قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

شیک‌ترین و جدید‌ترین مدل‌های گردنبند طلا در سال ۲۰۲۱

0

اگر شما هم در مورد جدید‌ترین مدل گردنبند کنجکاو هستید این مطلب را از دست ندهید. گردنبند یکی از محبوب‌ترین زیورآلاتی است که خانم‌ها توجه ویژه‌ای به آن دارند. در فروشگاه اینترنتی پرسته، انواع گوناگونی از این گردنبندهای طلا را می‌توانید پیدا کنید که برای سلیقه‌های مختلف طراحی و عرضه شده‌اند. اما پیش از آن بهتر است با جدیدترین مدل‌های گردنبند و کاربرد هر کدام از آنها بیشتر آشنا شوید. برای این منظور از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نگاهی به گردنبند و تأثیر آن بر استایل‌های مختلف

گردنبند، اولین زیورآلات مورد استفاده‌ی بشر بوده است. گردنبندهای اولیه کاملا ساده و با استفاده از مظاهر طبیعت از جمله پر، استخوان، پوسته‌ی درختان و مواد گیاهی ساخته می‌شده‌اند. فرهنگ‌های اولیه‌ی بشر، در سبک پیدایش و پیشرفت زیورآلات و از آن جمله گردنبند نقش به‌سزایی داشته است. گردنبندها و جنس خاص آنها در حقیقت نشان‌گر موقعیت افراد، اعتبار و عناصر هویت آنها بوده است. در آن زمان، بیشترین و مهمترین کاربرد گردنبند در مراسم آیینی، مذهبی و جادویی و خاکسپاری افراد بوده.

اما امروزه گردنبند یک اکسسوری برای تکمیل تیپ و استایل است و زنان و مردان زیادی از انواع گردنبندها استفاده می‌کنند. گردنبندهای طلای کارتیه یا زنجیرهای ظریف از جمله مدل‌هایی هستند که تقریباً هیچ گاه از مد نمی‌افتند. این مدل‌ها برای همه‌ی مردم فارغ از زن یا مرد بودن قابل استفاده هستند. از آنجا که این اکسسوری تاثیر زیادی روی استایل افراد دارد، در زیر محبوب‌ترین، رایج‌ترین و جدیدترین گردنبندهای طلا را معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین سایز گردنبند را انتخاب کنیم؟

معرفی جدید‌ترین مدل‌های گردنبند طلا

شیک‌ترین و جدید‌ترین مدل‌های گردنبند طلا در سال ۲۰۲۱ را می‌توان مدل‌های کارتیه، گردنبندهای زنجیری، زنجیرهای چند رشته‌ای و انواع گردنبند مرواریدی دانست. در زیر هر کدام از این اکسسوری‌ها را به طور جداگانه را معرفی کرده‌ایم.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا کارتیه

گردنبند کارتیه

کارتیر یا کارتیه، نام یک برند سوأیسی است که محصولات لوکسی دارد. این برند از جمله محبوب‌ترین و نامدارترین برندها در میان طلا و جواهرات است که طرفداران بی‌شماری دارد. کارتیه روی طراحی، تولید و عرضه‌ی انواع دستبند، انگشتر، گردنبند و ساعت متمرکز است. طرح بافت کارتیه از ماندگارترین، مشهورترین و محبوب‌ترین مدل‌هایی طلای این برند است که اغلب مردم تصور می‌کنند اسم مدل این زنجیرها کارتیه است. اما ین طرح در اصل برای برند کارتیه بوده و بعد از آن بسیاری از طراحان آن را کپی و عرضه کرده‌اند. این زنجیرهای بافت دارای انواع مختلفی هستند و به صورت کوبیده یا تو پر ساخته و عرضه می‌شوند. ما نیز در گالری پرسته انواع متنوعی از آن را عرضه می‌کنیم.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

گردنبند چرم

از جدیدترین مدل‌های گردنبند که امسال بسیار پرطرفدار شده، مدل‌های چرمی با پلاک‌ طلاست. این اکسسوری‌ها یک نوار باریک چرمی یا بافت چرمی دارند که اغلب در اندازه‌ی طوق طراحی و عرضه می‌شوند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند قلب

 


جدید‌ترین مدل گردنبند سنگی

گرنبندهای سنگی از سنگ‌های ارزشمند متنوعی ساخته و عرضه می‌شوند. از جمله می‌توان به سنگ‌های اونیکس، مرمر، حدید، آمیتیس، گارنت، فیروزه و لاجورد اشاره کرد. شما در گالری پرسته می‌توانید انواع متنوعی از گردنبندهای سنگی را پیدا و خریداری کنید.


