قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای ست کردن گوشواره نامتقارن و تابه‌تا

0

گوشواره نامتقارن یا گوشواره‌های تابه‌تا (Mismatched Earring) مد و گرایش جدیدی است که در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. به موجب این مد، دو لنگه‌ی گوشواره شبیه هم نیستند. به طور مثال، یکی از آنها بلند و دیگری گوشواره میخی است. یا یکی از آنها ماه و دیگری ستاره است. نکته قابل اشاره در مورد گوشواره‌های تابه‌تا این است که با وجود عدم شباهت، مضمون هر دو تا یکی است. یعنی شما نمی‌توانید دو گوشواره معمولی که هیچ ربطی به هم ندارند را از گوش‌های خود بیاویزید و بگویید که مدل تابه‌تاست.

این مدل زیورآلات اغلب مفهوم، داستان یا پیامی در خود دارند. همان‌طور که اشاره کردیم، هر دو تا گوشواره‌ی لنگه به لنگه، تکمیل کننده همدیگر هستند. یعنی با اینکه مستقل از هم هستند اما ویژگی مشترکی با لنگه دیگر دارند. این ویژگی می‌تواند رنگ، جنس یا طرح باشد. این مد در میان سلبریتی‌ها نیز رواج زیادی دارد و در سال‌های اخیر مدل‌های متنوعی از آن در سراسر جهان عرضه شده است.

عدم تقارن نه تنها در صنعت طلا و جواهرسازی، بلکه در معماری نوین و صنایع مربوط به مد و پوشاک نیز بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است. این نشان می‌دهد که انسان قرن حاضر از تکرار گریزان است و بدنبال طرح‌های تازه و متفاوت می‌گردد.

با بلاگ گالری پرسته همراه باشید تا بیشتر در مورد گوشواره‌های نامتقارن بدانیم.

آیا تقارن همیشه خوب است؟

اگرچه در زندگی بسیاری از ما، ما تقارن و تساوی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما عدم وجود تقارن هم به همان اندازه می‌تواند زیبایی خیره‌کننده و منحصربه‌فرد داشته باشد. یا یک تغییر جزئی در یک نیمه سنگ جواهر یا مروارید که در طرف دیگر تکرار نشده است می‌تواند چندین هزار تومان به ارزش آن مصنوع طلا بیفزاید.

چرا گوشواره نامتقارن بخریم؟

این روزها اغلب مردم دوست دارند تنوع و تحولات زیادی در تیپ و ظاهر خود ایجاد کنند و از اینکه دنبال‌کننده رسوم و طرح‌های سنتی و قدیمی باشند خسته شده‌اند. کسی که عاشق طلا و جواهر است تا کی می‌تواند الماس و مروارید و طلای زرد، سفید یا رزگلد بخرد و همچنان هم حالش با آنها خوب باشد و از خریدش راضی باشد؟ طرح‌های کلاسیک بعد از مدتی خسته‌کننده و تکراری می‌شوند، پس چه بهتر که بتوان با ایده‌ای نوین، روحی تازه به جواهرات خود ببخشید.

بدنبال همین مساله‌ی فراگیر و جهانی، طراحان زیورآلات اقدام به تولید گوشواره‌هایی کردند که پیرو سنتِ همیشگی نباشد؛ یعنی همین گوشواره‌های نابرابر ( گوشواره‌های لنگه به لنگه). شاید در نگاه اول این مصنوعات طلا عجیب به نظر برسند اما خیلی زود به آنها عادت خواهید کرد.

شما همچنین با استفاده از طلا و جواهرات نامتقارن این پیام را به دیگران می‌دهید که فردی روشن‌فکر با افکاری مدرن هستید و از ایده‌های نو و غیرمعمول استقبال می‌کنید. همچنین کسانی که این طرح از گوشواره طلا را برمی‌گزینند بدون شک انسانی معمولی با خواسته‌های معمولی نیستند و در زندگی بدنبال هیجان و اتفاق‌های جدید هستند.

در بالا هم اشاره کردیم که طرح گوشواره تابه‌تا اینگونه نیست که از دو جفت گوشواره معمولی دو عدد بردارید و استفاده کنید. گوشواره‌های نابرابر کاملا مفهومی هستند. مثلا یکی از گوشواره‌ها گوشی تلفن و دیگری بدنه تلفن است؛ یا مثلاً یکی گوشواره حلقه‌ای و دیگری نگین میخی است. یعنی دو لنگه گوشواره‌ی یک جفت تکمیل کننده مفهوم یکدیگر هستند.

راهنمای انتخاب گوشواره نامتقارن

انتخاب طرح، رنگ، شکل یا مفهوم این مدل از گوشواره کاملابه سلیقه شخصی شما بستگی دارد. البته به موقعیت و مناسبتی که قرار است از این مصنوع طلا استفاده کنید نیز ارتباط مستقیم دارد. مثلا شما برای یک مراسم رسمی همانند مجلس عروسی نمی‌توانید از گوشواره‌های تابه‌تای عروسکی استفاده کنید زیرا با لباس شب ترکیب چندان زیبایی ایجاد نمی‌کنند و حتی زشت و نامربوط به نظر خواهد رسید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره آویزی

 

یا در دورهمی‌های دوستانه و معمولی بهتر است از گوشواره تابه‌تای الماس یا زمرد استفاده نکنید. به این خاطر که در کنار شلوار جین و تی‌شرت جلوه چندان جالبی نخواهد داشت. بنابراین، انتخاب صحیح طرح و متریال گوشواره‌های تابه‌تا به مجلس و موقعیتی بستگی دارد که قصد حضور در آن را دارید.

 

در مرحله بعدی بهتر است به رنگ گوشواره هم توجه کنید. دو گوشواره‌ی تا به تای یک جفت بهتر است همرنگ باشند. یا رنگ‌های متضاد داشته باشند، مثل سیاه و سفید.

 

فلز و سنگ مورد استفاده در هر دو لنگه گوشواره‌ی یک جفتِ تا به تا باید با هم برابر باشند. به این صورت شما علاوه بر نمایش تفاوت، هارمونی و جفت بودن هر دو تا گوشواره را نمایش خواهید داد.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای زنانه

 


به طور کلی شما با گوشواره می‌توانید به تیپ و استایل خود شکل، رنگ یا جلوه‌ی خاص ببخشید. اما برای انتخاب این مصنوع طلا لازم است به اصول و قواعد خاصی توجه کنید و فقط آنچه که صرفا دوست دارید را خریداری نکنید. باید مدلی که انتخاب می‌کنید متناسب رنگ موها، قد موها یا حتی متناسب با فرم صورت شما باشد. تا به زیبایی هر چه بیشتر صورت، موها و شخصیت شما کمک کند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره مروارید طلا

کلام آخر

اگر دوست دارید تنوعی به جعبه جواهرات خود بدهید، پیشنهاد می‌کنیم مدل گوشواره نامتقارن را امتحان کنید. نمونه‌های متنوعی از آن را در فروشگاه اینترنتی گالری پرسته نیز می‌توانید پیدا کنید و مدل دلخواهتان را سفارش داده و در عرض چند ساعت تحویل بگیرید. برای این منظور می‌توانید به صفحه‌ی گوشواره‌ها در فروشگاه آنلاین پرسته سر بزنید.


برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: jewelryshoppingguide

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.