قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

دستبند طلا بافت فوتبالی، هدیه فوق‌العاده برای فوتبال دوستان

0

دستبند طلا بافت فوتبالی یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین محصولاتی است که آقایان و حتی خانم‌های فوتبال دوست را شیفه خود خواهد کرد.

دستبند و به طور مشخص‌تر دستبند بافت یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها برای آقایان و خانم‌هاست. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای بسیاری از ما جذابیت و هیجان بسیار زیادی داشت و تقریبا همه مردم ایران مشتاقانه پیگیر مسابقات بودند. در آنجا بود که ایران‌دوستی و فوتبال‌دوستی ما ایرانی‌ها بیشتر از همیشه جلب توجه کرد.

به همین خاطر، گالری پرسته به امید پیروزی‌های دوباره‌ی تیم ملی فوتبال ایران، کالکشن کوچکی از دستبندهای بافت و طلا به رنگ پرچم ایران و قطعات طلا به شکل نقشه ایران یا توپ فوتبال، دستبندهای بافت به رنگ پرچم سه‌رنگ ایران با مهر پرسته و گردنبندی با آویز طلا به شکل توپ فوتبال عرضه کرده تا علاقه‌مندان به ورزش مهیج فوتبال بتوانند با این زیورآلات هواداری خود از کشور عزیزمان ایران را در هر موقعیتی به نمایش بگذارند.

دستبند طلا بافت فوتبالی، طرح نقشه ایران

دستبند طلا بافت پرسته، توپ فوتبال
دستبند طلا بافت نقشه ایران کوچک

محصولات این کالکشن در بسته‌بندی‌های شیک و زیبا آماده ارسال به سراسر تهران در کوتاه‌ترین زمان است.

دستبندهای بافت مکرمه که هیچ‌گونه طلایی در آنها استفاده نشده است با قیمت‌های مناسب و حدود ۵۰ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

دستبندهای بافت مکرمه با تزئینات طلا به شکل توپ فوتبال یا نقشه ایران با توجه به وزن طلایی که در ساخت آنها استفاده شده است، قیمت‌های متفاوتی دارند که پایین‌ترین قیمت آنها حدودا ۳۰۰ هزار تومان است.

دستبند طلا بافت فوتبال
دستبند طلا بافت توپ فوتبال، از طلای ۱۸ عیار و مکرمه ساخته شده و کاملاً دست‌ساز است.

گردنبد طلا، مخصوص فوتبال دوستان

یک عدد گردنبند از جنس سنگ اونیکس مات بعلاوه‌ی آویزی به شکل توپ فوتبال طلا ۱۸ عیار و دست‌ساز نیز در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید آن را با دستبندهای بافت مکرمه ست کنید.

دستبند طلا سنگی فوتبال
گردنبند طلا توپ فوتبال، از طلای ۱۸ عیار و سنگ اونیکس مات ساخته شده است و کاملاً دست‌ساز است. (موجود در گالری پرسته)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.