قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد آذر : «من رشد می‌دهم»

0

نماد ماه تولد آذر چیست؟

نماد ماه تولد آذر به شما می‌گوید چه چیزهایی برای متولدین این ماه شانس و اقبال به ارمغان می‌آورد.

اگر متولد ماه آذر باشید بر اساس این نماد می‌توانید عنصر وجودی خود را بشناسید و بدانید آیا از خاک، آب، باد یا آتش هستید. همچنین می‌توانید سمبل ماه تولد خود را بشناسید.

خوب است بدانید که بر اساس نماد ماه تولد، هر فردی می‌تواند با سنگی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد، آشنا شده و فلز وجودی خود را بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب نماد ماه تولد آذر را معرفی می‌کنیم. تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

ویژگی‌های متولد ماه آذر

متولدین ماه آذر بسیار ماجراجو، رازدار و صبورند. به طورکلی هم افرادی حساس و حس پیشگویی قوی دارند. تحمل آنها در مقابل سختی‌ها و مشکلات زیاد است. همچنین اغلب استعداد کشف شهود دارند و توانایی‌های جسمی و روحی‌شان نیز عالی است.

متولدین آذرماه برای دست‌یابی به اهداف و خواسته‌هایشان، نیاز دارند که دائم توانایی‌هایشان به آنها یادآوری شود. توصیه ما این است که به یک متولد آذر آزادی کامل دهید و با گیرهای بی‌دلیل و غیرمنطقی خود، مانع پیشرفت و موفقیت این افراد نشوید.

آنها از سفرهای کوتاه و گشت‌وگذارهای خانوادگی در طبیعت انرژی می‌گیرند. همچنین از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان می‌آید و اگر در کنارشان حالت غمگین و دل‌مرده به خود بگیرید، در واقع به دست خود آنها را از خود فراری داده‌اید.

نماد ماه تولد آذر می‌گوید که متولدین این ماه اهل لطیفه‌گویی و مزاح هستند. اما اگر دوست دارید در کنارشان به شما خوش بگذرد، هرگز اشتباهاتشان را بی‌پرده و مستقیم به آنها گوشزد نکنید. به این خاطر که به شدت آزرده خاطر و دلخور می‌شوند. برای تذکر دادن به آنها باید از قبل برنامه‌ریزی و حرف‌هایتان را مدیریت کنید.

متولد ماه آذر از فضاهای کوچک، محدود و سربسته بدش می‌آید. هرگز آنها را با عجله و شتاب‌زده وادار به انجام کاری نکنید، زیرا برای انجام هرکاری به زمان نیاز دارند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره میخی

از اشکالات متولدین این ماه باید گفت که گاهی غیرقابل پیش‌بینی و بی‌فکر می‌شوند. این افراد ممکن است بدون اندیشه، کارهای عجیب و نادرست انجام دهند. گاهی نمی‌توان به هیچ عنوان به آنها اعتماد کرد. همچنین توان نگه داشتنشان در یک جا را نیز نخواهید داشت. این افراد بسیار کم‌صبر و بی‌حوصله هستند.

  • مشهورترین متولدین ماه آذر: مایلی سایرس، کریسی تایجن و برد پیت
  • ماه‌های سازگار با آذر: اردیبهشت و تیر

ماه آذر

نماد ماه تولد آذر

  • شعار: من رشد می‌دهم
  • سنگ خوش‌یمن: فیروزه
  • عنصر وجود: آتش
  • متولد: با آرمان کسب اطلاعات
  • سمبل: اسب با سیمای انسان
  • ستاره حاکم: ژوپیتر (مشتری)
  • شخصیت: راوی
  • فلز وجود: قلع
  • رنگ محبوب: ارغوانی
  • عدد خوش‌یمن: ۳
  • گل محبوب: میخک
  • روز مبارک: پنج شنبه

نماد ماه تولد آذر

عنصر وجود متولد ماه آذر

عنصر وجود متولد ماه آذر، آتش است. آتش توانایی ایجاد تغییر و پاکسازی دارد. این عنصر در عین حال که گرمابخش و زندگی‌بخش است، قابلیت سوزاندن و ویرانگری هم دارد.

