قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

۵ اشتباه رایج آقایان در استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه

0

استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه یا دستبندهای مهره‌ ای برای آقایان می‌تواند زیبا و جذاب باشد، البته اگر رنگ و طرح دستبند به درستی انتخاب شود.

از آنجایی که ممکن است مردان در پوشیدن دستبندهای مهره‌ای اشتباهاتی انجام دهند که به تیپ و استایل آنها لطمه وارد کند ما در ادامه ۵ اشتباه رایج آقایان در استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه را آماده کرده‌ایم تا با پرهیز از آنها مطمئن شوید که این اکسسوری، موجب زیبایی تیپ ظاهری شما می‌شود.

رنگ‌ دستبند اهمیت زیادی ندارد

دستبندهای مردانه در رنگ‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند از سیاه گرفته تا سبز، آبی، قهوه‌ای و …. اینکه شما با هر تیپی مثلا دستبند مشکی به دست کنید چندان جالب نخواهد بود. درست است که رنگ مشکی را تقریبا با همه رنگ‌ها می‌توان ست کرد اما به این توجه داشته باشید که اکسسوری‌ای که انتخاب می‌کنید باید با رنگ لباس‌هایتان هم جور باشد. بنابراین برعکس تصور برخی از آقایان رنگ دستبند نکته بسیار مهمی برای تیپ و استایل بشمار می‌رود.

به طور مثال، وقتی پیراهن مردانه آبی، شلوار جین و کفش قهوه‌ای می‌پوشید بسیار بهتر است که دستبندی انتخاب کنید تا مهره‌هایی به همین رنگ داشته باشد.

در اصل باید بدانید راز تکمیل خوش‌تیپی مردان با دستبند این است که اکسسوری‌ انتخابی آنها حتما همرنگ لباس‌هایی باشد که به تن دارند. آن دوران که مردها دستبندهای روشن و نامربوط به لباس‌های خود می‌پوشیدند گذشت. در گذشته دستبندهایی به رنگ آبی و سبز و سفید همانند رنگ‌های دریا و ساحل برای مردان مد بود و اغلبشان هم بدون توجه به تیپ و لباس خود از این دستبندها استفاده می‌کردند. اما امروزه یک مرد مدرن و امروزی بدون توجه به رنگ‌ لباس خود، اکسسوری انتخاب و خریداری نمی‌کند.

اندازه بودن یا نبودن دستبند خیلی دیده نمی‌شود

درست برعکس تصور شما باید بگوییم که دستبند مردانه هم باید دقیقا اندازه مچ دست انتخاب شود. وقتی دستبند بیش از حد بزرگ باشد در دست جابه‌جا می‌شود و مثل این است که شما لباسی بزرگ‌تر از اندازه تن خود پوشیده‌اید.

وقتی دستبند خیلی تنگ باشد و در مچ هیچ حرکتی نداشته باشد نیز ظاهر زشتی ایجاد خواهد کرد. حتی جریان خون دست را مسدود می‌کند و باعث اذیت شدن دست فرد هم خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که هنگام خرید دستبند مهره‌دار باید به آن توجه داشته باشید، اندازه بودن آن است؛ نه تنگ باشد نه خیلی گشاد.

یکی از گزینه‌های مناسب، خرید دستبندهایی است که قابلیت تغییر سایز دارند. یعنی گره آنها به گونه‌ای است که هر فردی می‌تواند با کشیدن نخ دستبند، آن را به اندازه مچ دست خود تغییر سایز دهد.

استفاده همزمان از چند دستبند 

در سال‌های گذشته مد شده که آقایان در کنار ساعت مچی از چند دستبند که طرح، بافت و رنگ مشابه دارند هم استفاده کنند. این دستبندها اغلب به این صورت هستند که مثلا یکی از آنها اگر مهره‌های مشکی دارد، چند مهره فلزی و حکاکی شده هم در بین آنها کار شده و دستبند دوم از جنس همان فلز و تزئینات و با چند عدد مهره سیاه همراه است. به این صورت تناسب این دستبندها حفظ می‌شود. در عین حال با رنگ ساعت و لباس هم ست می‌شوند.

اگر قصد دارید از چند دستبند به طور همزمان استفاده کنید حتما به تناسب آنها با هم توجه ویژه داشته باشید. یعنی اگر دستبندی پهن، باریک، کوچک، بزرگ یا …. انتخاب می‌کنید، به این توجه داشته باشید که لایه‌های بعدی دستبندهای شما باید حتما یک ربط (هر چند کوچک) به هم داشته باشند تا زیبا و جذاب دیده شوند.

اگر جزو آن دسته از مردانی هستید که تاکنون دستبند به دست نکرده و قصد دارید به تازگی استفاده از این اکسسوری را آغاز کنید، توصیه می‌کنیم سراغ دستبندهای باریک با مهره‌های کوچک بروید. به این خاطر که بتوانید به وجود دستبند در دست خود عادت کنید و اگر این وسیله تزئینی برایتان جالب بود، بعد به سراغ گزینه‌های بزرگ‌تر و طرح‌های شلوغ‌تر بروید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر مردانه

 

استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه بدون توجه به استایل 

سنگ‌های تزئینی و مهره‌هایی که برای دستبندها مردانه استفاده می‌شوند در شکل‌های حیوانات همچون شیر، فیل، جغد و حتی اسکلت طراحی و عرضه می‌شوند. البته طرح‌های دیگری همچون کلاه‌خود، اسپایدرمن یا بتمن هم وجود دارند. به همین خاطر بسیار مهم است گزینه‌ای را انتخاب کنید که کلاس و شخصیت شما را حفظ کند. توصیه ما این است که سراغ طرح حیوانات نروید اما اگر خیلی به این کار اصرار دارید دست‌کم سراغ مهره‌هایی به شکل شیر بروید که خیلی ظریف و ریز روی مهره حک شده است.

اما به صورت کلی، دستبندهایی که مهره‌های ساده و بدون طرح دارند بسیار زیباتر و شیک‌تر هستند. مخصوصا اگر می‌خواهید در یک قرار کاری یا یک قرار رسمی حاضر شوید حتما به ساده اما شیک بودن دستبندی که به دست می‌کنید باید توجه ویژه داشته باشید.

از مهره‌های آویزان استفاده کردن

برخی از دستبندهای مردانه در بازار موجود هستند که مهره یا تزئیناتی از آنها آویزان شده است. سعی کنید تا حد امکان سراغ این تیپ از اکسسوری‌ها نروید. اگر خیلی اشتیاق دارید از این مدل‌های آویزان دستبند استفاده کنید، ترجیحا در این کار زیاده‌روی نکنید زیرا این طرح برای مردان مناسب نیست و زنانه است.

اگر بنا به هر دلیلی دستبند آویزدار دوست دارید، ترجیحا سراغ نمونه‌هایی بروید که آویز آن طرحی کاملا مردانه داشته باشد و بیشتر از یک آویز هم نباشد.

در این مطلب سعی کردیم بهترین روش استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه را برای شما توضیح دهیم. اگر تجربه‌ای از استفاده درست یا نادرست از دستبندهای مردانه دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ephorilondon

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.