گردنبند ظریف زنانه

گردنبندهای ظریف زنانه یکی از مدل‌های جدید گردنبند است که هیچ وقت از مد نمی‌افتند. این اکسسوری‌های ظریف را می‌توانید تکی یا به صورت چند رشته‌ای استفاده کنید. مهم‌ترین مساله برای استفاده از گردنبند ظریف به صورت چند رشته‌ای، تفاوت بلندیِ زنجیرهاست. شما باید دست‌کم سه یا چهار گردنبند در اندازه‌های متفاوت از هم داشته باشید تا بتوانید یک ترکیب چندلایه‌ی زیبا و مینیمال بسازید. رشته‌ی اول هر چه کوتاه‌تر باشد بهتر است. برای لایه دوم هم دنبال گزینه‌ای بگردید که تکمیل کننده لایه اول باشد. فاصله دو لایه هم بهتر است بین ۲.۵ تا ۵ سانتی‌متر باشد. سومین رشته‌ی گردنبند برای طرح چند رشته‌ای باید از دو گردنبند قبلی بلندتر باشد تا جلوه داشته باشد. حفظ فاصله بین گردنبند سوم و دوم بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین زنجیر طلا
 

جدید‌ترین مدل گردنبند مرواریدی

مروارید، گوهر زیبایی است که با پوشیدن آن اعتبار خاصی به استایل خود می‌بخشید و مهم هم نیست که به یک مجلس رسمی بروید یا یک جمع دوستانه. هیچ لزومی ندارد برای گردنبند مروارید حتما از رنگ‌های روشن یا شیری استفاده کنید. زیاد ست بودن لباس‌ها و زیورآلات برعکس تصور عام، چندان هم جذاب نیست و بهتر است از رنگ‌های مکمل، متضاد یا گرم‌تر/سردتر نسبت به هم استفاده کرد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند فرشته

 

گردنبند تیتانیوم

گردنبندهای تیتانیوم در میان مردم محبوبیت دارند. این فلز گرانبها دارای استحکام زیادی است و از این رو مردم گردنبندهای تیتانیوم را برای استفاده‌های روزانه خود انتخاب می‌کنند. در ساخت گردنبندهای تیتانیوم ممکن است از دیگر فلزات گرانبها همچون نقره یا حتی چرم هم استفاده شده باشد. این دیگر هنر شماست که برای جلوه و زیبایی بیشتر این گردنبندها گزینه‌های دیگری به آن اضافه کنید یا خیر! مثلا می‌توانید از آویز سنگ‌های قیمتی یا اتمی کمک بگیرید. تیتانیوم در دو رنگ سیاه و نقره‌ای در بازار عرضه می‌شود. البته برخی از زیورآلات تیتانیومی از ترکیب هر دو رنگ این فلز تهیه شده‌اند.

می‌توانید گردنبند تیتانیوم را با جواهرات نقره ست کنید. یا از زیور آلاتی استفاده کنید که سنگ اونیکس سیاه دارند. تنها جواهری که نباید با تیتانیوم ست شود، طلای زرد یا طلای رزگلد است. این دو جواهر هیچ تناسبی با هم ندارند و به جای زیبا شدن، جلوه بسیار زشتی به تیپ شما خواهند بخشید.

گردنبند تیغ ماهی

احتمالا از روی نام این زنجیر حدس زده‌اید که چه شکلی می‌تواند داشته باشد؛ یک زنجیر فلزی پهن و مسطح که بخش‌های چسبیده به هم دارد. تکه‌های کوچک فلز به شکل هفتی در کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا شکلی شبیه به تیغ ماهی را تداعی کنند. بزرگ‌ترین مشکل و عیبی که این زنجیر دارد این است که به راحتی پیچ می‌خورد. از آنجا که همه بخش‌های زنجیر صاف و نازک هستند، اگر زنجیر را کمی محکم‌تر از معمول بکشید ممکن است خم و دفرمه شود. از دیگر ایراداتی که می‌توان به آن وارد کرد این است که بسته به جنس لباسی که پوشیده‌اید، ممکن است این تکه‌های کوچک فلزی در آن گیر کرده و زنجیر به راحتی پاره شود.

