قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چه انگشتری انتخاب کنیم که به دست‌مان بیاید؟

0

انگشتر مناسب برای دست شما کمک می‌کند تا دست‌هایتان جذاب‌تر دیده شود. یکی از راه­‌های کاربردی و مفید برای انتخاب انگشتر مناسب بر اساس شکل دست و انگشت‌ها این است که مدل­‌های مختلف این اکسسوری را در مغازه­‌های طلافروشی امتحان کنید؛ تا به درک و شناخت بیشتری از تناسب انواع جواهرات با بدن خود برسید. اما با توجه به این­که در دنیای امروز همه‌­ی ما با کمبود وقت مواجه هستیم، ما در گالری پرسته به شما کمک می­‌کنیم تا با صرفه­‌جویی در وقت و انرژی و هزینه، با دقت و وسواس بیشتری انگشتر مناسب دستان خود را انتخاب کنید. با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

لزوم انتخاب انگشتر مناسب با دست

انگشتری که درست انتخاب شود و مناسب انگشت‌های دست شما باشد می‌تواند دست‌های شما را جذاب‌تر نشان دهد. به طور مثال، انگشترهایی که اندازه کوچک و جزئیات ظریف دارند برای برای دست‌های ریز و کوچک مناسب‌تر هستند. افرادی که دست‌های کوچک دارند بهتر است سراغ انگشتری بروند که سنگ‌ها و نگین‌های ریز گرد، برش و تراش پرنسسی، بیضی یا شکل قلبی داشته باشد. و برعکس، کسانی که دست‌های بزرگ دارند بهتر است به دنبال انگشتری باشند که ابعاد و اندازه کلی آن درشت است و جزئیات زیادی هم روی آن کار شده.

معیارهای انتخاب انگشتر مناسب

در زیر تمامی مواردی را برایتان نوشته‌ایم که خوب است در زمان انتخاب انگشتر مناسب در نظر داشته باشید:

– شکل و اندازه انگشت‌های دست

برای انتخاب انگشتر مناسب اول از همه باید به بلندی و پهنای انگشت موردنظر خود و اندازه کلی دست‌هایتان توجه کنید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

 

– شکل و اندازه‌ی انگشتر

پس از تعیین سایز آن و شکل انگشت‌ها، نوبت انتخاب سایز و شکل انگشتر است. شما باید به اندازه، شکل سنگ نگین و همچنین قطر، شکل و مدل انگشتر هم توجه کنید.

– طول ناخن‌ها و مانیکور بودن یا نبودن آنها

علاوه بر این موارد که اصل کار را تشکیل می‌دهند، بهتر است شکل، مدل و طول ناخن‌های خود را نیز مدنظر داشته باشید. به این خاطر که مثلاً بلندی یا کوتاهی ناخن‌ها و مانیکور بودن یا نبودن آنها تاثیر مهمی در ظاهر دست‌هایتان دارد. ناخن‌های بلند اندازه انگشت‌های شما را بلندتر نشان می دهند. بنابراین رعایت این نکات هم می‌تواند در انتخاب انگشتر مناسب دست بسیار موثر باشد.

– انتخاب انگشتر بر اساس سن

زنان و دختران جوان بهتر است که انگشتر و حلقه‌های باریک با نگین و سنگ‌های کوچک را انتخاب کنند. خانم‌های میان‌سال و مسن چون پوست دست‌هایشان کمی چروک است بهتر است انگشتر و حلقه‌های بزرگ با نگین و سنگ‌های درشت را انتخاب کنند تا رگ‌ها و چروک‌های پوست دست‌شان کمتر دیده شود.

– انتخاب انگشتر بر اساس رنگ پوست

انتخاب هر نوع طلا و جواهر بر اساس رنگ پوست اهمیت زیادی دارد. چون هارمونی میان رنگ پوست ما و انتخاب پوشش و لوازم زینتی که استفاده می‌کنیم در جذابیت و شیک بودن ما تاثیر به‌سزایی دارد. به طور مثال، زیورآلات زرد، دست افراد با زمینه پوست گرم را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد. یا مثلاً زیورآلات نقره‌ای، سفید و روشن برای زمینه رنگ پوست سرد مناسب هستند.

خرید از گالری پرسته: انگشتر کارتیه طلا

 


انگشتر مناسب برای دست شما با توجه به شکل انگشت‌ها

در بالا معیارهای کلی برای انتخاب انگشتر مناسب برای دست شما را معرفی کردیم. در ادامه، ترفندهای انتخاب این اکسسوری بر اساس شکل انگشت‌ها را توضیح داده‌ایم. رعایت این موارد به زیبائی هر چه بیشتر انگشتر روی دست‌های شما کمک می‌کند.

