قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

جدیدترین و خاص‌ترین ترندهای طلا و جواهرات درسال ۲۰۲۰

0

ترند طلا و جواهرات درسال ۲۰۲۰ شامل طرح‌های بزرگ، رنگی و فلش‌بکی به گذشته‌های دور است. از گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ گرفته تا سینه‌ریزهای یقه‌ای و نگین دار. برای آشنایی با جدیدترین مدل زیورآلات طلا در سال ۲۰۲۰ تا انتهای این مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

ترند طلا و جواهرات درسال ۲۰۲۰

در چند سال اخیر، روند طراحی جواهرات به سمت مدل‌های قدیمی و سایزهای عجیب و بزرگ کشیده شده است. اما شما با یک انتخاب درست می‌توانید شیک‌تر به نظر برسید. به همین دلیل در زیر ۷ تا از محبوب‌ترین مدل‌های طلا و ترندهای زیورآلات زنانه در سال ۲۰۲۰ که نباید آنها را نادیده بگیرید را برایتان معرفی کرده‌ایم. همراهمان باشید.

۱- ترند زیورآلات زنانه در سال ۲۰۲۰: گوشواره‌های تکی / نامتقارن

این روزها، طراحی گوشواره‌ها به سمت بزرگ‌تر و تک شدن پیش می‌رود؛ از یک گوشواره قطره‌ای ساده و ظریف گرفته تا طرح‌های هندسی و مدل‌هایی که همچون مجسمه‌های هنری هستند. مد نامتقارن که در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم و در ۲۰۲۰ نیز همچنان موردتوجه برندهای تولیدکننده‌ی زیورآلات است را می‌توان با استایل‌های متنوعی ست کرد. اما تنها مساله‌ای که هنگام استفاده از مد نامتقارن حتماً باید مورد توجه قرار دهید، تناسب اکسسوری با لباس‌هایتان است.

 

۲- مدل جواهرات در سال ۲۰۲۰: گوشواره‌های بزرگ حلقه‌ای

گوشواره‌های حلقه‌­ای دوباره به مُد برگشته‌اند و یکی از بزرگ‌ترین ترندهای ۲۰۲۰ هستند. این اکسسوری‌های بزرگ که به صورت حلقه‌هایی کلاسیک و یا مدل‌های متنوع رنگی هستند، می‌توانند با هر لباسی خوب جلوه کنند. در حالی که شکل دایره‌ای آن مورد پسند اغلب مردم است ولی بسیاری از طراحی‌های دیگر مانند بیضی، مثلثی و سایر اشکال هندسی نیز همچنان محبوب هستند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

 


۳- گردنبندهای زنجیری بزرگ

برندهای بزرگ و مطرح در صنعت طلا و جواهر، سال ۲۰۲۰ را سال زنجیر طلا پیش‌بینی کرده‌اند. البته همه ما می‌دانیم که گردنبندهای زنجیری یا به قول معروف کارتیه مدت‌هاست که کانون توجه قرار گرفته‌اند. اما امسال به معنای واقعی این مد رو به رشد است. این سبک جواهرات بیشترین تأثیر را وقتی می‌گذارند که به صورت تک استفاده می‌شوند. به این خاطر می‌توانند در عین سادگی بسیار جذاب هم باشند. گردنبندهای زنجیری یکی از پرکاربردترین گردنبندها هستند که به راحتی با هر نوع یقه‌ای و همچنین در هر زمانی از شبانه روز می‌تواند مورد استفاده قرار‌ گیرد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

 

۴- جواهرات مرواریدی

اکنون چندین فصل است که مروارید محبوبیت خاصی پیدا کرده است. طلا و جواهراتی که مرواریدی هستند هیچ وقت از مد نمی‌افتند و امسال هم در رقابت با سایر سبک‌ها برآمده‌اند. جذابیت مروارید را می‌توان در گردنبندهای چندلایه یا گوشواره‌های دانه‌ای بزرگ یا حتی در تل‌ها و سنجاق‌های سر مشاهده کرد.

۵- ترندهای زیورآلات زنانه: طلا و جواهرات رنگارنگ

تمام فصل‌ها بیانگر رنگی خاص و زیبا هستند و این موضوع باید در اکسسوری شما نیز منعکس شود. اگر به دنبال اضافه کردن کمی رنگ و لعاب به ظاهرتان هستید، بهتر است از جواهرات شروع کنید. اخیراً استفاده از رنگ‌های متنوع به قطعات طلا و نقره سروصدای زیادی در صنعت مد ایجاد کرده است. مجموعه‌ای از سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های عجیب و متنوع روی انواع طلاها شکلی شبیه آبنبات‌های رنگی ایجاد می‌کنند که طرفداران زیادی دارند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

 

۶- گردنبند یقه‌ای نگین‌دار

به نظر می‌رسد، مد گردنبندهای یقه‌مانند که جسورانه با الماس و سنگ‌های قیمتی طراحی شده‌اند، دوباره امسال به صنعت مد جواهرات بازگشته است. این گردنبندهای خاص، مناسب‌ترین انتخاب برای لباس‌های مجلل هستند. که با پوشیدن آنها در لحظه های مهم و ارزشمند خود، همچون الماس می‌درخشید.