به طور کلی توصیه ما این است که این گردنبند را فقط برای مناسبت‌های خاص بپوشید و پس از بازگشت به خانه فورا آن را از گردن باز کرده و در جعبه‌اش بگذارید تا سالم باقی بماند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند چشم نظر

 

 

گردنبند زنجیری

یکی از جدید‌ترین مدل گردنبند انواع زنجیری است. گردنبندهای زنجیری در مدل‌های گوناگون و فلزات مختلفی همچون پلاتین، نقره استرلینگ و طلاهای رنگی ساخته و عرضه می‌شوند. این مصنوعات طرح‌های متنوعی برای زنان و مردان دارند. در مقاله‌ی راهنمای خرید زنجیر طلا و نکاتی که قبل از آن باید بدانید همه چیز پیش از خرید این مدل گردنبند را برایتان نوشته‌ایم.

– زنجیر لنگری: حلقه‌های دو طرفه با نظم در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا ظاهری مستحکم و غیر قابل شکست به زنجیر ببخشند. این طرح از لنگر کشتی ملهم شده است و رایج‌ترین مدل آن نیز زنجیر تخت است که نمای شیک و زیبایی دارد.

– زنجیر بافت حصیری: همان‌طور که از نام این زنجیر مشخص است، طرحی شبیه بافت حصیری دارد که در سبدها استفاده می‌شود.

– زنجیر مهره‌ای: توپی‌های کوچک به‌وسیله سیم‌های ظریفی به یکدیگر متصل می‌شوند شکلی شبیه تسبیح را تشکیل می‌دهند. به این مدل، زنجیر توپی هم می‌گویند که ممکن است فاصله بین توپ‌ها نمایان باشد یا همه مهره‌ها به هم چسبیده باشند.

خرید از گالری پرسته: زنجیر طلا

 

– زنجیر ونیزی / زنجیر باکس: دانه‌های مربعی کوچک در یکدیگر قفل می‌شوند و شکلی شبیه جعبه می‌سازند. نمونه‌های باریک و ظریف – زنجیرهای ونیزی بسیار مرسوم و رایج هستند و اغلب به همراه آویز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این زنجیرها بسیار نرم و زیبا هستند. علاوه بر اینها، مقاومت و استحکام بسیار بالایی هم دارند و از این‌رو، بین دوستداران طلا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

– زنجیر بیزانتین یکی دیگر از جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا، زنجیرهای بیزانتین هستند. اگرچه زنجیرهای بیزانتین از زمان قدیم بسیار محبوب بوده‌اند و همچنان نیز از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردارند. در این زنجیرها، سیم‌ها طلایی با ظرافت و زیبایی زیادی در هم تنیده و پیچیده شده‌اند و ظاهری رمانتیک به آن می‌بخشند. این زنجیر ممکن است از حلقه‌های دایره‌ای یا بیضی تشکیل شده باشد. در این طراحی، حلقه‌ها با ظرافت در کنار هم چیده شده‌اند و برخلاف ظاهرش، ساخت بسیار آسانی دارد.

– زنجیر حلقه‌‌ای: زنجیر حلقه‌ای همان‌طور که از نامش پیداست با حلقه‌های متعدد ساخته می‌شود. این حلقه‌ها ممکن است دایره‌ای یا بیضی باشند و یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های گردنبند زنجیری است. گفتنی است که گاهی ممکن است زنجیر حلقه‌ای با لنگری اشتباه گرفته شود. دلیل آن هم این است که در هر دو مدل از حلقه‌های در هم تنیده برای تشکیل زنجیر استفاده می‌شود. در برخی از مدل‌های زنجیرهای لنگری، حلقه‌ها دو حفره‌ای و برخی دیگر، تک‌حفره‌ای هستند.

– زنجیر حلقه‌ اینفنیتی: همان‌طور که از نام این زنجیر می‌توانید حدس بزنید، از اتصال حلقه‌های بی‌نهایت (اینفنیتی) تشکیل شده است. این حلقه شبیه عدد ۸ انگلیسی هستند که در حالت افقی، نمادی برای بی‌نهایت محسوب می‌شود.

– زنجیر امگا: این زنجیر به بقیه نمونه‌های یاد شده در بالا متفاوت است. در ساخت آن هیچ حلقه یا مهره‌ای به هم وصل نشده است. زنجیر امگا از فلز نرم و صاف تشکیل شده است. بخش داخلی این زنجیر را سیم‌های به هم تنیده شده یا شبکه‌ای فلزی تشکیل داده‌اند. همین بخش داخلی به انعطاف‌پذیری زنجیر کمک شایانی می‌کند و به همین خاطر است که امگا یک زنجیر بسیار مستحکم بشمار می‌رود. البته ممکن است این زنجیر به جای گرد بودن، تخت هم باشد. در این حالت سطح نرم و صاف دارد که نور را خیلی خوب بازتاب می‌دهد. به همین دلیل درخشندگی بسیار زیادی دارد و برای مهمانی‌های شب مناسب است.

