که امسال بسیار مد هستند.

گوشواره‌های ساده، گوشواره‌های میخی و گوشواره‌های تکی از جمله جواهراتی هستند که هیچ‌گاه کهنه و قدیمی نمی‌شوند و می‌توانید همیشه و برای مناسبت‌های مختلف از آنها استفاده کنید. فقط باید توجه داشته باشید که اگر تیپ شما رسمی است و کت و شلوار به تن می‌کنید، باید حتما گوشواره‌تان بسیار ساده و کوچک باشد تا تضادی با لباس‌هایتان ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع زیورآلات مردانه و آداب استفاده از آنها

۳- گردنبند طوق مردانه

طوق ها در گذشته مد بودند و دوباره امسال (۲۰۲۱) مد شده‌اند. این نوع گردنبند اولین بار در دهه ۱۹۹۰ میلادی برای زنان مد بود و با جوراب‌های ساق بلند ست می‌شدند. طوق در واقع یک گردنبند بسیار کوتاه است که فقط دور گردن را می‌گیرد و آویزان نیست. انواع بسیار زیادی از این نوع گردنبند در بازار وجود دارد اما نمونه‌های چرمی و قلاده‌ای شکل، بیشتر از بقیه طرفدار و محبوبیت دارد.

برخلاف تصور عموم مردم، گردنبند طوق فقط مختص زنان نیست و مردان هم می‌توانند برای تکمیل تیپ خود از این اکسسوری استفاده کنند. سلبریتی مشهوری همچون «مت لاور» که یکی از مشهورترین خبرنگاران تلویزیون آمریکا به‌شمار می‌رود، با اعتماد به نفس کامل از این گردنبند استفاده می‌کند. گردنبند طوق مردانه را می‌توان با هر تیپی ست کرد. شاید به نظرتان بیاید که با کت و شلوار و کروات چندان منطقی نیست که طوق داشته باشید، اما گاهی لباس‌های عجیب به تن کردن هم زیبایی خاص خودش را دارد.

مدِ گردنبند طوق مردانه امسال در کره‌حنوبی نیز بسیار فراگیر بود و مردان کره‌ای زیادی از این اکسسوری استفاده می‌کردند. تعدادی از اعضای گروه مشهور BTS هم اغلب گردنبند طوق به گردن دارند.


۴- گردنبند زنجیری، مد طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۱

گردنبند زنجیری سال‌هایِ سال است که توسط سلبریتی‌های مرد مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاریخ دقیق مد شدن آن معلوم نیست. اما چیزی که معلوم است، این است که در سال ۲۰۲۱ هم هنوز گردنبند زنجیری مردانه بسیار محبوب است و جزو ترندهای امسال به شمار می‌رود.

گردنبند زنجیری در واقع یک طلای کلاسیک برای مردان محسوب می‌شود که گویی هیچ تاریخ انقضایی برایش وجود ندارد. مزیت این اکسسوری در این است که با هر تیپ و لباسی ست می‌شود و می‌توانید در مناسبت‌های رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کنید. بلندی یا کوتاهی گردنبند زنجیری به تیپ و لباس شما بستگی دارد. اما راز خوش تیپ شدن با گردنبند زنجیری در این است که اصل سادگی را رعایت کنید! یعنی چه؟ یعنی یادتان باشد که هر چه ساده‌تر باشید، شیک‌تر به نظر خواهید رسید.

دومین راز هم جنس گردنبندی است که استفاده می‌کنید، بدون شک اگر طلا و پلاتین باشد بسیار خوش‌ساخت‌تر و جذاب‌تر دیده خواهد شد. زنجیرهای ارزان‌قیمت به هیچ عنوان گزینه‌های خوبی برای استفاده نیستند زیرا ظرافت گردنبندهای طلا، نقره یا پلاتین را ندارند.

شما به عنوان یک مرد می‌توانید گردنبند زنجیری پهن را روی هودی یا لباس‌های اسپرت خود بپوشید و از ظاهرتان لذت ببرید. یا یگ گردنبند زنجیری کوتاه را زیر یقه پیراهنتان به نمایش بگذارید. مثلا «لوئیس همیلتون» همیشه دوست دارد گردنبند زنجیری پهن و بلند استفاده کند.


۵- دستبندهای مهره‌ای / دستبند‌های سنگی

از دیگر ترندهای طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۱ می‌توان به دستبندهای سنگی یا مهره‌ای اشاره کرد که در سال‌های گذشته نیز رواج بسیاری داشت. شما با یک دستبند سنگی زیبا می‌توانید در یک جمع مردانه خوش بدرخشید. البته این امر به جنس و طرح دستبندی که خریداری می‌کنید هم بستگی دارد. هر چه جنس سنگ‌های به کار رفته در ساخت دستبند باکیفیت‌تر باشد، جذابیت ظاهری آن بیشتر خواهد بود. مثلاً دستبند طلا مردانه برای هر موقعیتی مناسب است.

دستبندهای سنگی مردانه اغلب از سنگ‌های طبیعی ساخته می‌شوند و می‌توانند اثر فیزیکی و روحی نیز روی فرد داشته باشند. حتما می‌دانید که بسیاری از سنگ‌های طبیعی که در صنعت طلا و جواهر استفاده می‌شوند دارای خواص درمانی گسترده‌ای هستند. به همین خاطر خیلی خوب است که پیش از خرید به جنس دستبند سنگی خود توجه داشته باشید. حتی خوب است دستبندی خریداری کنید که با سنگ ماه تولد شما ساخته شده. دستبند مهره‌ای / سنگی را می‌توانید با هر لباسی ست کنید. اما مثلا نمی‌توانید مدل‌های چوبی یا پلاستیکیِ کم ارزش را با لباس‌های رسمی بپوشید زیرا هیچ تناسبی با هم ندارند.

از سلبریتی‌های مرد که دستبند سنگی استفاده می‌کنند می‌توان به «مت دیمون» اشاره کرد که دستبندهای سنگی را برای تکمیل تیپ خود استفاده می‌کند.



۶- جواهرات سیاه رنگ

یکی دیگر از طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۱ زیورآلات به رنگ سیاه است. از انگشترهای اونیکس گرفته تا دستبندها یا گردنبندهای سنگی و مهره‌ای سیاه رنگ را می‌توانید امسال استفاده کنید. حتی طلاهایی که نگین‌های مشکی دارند نیز برای مد امسال مناسب هستند.

۷- دستبندهای چرمی، مد طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۱

آخرین موردی که در این مقاله می‌خواهیم اشاره کنیم، دستبندهای چرمی مردانه هستند. مدل‌های بسیار متنوعی از دستبندهای چرمی مردانه را می‌توانید در گالری پرسته پیدا و خریداری کنید. فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.


کلام آخر

در این مطلب گفتیم که طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۱ همانند سال‌های گذشته است و تغییرات خاصی نداشته است. تمام مدل‌هایی که امسال مد هستند را ما در فروشگاه اینترنتی گالری پرسته عرضه می‌کنیم. می‌توانید با مراجعه به لینک زیر طلاهای دلخواه خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش دهید.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: borsheims

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.