قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چگونه گوشواره منگوله‌ای را با تیپ‌های مختلف ست کنیم؟

0

در این مطلب ۱۴ ترفند جذاب برای ست کردن گوشواره منگوله‌ای با تیپ‌های مختلف از رسمی گرفته تا غیر رسمی را به شما آموزش داده‌ایم. به این خاطر که گوشواره‌های منگوله‌ای در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته‌اند و از این رو مدل‌های بسیار متنوع از آن طراحی و روانه بازار شده است. این سبک از گوشواره در میان بیشتر زنان جهان محبوبیت دارد و در فروشگاه‌های مختلف ایرانی نیز نمونه‌های رنگارنگی از آن را می‌توان پیدا کرد.

برای آشنائی با نکات ست کردن این گوشواره از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

تاثیر گوشواره منگوله‌ای بر جذاب‌تر شدن استایل افراد

افرادی که تیپ و استایل برایشان مهم است به خوبی می‌دانند که یکی از اصول خوش‌تیپ بودن هماهنگی لباس و زیورآلات با هم است. به طور مثال شما نمی‌توانید با یک لباس رسمی، دستبند بافت و رنگی بپوشید. یا با استایل بوهو، از جواهرات گران‌قیمت استفاده کنید. هر تیپی، اکسسوری‌های خاص خود را می‌طلبد. مزیت گوشواره‌های منگوله‌ای در این است که در رنگ‌ها، طرح‌ها و شکل‌های مختلف و با متریال‌های متنوع در بازار موجود هستند. از گوشواره با نخ‌های ابریشمی گرفته تا طلا و جواهرات گرانبها.

راهنمای ست کردن گوشواره منگوله‌ای با لباس و اکسسوری

اولین توصیه ما این است که در استفاده از انواع اکسسوری‌ها زیاده‌روی نکنید و از شلوغ کردن سر و ظاهر خود بپرهیزید. بعد از آن هم بد نیست بدانید که گوشواره‌های منگوله ای به شکل‌ها، رنگ‌ها و با جنس‌های مختلف طراحی و عرضه می‌شوند. از جمله می‌توان به مدل‌های بادبزنی، آویز ابریشمی، اسپرت، گوشواره منگوله‌دار مجلسی و مدل‌های رنگی اشاره کرد.

از آنجا که این زیورآلات تنوع زیادی دارند، برای ست کردن گوشواره منگوله‌ای با تیپ‌های متنوع لازم است نکته‌های زیر را مد نظر داشته باشید.

۱- انتخاب گوشواره منگوله‌ای بر اساس مراسم و محیط

گوشواره منگوله‌ای فلزی که از جنس فلزات گرانبها همچون طلا یا پلاتین ساخته شده‌اند برای مراسم رسمی باید استفاده کنید. برای این منظور بهتر است یک شینیون ساده و طبیعی در پشت سر داشته باشید و ترجیحا هم لباستان یقه بزرگی نداشته باشد تا گوشواره آویزدار در چهره شما خودنمایی کند. برای مراسم رسمی و جشن‌های عروسی بهتر است از گوشواره منگوله‌ای طلا با سنگ‌های قیمتی استفاده کنید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره آویزی

 

برای تیپ‌های غیر رسمی می‌توانید از گوشواره‌ای از جنس منجوق و فلز بهره بگیرید. برای خودنمایی کردن در مجلسی که حضور دارید پیشنهاد می‌کنیم یک گوشواره منگوله‌ای بلند به رنگ مشکی انتخاب کنید. قد بلند گوشواره باعث می‌شود نگاه اطرافیان به سمت شما برگردد. از این مدل گوشواره برای رفتن به کنار ساحل هم می‌توان استفاده کرد. فقط باید مدل‌های کوتاه با رنگ‌های روشن و رنگ‌های خنثی انتخاب کنید.

۲- توجه به رنگ گوشواره منگوله‌ای

اگر بدنبال حفظ سادگی تیپ خود هستید، بهتر است سراغ گوشواره‌های ساده با رنگ‌های طبیعی همچون توسی، بژ، سیاه یا سفید بروید. برای دورهمی‌های دوستانه، قرارهای عصرانه در کافه یا مناسبت‌های غیر رسمی می‌توانید از گوشواره منگوله دار با رنگ‌های روشن و جیغ همانند زرد کمک بگیرید. این رنگ گوشواره با تیپ تماما مشکی همخوانی بسیار خوبی دارد.

۳- ست کردن گوشواره منگوله دار با رنگ لباس

اگر تیپ مشکی زده‌اید، می‌توانید یک گوشواره منگوله ای سیاه-نقره‌ای به گوش بیاویزید تا ظاهری مدرن و شیک پیدا کنید. گوشواره طلای سفید و طلای زرد هم برای لباس‌های تیره مناسب هستند. اگر لباس‌های روشن و رنگی می‌پوشید، سراغ گوشواره‌های ظریف بروید. با لباس‌هایی که رنگ خنثی و خاکی دارند، گوشواره منگوله‌ای با رنگ روشن ست کنید تا این وسیله زینتی تیپ شما را زیباتر کند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

 

با لباس‌های سفید و ساده بهتر است از گوشواره منگوله‌ای آبی رنگ استفاده کنید. رنگ گوشواره فیروزه‌ای نیز از آن رنگ‌هایی است که با هر تیپی ست می‌شود و بسیار دلنشین و جذاب است. گوشواره منگوله‌‌دار فیروزه‌ای را با لباس‌های گلدار، رنگی، سفید یا هر تیپ غیر رسمی وعجیب و غریب می‌توان ست کرد.

