قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نتیجه مسابقه طراحی گالری پرسته و اضافه شدن ۱۵ هنرمند جدید به این مجموعه

0

قبلا در خبری برایتان نوشتیم که گالری پرسته در نظر دارد به مناسبت ۷ ساله شدن این مجموعه و در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان، تیم طراحی خود را توسعه دهد. 

بدنبال این تصمیم، این گالری شناخته‌شده اقدام به برگزاری مسابقه‌ای کرد تا از میان شرکت‌کننده‌هایی که در زمینه طراحی طلا و جواهر حرفی برای گفتن داشتند، خلاق‌ترین افراد را برگزیده و در نهایت ۵ نفر را به خانواده بزرگ خود اضافه کند. اما به دلیل استقبال بسیار زیاد از این مراسم و بالا بودن سطح کیفی شرکت‌کننده‌ها، باید اعلام کنیم که گالری پرسته تصمیم گرفت به جای ۵ نفر، ۱۵ هنرمندِ خلاق را وارد خانواده بزرگ خود کند.

بعلاوه‌ی ۱۵ نفری که برگزیده این مسابقه بودند، ۵ نفر دیگر نیز برنده جوایز نقدی شدند تا بدین ترتیب از حضور صمیمانه و گوشه‌ای از هنرمندیِ آنها تقدیر به‌عمل آید.

«مسابقه طراحی گالری پرسته» در ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ در کافه کزبار هتل استقلال برگزار شد. هنرمندان و طراحان تازه‌کار به مدت یک ساعت به رقابت با یکدیگر پرداختند. موضوع مسابقه، طراحی گوشواره بود.

لازم است اشاره کنیم، گالری پرسته به‌منظور سهولت هر چه بیشتر شرکت‌کننده‌ها هیچ محدودیتی برای استفاده از ابزار طراحی قائل نشد و این اجازه را به هنرمندان عزیز داد تا بنا به سلیقه خود و در کمال آرامش به صورت دستی یا کامپیوتری طرح خود را ترسیم کنند.

در این مراسم باشکوه، از مهمانان ویژه‌ای از جمله سپیده مرتضوی، مهتا مظاهری و بهار اسلامی نیز دعوت به عمل آمده بود.

در انتهای رقابت، طرح تمامی شرکت‌کننده‌ها روی برد بزرگی که در محل تعبیه شده بود، نصب شده و ۲۰ برنده نهایی توسط شخصِ خانم پرسته منصوری انتخاب شدند.

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، ۱۵ نفر از برگزیدگان، استخدام مجموعه گالری پرسته شدند و ۵ نفر دیگر هم جایزه نقدی دریافت کردند.

در انتها نیز امیدواریم جوان‌های با استعداد و خوش‌ذوق با سرعت و اعتمادبه‌نفس بیشتری وارد عرصه کار و تولید شوند و در جهت آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان گام‌های موثری بردارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.