قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد اسفند : «من باور دارم»

0

نماد ماه تولد اسفند چیست؟

نماد ماه تولد اسفند گویای مسائل جالبی است که شانس و اقبال زیادی برای متولدین این ماه به ارمغان می‌آورد. یک اسفند ماهی بر اساس این نماد، می‌تواند با عنصر وجودی خود آشنا شود و بداند آیا از خاک، آب، باد یا آتش است. همچنین سمبل ماه تولد خود را خواهد شناخت.

بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند با سنگی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد، آشنا شود و فلز وجودی خود را بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب نماد ماه تولد اسفند را معرفی می‌کنیم. تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

ویژگی‌های متولد ماه اسفند

نماد ماه تولد اسفند می‌گوید که متولدین‌ این ماه بسیار آرام هستند و به خوراک و لباس خود اهمیت زیادی می‌دهند. مبتکر، اهل بحث، خوش‌صحبت هستند.

اسفند ماهی‌ها عموما اجتماعی و معاشر، دلسوز، مهربان و مسئول هستند و به علوم انسانی، ادبیات و هنر علاقه‌ زیادی نشان می‌دهند. از مشخصات بارز آنها می‌توان به خیرخواهی و مهربانی اشاره کرد. آنها از مشاغل سخت گریزان و تاحدی راحت‌طلب به شمار می‌آیند.

متولدین اسفندماه برای رسیدن به خواسته‌های خود، خیلی راحت و به وفور تغییر عقیده می دهند. اغلب عادت دارند از این شاخه به آن شاخه بپرند. پاتوق موردعلاقه اسفندماهی‌ها تئاتر و موزه است. آنها تماشای فیلم‌های غمگین و رمانتیک را به بقیه ژانرها ترجیح می‌دهند.

یک متولد ماه اسفند هیچ وقت از پیدا کردن نیمه گمشده خود برای ازدواج ناامید نمی‌شود. یعنی تا وقتی او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی‌دارد.

تحت هر شرایطی باید با اسفندی‌ها احساساتی و عاطفی برخورد کنید. آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسائل مالی ندارند و ترجیح می‌دهند که این مسائل را به شریک زندگی خود بسپارند.

از ایرادهای بزرگ یک متولد اسفند این است که ممکن است گاهی به طور ناگهانی رابطه خود را قطع کند. این افراد به شدت احساساتی و رمانتیک هستند اما احتمال دارد به طور ناگهانی رابطه خود را قطع کرده و طرف مقابل را در شوک قرار دهند.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

مشهورترین متولدین ماه اسفند: جاستین بیبر، آدام لیوان و جسیکا ویل

ماه های سازگار با اسفند: مهر و مرداد

نماد ماه تولد اسفند

نماد ماه تولد اسفند

  • شعار: من باور دارم
  • عنصر وجود: آب
  • سنگ خوش‌یمن: آکوامارین
  • متولد: با آرمان تفویض
  • سمبل: ماهی
  • ستاره حاکم: نپتون
  • شخصیت: راوی
  • فلز وجود: تشعشعی از فلزات مصنوعی
  • رنگ محبوب: سایه آبی و سبز دریایی
  • عدد خوش‌یمن: ۷
  • گل محبوب: لی لی و بنفشه
  • روز مبارک: پنجشنبه

عنصر وجود متولد ماه اسفند

نماد ماه تولد اسفند

بر اساس نماد ماه تولد اسفند ، عنصر وجود متولد این ماه آب است. آب همیشه در جریان بوده و بیشتر فعالیت‌های آن نیز زیر سطحش در حال روی دادن است. انسان‌هایی که با عنصر آب متولد شده‌اند زندگی را یک سفر می‌بینند که هر حرکتی در آن، بخشی از یک مسیر مشخص است.

آب وقتی در یک مسیر باریک جریان دارد، شاید بی‌اثر به‌نظر برسد. اما امان از روزی که در یک جا جمع و متمرکز شود، آن وقت است که می‌تواند کوه را هم جابه‌جا کند. فردی که عنصر وجودی او آب است بسیار دلسوز و مهربان است و بسیار سریع با دیگران ارتباط برقرار می‌کند.