فردی که عنصر وجودی‌اش آتش است، بسیار پرحرارت، گرم و صمیمی است و موجب روشنایی هر فضایی می‌شود. این افراد ذاتا مدیر،خونگرم، خلاق و سرشار از زندگی هستند. آنها با ویژگی تغییردهندگی خود می‌توانند شرایط منفی را به موقعیت‌های مثبت تبدیل کنند.

البته همین ویژگی برعکس هم عمل می‌کند. یعنی آتش می‌تواند به‌راحتی همه چیز را خراب کند. خیلی سریع از کوره در برود و نه تنها خود، بلکه اطرافیانش را بسوزاند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره حلقه ای

نماد ماه تولد آذر می‌گوید کسانی که آتش هستند اغلب وفاداری کمی دارند و همیشه در مسیر خواسته‌ها و تمایلات خود گام بر می‌دارند.

آتش برای زنده ماندن به عناصر دیگر نیاز دارد. در حالی که هوا سبب بزرگ شدن آتش می‌شود، خاک می‌تواند به شعله‌ور بودن پیوسته و بی‌نقص آن کمک کند. به این معنی که عنصر آتش بدون اطرافیان نمی‌تواند شاد و سرزنده باشد و اگر تنها بماند خاموش می‌شود.

بیشتر بخوانید: عناصر چهارگانه چیست و چه رابطه‌ای با شخصیت افراد دارد؟

سنگ خوش یمن ماه تولد آذر

نماد ماه تولد آذر

سنگ تولد آذر ماه، فیروزه است. از سنگ فیروزه به عنوان سنگ حامی یاد شده است. به طوری که گفته می‌شود برخی از خلبان‌ها و مهمانداران هواپیما در اروپا برای ایمنی در سفر از فیروزه استفاده می کنند.

فیروزۀ ایران‌ که‌ معادن‌ اصلی‌ آن‌ در شمال‌ شرقی‌ کشور واقع‌ شده، بهترین‌ و زیباترین‌ نوع‌ این‌ سنگ‌ در دنیا قلمداد می‌شود و هر نوع‌ فیروزه مرغوب‌ را فیروزه ایران‌ می‌گویند.

اصولا فیروزه‌ را در دنیا به‌ نام‌ ایران‌ می ‌شناسند و در نمایشگاه‌های‌ جواهر نیز، این‌ سنگ‌ را سمبل‌ کشور ما می‌دانند. فیروزه نیشابور بهترین و معروف‌ترین مدل این سنگ است اما فیروزه مصر و آمریکا هم به وفور در بازار وجود دارند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای

جالب است بدانید که رنگ فیروزه نیشابور ملایم‌تر از باقی فیروزه‌هاست. فیروزه نیشابور معمولا هیچ‌وقت آبی یکدست نیست و ترکیبات معدنی نقش‌های مختلفی روی سنگ ساخته‌اند.

نماد ماه تولد : با مشخصات متولدین ۱۲ ماه سال آشنا شوید

خواص سنگ ماه تولد آذر

از سنگ ماه تولد آذر، یعنی فیروزه، برای محافظت در برابر حوادث و بلایا، از بین برندن ترس، استرس و افسردگی، ایجاد شادی و خوش‌شانسی استفاده می‌کنند.

فیروزه روی عملکرد نادرست کبد اثر می‌گذارد و قدرت و بینایی چشم را افزایش می‌دهد. همچنین التهابات پوستی را از بین می‌برد.

فیروزه همچنین تقویت کنندۀ قلب، دستگاه تنفسی، چشم‌ها، گردش خون، گلو، معده و کبد است. گفته می‌شود در صورتی که فرد بیمار باشد یا اتفاق ناخوشایندی در انتظار او باشد، رنگ فیروزه عوض می‌شود.

سنگ ماه تولد آذر یکی از ابزارهای پزشکی در قرن پانزدهم بود و به عنوان پادزهری در برابر انواع سموم به شمار می‌رفت. همچنین فیروزه سنگ قدرت است و به عنوان ابزار مدیتیشن به پاکسازی ذهن می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد خود را بشناسید

از آنجا که نماد ماه آذر برای متولد این ماه خوش‌شانسی به همراه دارد، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد آذر طراحی و عرضه کرده است.

شما می‌توانید با کلیک روی این لینک، تمامی محصولات نماد ماه تولد آذر گالری پرسته را مشاهده و خریداری کنید.

به نظر شما نماد ماه تولد آذر چقدر با خصوصیات متولدین این ماه هم‌خوانی دارد؟

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.