بیشتر بخوانید: زنجیر امگا و شنیدنی‌هایی جذاب درباره خرید و نگهداری از آن

– زنجیر پانتر: زنجیر پانتر اغلب یک سطح صاف دارد که در بخش روی آن گویا چندین آجر روی هم چیده شده‌اند. پانتر در زبان انگلیسی «یوزپلنگ» معنی می‌دهد و احتمالا با خودتان فکر می‌کنید به آجر چه ربطی دارد! در واقع طرح نهایی این زنجیر یادآور خال‌های یوزپلنگ است. زنجیر پانتر اغلب به صورت سه ردیفی است اما ممکن است در پهنای ضخیم‌تر و ردیف‌های بیشتری هم ارائه شود.

– زنجیر پاپ‌کورن: طراحی این زنجیر همان‌طور که از نامش مشخص است، شبیه پاپ‌کورن است. این زنجیرها از اتصال چندین قطعه فلزی هم‌اندازه تشکیل می‌شوند و انعطاف‌پذیری قابل قبولی هم دارند. این قطعات ممکن است به صورت مسطح، گرد یا فرورفته به هم وصل شوند. همچنین لازم به یادآوری است که همه این قطعات فلزی توخالی هستند.

– زنجیر طنابی: این زنجیر از حلقه‌های بیضی‌شکل تشکیل شده است و به‌گونه‌ای در هم تنیده‌اند که مارپیچی به‌نظر می‌رسد و در نهایت شبیه یک طناب است. زنجیر طنابی بسیار قدیمی است و استحکام و دوام زیادی دارد و به همین خاطر، همچنان مورد توجه مردم قرار دارد. برخی از نمونه‌های این زنجیر، برش الماسی دارند که درخشش و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آنها می‌بخشد.

– زنجیر رولو: رولو چِین از حلقه‌های دایره‌ای یا بیضی که همه آنها یک اندازه هستند، تشکیل شده است. در ظاهر این زنجیرها شبیه نمونه‌های لنگری هستند با این تفاوت که رولو چین ضخامت بیشتری دارند و بخش زیرین حلقه‌ها مسطح هستند.

نکات کاربردی درباره‌ی خرید انواع گردنبند

– یکی از مهمترین فاکتورهایی که در خرید گردنبند باید مورد توجه قرار گیرد، رنگ پوست است. زیرا توجه به رنگ پوست به انتخاب نوع فلز به ویژه در انتخاب گردنبند کمک زیادی می‌کند. چون هارمونی درست و مناسب فلز با رنگ پوست شما باعث می‌شود که استخوان ترقوه و صورت شما برجسته‌تر به نظر برسد که به زیبایی شما می‌افزاید. افرادی که رنگ پوست گرمی دارند طلای زرد یا رز گلد و به همین ترتیب، کسانی که رنگ پوست سرد و روشنی دارد طلای سفید و نقره مناسبشان است.

– قد آدم‌ها در جلوه‌ی گردنبند تاثیر زیادی دارد. هر فردی باید متناسب با قد خود، اندازه گردنبند را تعیین کند. گردنبندهای بلند برای افراد کوتاه‌قد اصلا مناسب نیست. همچنین، گردنبندهای کوتاه در گردن افرادی که قد بلند دارند اصلا دیده نمی‌شود

– لباس‌های دکلته به دلیل این که فضای باز زیادی دارد می‌توانید به راحتی آنها را با انواع گردنبندها ست کنید و بپوشید. مثلا طوق به عنوان یک گردنبند کلاسیک گزینه بسیار خوبی برای یقه دکلته به حساب می‌آید.

– لباس‌های یقه قایقی در دسته لباس‌های کلاسیک و شیک قرار دارند. پس شما هم باید گردنبند ساده و ظریفی انتخاب کنید که تعادل این زیبایی ساده را بر هم نریزد.

– گردنبندهای چند رشته‌ای برای لباس یقه هفت باز مناسب است. البته برای این فرم از یقه هر گردنبندی که انتخاب می‌کنید باید درست بین دو سینه قرار گیرد. مثلا آویز بلند هم برای یقه هفتی باز مناسب است.

بیشتر بخوانید: تمیز کردن انواع گردنبند طلا، جواهر و نقره را چگونه انجام دهیم؟

کلام آخر

در این مطلب جدید‌ترین مدل گردنبند طلا را به شما معرفی کردیم. شما هم اگر تجربه جذابی از خرید گردنبند طلا دارید با ما به اشتراک بگذارید.

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: marioncage

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.