– انگشتر مناسب انگشت­‌های بلند

حلقه‌­های پهن با سنگ­‌های گرد و تراش پرنسسی برای انگشت­‌های بلند مناسب هستند. توجه داشته باشید که اگر انگشتان خیلی بلند دارید، انگشترهای ظریف بدون نگین درشت و کشیده را انتخاب کنید تا جلوه بیشتری روی دستان شما داشته باشد.

– انگشتر مناسب انگشت­‌های کوتاه

برای این فرم انگشت، انگشتری جذاب است که به کشیده‌­تر دیده شدن انگشت­‌ها کمک کند. بهتر است مثلاً حلقه­‌های باریک و نازک با پهنای کم، سنگ‌­های بیضوی و تخم‌­مرغی شکل، سنگ­‌های زمردی مستطیل‌شکل که زیاد هم کشیده نباشند و نگین­‌های کشیده را انتخاب کنید. داشتن دو انگشتر در یک انگشت هم می‌تواند زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر بیشتر انگشتان کوتاه کمک کند.

– انگشتر مناسب انگشت‌­های قلمی

انگشت­‌های نازک و قلمی به انگشتری نیاز دارند که آن­ها را پهن­‌تر نشان بدهد؛ پس بهتر است انگشترهایی را انتخاب کنید که حلقه­‌های قطور و سنگ­‌های کوچک داشته باشند.

– انگشتر مناسب انگشت­‌های پهن

اگر انگشت­‌های پهن دارید، بهتر است انگشتری در دست داشته باشید که آن­ها را پهن‌­تر نشان ندهد. بنابراین مهم است که ضخامت حلقه شما متوسط باشد. انگشتری با نگین­‌های پهن و بزرگ بیضوی، مدل­‌های خوشه‌ای و نگین­‌های مثلثی و نامتقارن انگشت­‌های شما را نازک‌تر نشان می‌دهد. یادتان باشد که انگشتر باریک با سنگ‌­های نازک دست شما را پهن‌­تر نشان خواهد داد.

انگشتر مناسب دست بر اساس فرم و قالب انگشتر

همانطور که گفتیم انگشتر مناسب برای دست شما باید به مواردی هم دقت کنید که مربوط به خود انگشتر می­‌شود. این موارد شامل رکاب و سایز انگشتر است.

– رکاب انگشتر

برای این­که بتوانید مدت زمان طولانی با احساسی خوشایند انگشتر را در دست داشته باشید، لازم است که رکاب انگشتر طوری طراحی شده باشد که مفصل انگشت شما آزاد باشد و به راحتی توانایی حرکت دادن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: با انواع مختلف پایه انگشتر آشنا شوید

– سایز

سایز انگشتر در راحتی شما و جلب توجه و تحسین دیگران نقش بسیار مهمی دارد پس حتما سایز مناسب انگشت خود را انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید به مقاله‌ی تعیین سایز انگشتر؛ چگونه سایز انگشتر را اندازه‌‌گیری کنیم؟ مراجعه کنید. اما برای اینکه خودتان بتوانید در خانه و بدون ابزار تخصصی اندازه‌ی انگشتر خود را پیدا کنید، می‌توانید از نخ کمک بگیرید.

نخ باریکی را دور انگشت موردنظرتان بپیچید و محل اتصال دو سر نخ را علامت بزنید. آن را روی سطح صاف قرار دهید و با خط‌کش یا متر اندازه بگیرید. میلی‌متر به دست آمده را روی نمودار سایز انگشتر نگاه کنید تا متوجه شوید انگشتر چه سایزی دارد. به طور مثال اگر اندازه انگشت شما ۶۰ میلی‌متر است، باید انگشتر سایز ۹ خریداری کنید. در اینترنت با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید نمودار تعیین سایز انگشتر را پیدا کنید.

کلام آخر

برای انتخاب انگشتر مناسب برای دست‌تان باید معیارهای مختلفی همانند سن خود، اندازه دست‌ها، بلندی یا کوتاهی انگشت‌ها و حتی رنگ پوست خود و اینکه لاک می‌زنید یا نه را مدنظر داشته باشید. توجه به این نکات باعث می‌شود تا بهترین انگشتر را بر اساس ویژگی‌های فردی خود انتخاب کنید.

در آخر هم یادآوری کنیم ما در فروشگاه آنلاین گالری پرسته انواع انگشترهای طلای زنانه و مردانه را عرضه می‌کنیم که می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود سفارش دهید. برای این منظور کافی است به لینک‌های زیر سر بزنید.


برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منابع: jewelrywise و forevermark

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.