۷- ترند طلا و جواهرات درسال ۲۰۲۰: جواهرات الهام گرفته از عتیقه‌ها

امسال برخی از برندهای جواهرات به طراحی و تولید زیورآلاتی با سبک و سیاق قدیمی روی آورده‌اند و جواهرات عتیقه‌مانندی را روانه بازار کرده‌اند. حلقه‌های قابل تنظیم یا قفل‌های شکل قلب از جمله مدل‌های قدیمی هستند.

تا اینجای مطلب با انواع مدهای طلا و جواهر در سال ۲۰۲۰ آشنا شدیم، در ادامه بد نیست نگاهی داشته باشیم به دیگر ترندهای سال ۲۰۲۰. همچنان همراهمان باشید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

 

نگاهی به ترند سال ۲۰۲۰

پترن چهارخانه، لباس‌­های چرمی، پارچه‌های با رنگ­‌های نئون، پالتوهای پردار و همچنین پالتوهای خزدار از انواع ترند لباس در سال ۲۰۲۰ هستند که امسال شاهد آنها خواهیم بود.

چرم‌های رنگی

مد لباس زنانه ۲۰۲۰ پر از چرم‌های رنگی است؛ از بنفش تیره تا آبی مرجانی و سبز چمنی. این از آن ترندهایی است که سال‌های قبل هم در مد زنانه‌ی پاییز، زمستان و البته روزهای خنک اوایل بهار دیده می‌شد. البته چرم علاوه بر لباس در انواع بوت و نیم بوت چرم زنانه هم به کار خواهد رفت.

آستین پفی

پیراهن‌های زنانه و کت‌های مجلسی آستین پفی از دوست‌داشتنی‌ترین مدهای لباس زنانه ۲۰۲۰ هستند که از سال‌های قبل تکرار شده‌اند. این لباس‌ها با فرم دراماتیک و حالت خاصی که به اندام شما می‌دهند توانسته‌اند مورد توجه عموم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است و چه طلا و جواهراتی را باید با آن ست کرد؟

ترند طراحی‌های گل رز

استفاده از طرح‌های گل رز، یک نوآوری مهم در سال ۲۰۲۰ به حساب می‌آید. این طرح بسیار پرکاربرد است و از لحاظ بصری بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسد.

بازگشت به مدهای دهه‌ی ۹۰ میلادی

بافت‌های ظریف امسال از مد دهه‌ی ۹۰ میلادی به استایل زنانه‌ی مد سال ۲۰۲۰ بازگشته‌اند. بافت‌های بلند قلاب‌بافی شده و ظریف را با لگینگ و کفش‌های تخت ست کنید و از این استایل خاص لذت ببرید. همچنین بوت‌های زنانه‌ی پنجه پهن (مربعی) از مدهای دهه‌ی ۹۰ است که به ترند زنانه‌ی ۲۰۲۰ بازگشته است. این بوت‌ها را می‌توانید هم با پیراهن و هم با شلوار جین ست کنید و یک استایل خاص و کاملا خارق‌العاده بسازید.

کت تک بلند همراه با مدل جواهرات در سال ۲۰۲۰

کت‌های نیمه‌بلند زنانه با دوختی که شاید کمی شبیه به دوخت کت مردانه باشد اما در بخش کارور روی سینه و کمر کاملا حالتی زنانه و ظریف به خود می‌گیرد از مهم‌ترین تکه‌های مد ۲۰۲۰ بری استایل مجلسی و رسمی زنانه است. این کت‌ها در عین راحتی، فرمی کاملا شیک و مرتب دارند و با پارچه‌های بدون طرح یا طرح‌دار در رنگ‌های خنثی در مد امسال دیده می‌شوند. ایت کت‌ها را می‌توان با گردنبندهای بزرگ ست کرد.

لباس سنتی با طراحی مدرن

الهام‌گیری از طرح‌های سنتی برای طراحی لباس چند سالی است که نه تنها برای انواع لباس زنانه بلکه برای لباس‌های مردانه هم مورد توجه قرار گرفته است. این طرح‌ها معمولاً در لباس‌هایی با فرم و ساختار مدرن به کار می‌روند.