از آنجا که آب رابطه بسیار عمیقی با دیگران برقرار می‌کند، غم دیگران را به همان اندازه حس کرده و همین امر سبب می‌شود تا خواسته‌ها و نیازهای خودش را به دست فراموشی بسپارد. احساسات آب فراز و فرود دارد و همین موضوع سبب می‌شود که گاهی شکننده و بعضی مواقع بی‌رحم شود.

این افراد باید در زندگی خود تعادل ایجاد کنند و بدانند چه زمانی لازم است به دیگران و چه زمانی به خودشان کمک کنند. آب خاصیت پاک‌کنندگی داشته و نماد زایش و تولد است. آب در عین حال مرگ و ویرانی نیز می‌تواند به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: عناصر چهارگانه چیست و چه رابطه‌ای با شخصیت افراد دارد؟

سنگ خوش‌یمن ماه تولد اسفند

نماد ماه تولد اسفند

بر اساس نماد ماه تولد اسفند، سنگ ماه اسفند آکوامارین‌‌ است. آکوامارین‌‌ از کلمه ‌لاتین‌ به‌ معنای‌ آب‌ دریا گرفته شده و براساس‌ رنگ‌ آبی‌ آن‌ به‌ این‌ نام‌ خوانده‌ می‌‌شود. در ایام‌ قدیم‌ دریانوردان‌ در سفرها یا جنگ‌های‌ دریایی‌ از آن به‌ عنوان‌ طلسم‌ برای‌ غلبه‌ بر حوادث‌ یا دشمن‌ از آن‌ استفاده‌ می‌‌کردند.

آکوامارین‌‌ بیشتر به‌ صورت‌ سِت‌ (مجموعه) درست‌ می‌شود و به‌ شکل‌ انگشتری‌ بیشتر رایج‌ است. این‌ سنگ‌ را اغلب‌ به‌ صورت‌ زمردگونه‌ تراش‌ می‌دهند و دیگر فرم‌های‌ تراش‌ را کمتر برای‌ آن‌ به‌ کار می‌برند.

باید توجه‌ داشت‌ که‌ این‌ گوهر ترد، شکننده‌ و در برابر حرارت‌ حساس‌ است‌ و مواد شیمیایی‌ ضعیف‌ اثر چندانی‌ بر آن‌ ندارند؛ اما در مقابل‌ اسیدها واکنش‌ نشان‌ می‌دهد و در آن‌ نقطه‌های‌ ریز و درشت‌ به ‌وجود می‌آید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

معادن‌ آکوامارین‌‌ مانند سایر کانی‌ها در تمام‌ نقاط‌ دنیا به ‌صورت‌ پراکنده‌ یافت‌ می‌ شود، اما عمده‌ معادن‌ آن‌ در برزیل، روسیه، استرالیا، مالاگاشی، برمه، هندوستان، ایالات‌ متحده آمریکا و چند کشور آفریقایی‌ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سنگ ماه تولد اسفند ؛ آکوامارین

خواص سنگ ماه تولد اسفند

سنگ‌ آکوامارین‌ سیستم‌ ایمنی‌ و اعصاب‌ را تقویت‌ می‌کند و باعث‌ آرامش‌ غدد می‌شود. این سنگ مخصوص بیماری‌های مجاری تنفسی، برونشیت، ریه‌ها و ناراحتی‌های گردن است. همچنین بدن فرد را در برابر سرماخوردگی و التهاب حنجره محافظت می‌کند.

گفته می‌شود که سنگ ماه تولد اسفند برای تقویت عشق مفید است. همچنین برای تقویت تارهای صوتی نیز تأثیرگذار است. آکوامارین قدرت بیان و هوش را افزایش می‌دهد و برای استفاده در چاکراهای گردن و حلق بسیار کاربرد دارد.

از دیگر خواص این سنگ خوشرنگ و زیبا باید به پیشگیری از سکته قلبی، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت بدن در برابر آلرژی‌ها اشاره کرد. این سنگ همچنین برای افزایش اشک، تقویت اعصاب، غده تیروئید، لنف و بیماری‌های خونی بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد شما چیست؟ سنگ ماه تولد خود را بشناسید

نماد ماه تولد اسفند

نماد ماه تولد اسفند برای متولد این ماه خوش شانسی و خوش‌یمنی به همراه دارد. از این رو، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع  همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد مرداد طراحی و عرضه کرده است.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

 

آیا با نماد ماه تولد خود آشنا بودید و می‌دانستید که چه روزها، سنگ‌ها و اعدادی برایتان خوش شانسی به همراه دارند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.