۴- ست کردن گوشواره منگوله‌ای با مدل لباس

گوشواره‌های منگوله‌ای چند طبقه‌ای را می‌توانید با جین‌های پاره ست کنید. وقتی لباس‌های سرهمی و یکپارچه به رنگ آبی تیره، سرمه‌ای یا آبی نفتی می‌پوشید، توصیه می‌کنیم حتما از یک گوشواره منگوله‌ای با رنگ آبی روشن یا آبی درباری استفاده کنید تا تیپتان عالی شود. گوشواره منگوله‌ای سفید را با هر پارچه‌ رنگی و طرح‌دار می‌توان ست کرد. وقتی لباس شما طرح شلوغ و گل‌دار دارد، بهتر است گوشواره ساده، سفید و منگوله‌ای بپوشید که بهتر با هم ست شوند.

گوشواره منگوله دار مشکی تقریبا برای تمامی مناسبت‌ها و مراسم‌ها مناسب است. شما می‌توانید این گوشواره را با تیپ مشکی یا رنگ‌های متصاد ست کنید و ظاهری بسیار شیک برای خود بسازید.

وقتی می‌خواهید سنت‌شکنی کنید و لباس‌هایی با سبک‌ها و رنگ‌های غیر نرمال بپوشید، توصیه می‌کنیم یک جفت گوشواره منگوله ای چند رنگ هم از گوش‌هایتان بیاویزید تا حسابی ست و خوش‌تیپ شوید.

۵- ست کردن گوشواره منگوله‌ای با مدل موها

به کسانی که موهای کوتاه دارند و می‌خواهند از گوشواره منگوله‌دار استفاده کنند، توصیه می‌کنیم نمونه‌هایی را انتخاب کنند که به اندازه قد موهایشان بلندی و در قسمت بالای خود طرحی جذاب و متنوع دارد. گوشواره منگوله‌ای برای هر دو مدل مو بسته یا باز مناسب است. اما با موهای باز این مدل گوشواره بیشتر خودنمایی می‌کند.


راهنمای انتخاب گوشواره منگوله‌ای بر اساس فرم صورت

در زیر نکته‌های کاربردی نوشته‌ایم که به شما در انتخاب مناسب‌ترین گوشواره منگوله ای بر اساس فرم صورت را نوشته‌ایم.

۱. گوشواره منگوله‌ای مناسب برای صورت بیضی

مناسب‌ترین و بهترین مدل گوشواره برای صورت‌های بیضی، مدل‌های اشکی، مرواریدی و بیضی است. چون که می‌تواند تناسب فرم صورت را تشدید کند و باعث زیبائی بیشتر چهره شود.

 

۲. گوشواره منگوله‌ای مناسب برای صورت گرد

برای صورت‌های گرد بهتر است گوشواره‌های آویزدار و بلند انتخاب شود. برای اینکه کشیدگی و بلندی گوشواره باعث ایجاد خطای دید شود و چهره‌ی فرد را کشیده‌تر نشان دهد و از آن حالت گردی خارج کند.

 

۳. گوشواره‌ی منگوله‌ای مناسب برای صورت قلبی

گوشواره‌هایی که خمیده و دارای لبه‌های گرد و منحنی هستند برای فرم صورت قلبی مناسب‌تر است. مخصوصاً مدل‌هایی که بخش بالایی آنها پهن‌تر و عریض‌تر از بخش پائینی آنهاست.

۴. گوشواره منگوله‌ای مناسب برای صورت مربعی

برای صورت مربعی بهتر است گوشواره‌ی منگوله‌ای گرد انتخاب شود. تا به این طریق باعث متعادل شدن تیزی و چهارگوش بودن صورت فرد شود. هر چه گوشواره لبه‌های گردتری داشته باشد، با صورت مربعی تناسب بیشتری دارد.

۵. گوشواره‌ی منگوله‌ای مناسب برای صورت باریک و کشیده

افرادی که صورت کشیده و باریک دارند بهتر است به دنبال گوشواره‌ی منگوله‌ای باشند که پر حجم و پر است. چون با این کار می‌توانند خالی بودن کناره‌های صورت خود را پر کنند و چهره‌شان توپُر دیده شود.

۶. گوشواره منگوله‌ای مناسب برای صورت لوزی

گوشواره منگوله‌ای مناسب برای صورت لوزی هم مدل‌های بلند است که لبه‌های گرد دارند.

کلام آخر

در این مطلب در مورد روش‌های ست کردن گوشواره منگوله‌ای با فرم صورت و رنگ و فرم لباس برایتان توضیح دادیم. در صورت تمایل برای خرید گوشواره می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گالری پرسته سری بزنید و مدل‌های مختلف گوشواره را مشاهده و خریداری کنید.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: outfittrends

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.