مد لباس بورژوازی Bourgeois

یکی دیگر از ترندهای لباس در سال ۲۰۲۰ استایل‌های شیک است. استایل‌­های بورژوایی اواخر دهه ۱۹۷۰ و اوایل دهه ۱۹۸۰ امسال زیاد است. از دامن‌­ها، جوراب شلواری و شلوارهای پلیسه گرفته تا دوخت­‌ها و ترنچ کت­‌ها Trenchcoats.

رنگ سال ۲۰۲۰

شرکت پنتون از رنگ آبی کلاسیک (Classic Blue) به عنوان رنگ پیشنهادی خود برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده است. آبی کلاسیک یادآور آسمان گرگ و میش غروب است و آرامش محسور کننده‌ای را به همراه می‌آورد. احتمالا دیدن رنگ آبی کلاسیک شما را به یاد دریاچه‌ای آرام یا حتی لباسی خوش دوخت می‌اندازد.

مدیر عامل شرکت پنتون درباره‌ی انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ گفته: آبی کلاسیک، رنگ اطمینان بخش و اصیلی‌ست که باعث ایجاد ثبات در بیننده خواهد شد. هم چنین، این رنگ در جهان نا آرام و مضطرب امروز، رنگی آرامش بخش خواهد بود. علاوه بر این، آبی کلاسیک تداعی گر آسمان شب است و به همین دلیل بسیاری از افراد می‌توانند با آن ارتباط نزدیکی برقرار کنند.

آبی کلاسیک همانطور که از نامش پیداست، به شما ظاهری با اصالت می‌بخشد و آشفتگی جهان امروز را که به دنیای فشن نیز راه پیدا کرده از بین می‌برد. بنابراین به لطف رنگ سال ۲۰۲۰ کمپانی پنتون، دوست داران سبک و سیاق کلاسیک، سال خوب و پرباری را در پیش رو خواهند داشت.

ترند اکسسوری در سال ۲۰۲۰

در اکثر ترندهای ۲۰۲۰ اکسسوری همچون ترند طلا و جواهرات درسال ۲۰۲۰ نکته‌ی مهم استفاده هوشمندانه از آنهاست، برای همین خیلی از ترندهای اکسسوری امسال جنبه کاربردی هم دارند.

کیف کلاچ رنگی

کیف‌های زنانه‌ی کلاچ (همان کیف‌های کوچک دستی بدون بند) در مدل‌های رنگی از ترندهای زنانه ۲۰۲۰ و البته بسیار پرطرفدار به شمار می‌روند. رنگی بودن این مدل کیف‌های دستی باعث می‌شود دیگر تنها به لباس شب و استایل‌های مجلسی تعلق نداشته باشند؛ آن‌ها را در مهمانی‌های روز و کوچک‌تر هم می‌توان به کار برد.

ترند کمربند و کلاه

انواع مدل کمربندها با کنف، مدل بافت و پیچ در ران وی‌های سال ۲۰۲۰ به چشم می خورد. کمربندهای پهن از ترندهای امسال هستند که فرم ساعت شنی به اندام شما می­‌دهند. همچنین این کمربندها برای جلوگیری از یکنواختی استایل مونوکروم هم ایده خوبی هستند. به احتمال زیاد این مدل کمربندها را بر تن همه (خصوصاً بلاگرهای خارجی) خواهید دید.

ترند بوت­‌های لژدار

از آنجا که در زمستان علاوه بر زیبایی گرم نگه داشتن پاها هم موضوع مهمی است بوت­‌های لژدار برای هر دو نیاز پاسخ خوبی است. می­‌توانید آنها را ­با دامن کوتاه یا کت‌­های کوتاه و لگ ست کنید.

هدبندهای بالشتکی

هدبند یا همان تِل‌های پُر پهن که به بالشتکی هم معروفند نیز همانند انواع مدل جواهرات در سال ۲۰۲۰ از ترندهای امسال هستند و می‌توانند به زیبایی آرایش سر و صورت شما کمک کنند.

ترند کیف‌های بزرگ

هیچ استایلی بدون اکسسوری مناسبش کامل نمی‌شود. در هفته‌های مد سپتامبر سال ۲۰۲۰ شاهد کیف‌های بزرگ خیلی بودیم. این مدل کیف‌های سایز بزرگ به دلیل فضای زیادی که دارند، پرطرفدار هستند. از طرفی با ظاهری که دارند بسیار شیک به نظر می‌رسند.

کلام آخر

در این مقاله برایتان توضیح دادیم که ترند طلا و جواهرات درسال ۲۰۲۰ شامل طرح‌های بزرگ، رنگی و فلش‌بکی به گذشته‌های دور است. تقریباً تمامی این طرح‌ها را می‌توانید در فروشگاه‌های گالری پرسته در شهرهای مختلف ایران و فروشگاه آنلاین این مجموعه پیدا و خریداری کنید.

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع:  elle و bodyjewelry

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.