قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چگونه طلای گم‌شده خود در خانه را با کمک جاروبرقی پیدا کنیم؟

0

پیدا کردن طلای گمشده در خانه همچون یافتن سوزن در انبار کاه است. به هیچ عنوان نمی‌توان این اشیا ریز را پیدا کرد مگر اینکه خیلی همت داشته باشید و حسابی زیر و بم خانه را جست‌وجو کنید. اما به جای صرف وقت و انرژی و اعصاب زیادی، ما روشی راحت را به شما آموزش می‌دهد: استفاده از جاروبرقی.

احتمالا پیش خود می‌پرسید چطور می‌توان با جاروبرقی طلا را پیدا کرد، در حالیکه لوله‌ی این وسیله‌ی برقی همه چیز را درون کیسه‌اش می‌کشد و این کیسه هم خودش مملو از گرد و خاک و زباله‌ است؟ در زیر برایتان توصیح داده‌ایم چه کنید که طلا پیدا شود و درون کیسه جاروبرقی هم نرود. با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

مراحل پیدا کردن طلای گمشده در خانه

در زیر مراحل یافتن زیورآلات طلایی که در ممکن است در خانه گم کرده باشید را برایتان نوشته‌ایم.

مرحله اول: سرلوله شلنگی و باریک جاروبرقی را انتخاب کنید

از داخل بدنه جاروبرقی، باریک‌ترین سرلوله را انتخاب کنید. مطمئن شوید که درست در جای خود ثابت شده باشد و مکش داشته باشد.

مرحله دوم: سر لوله‌ی جاروبرقی جوراب زنانه بکشید

فرقی نمی‌کند جوراب زنانه چه رنگی باشد (تیره یا روشن) اما ترجیحا جوراب نایلونی انتخاب کنید. آن را روی ورودی سرلوله‌ بکشید تا هیچ چیزی امکان ورود به داخل لوله را نداشته باشد.

مرحله سوم: با کمک کش جوراب را روی لوله ثابت کنید

برای اینکه مطمئن شوید جوراب هنگام جاروکشی از لوله جدا نمی‌شود، یک کش لاستیکی را محکم دور جوراب بکشید تا روی لوله جاروبرقی فیکس شود و همزمان، هوا هم به داخل لوله کشیده شود. یعنی جاروبرقی مکش داشته باشد.

مرحله چهارم: جاروبرقی را روشن کنید و دنبال طلا بگردید

در این مرحله که سر لوله جاروبرقی را با جوراب پوشانده‌اید، جاروبرقی را روشن کنید و روی زمین و تمام جاهایی که تصور می‌کنید طلا آنجا افتاده بکشید. وقتی طلا پیدا شود، روی جوراب و در همان سر لوله می‌ماند. یعنی دیگر نه نیاز است از داخل کیسه‌ی آشغال‌ها طلا را پیدا کنید، نه با دست زیر مبل و فرش و رومیزی را بگردید.

آیا می‌توان با آهن‌ربا طلای گم شده را در خانه پیدا کرد؟

خیر! طلا به آهن‌ربا نمی‌چسبد و در نتیجه نمی‌توان با کمک آهن‌ربا هیچ نوع طلایی را پیدا کرد. البته اگر در آلیاژ طلا از فلزهای دیگری استفاده شده باشد شاید به مقدار بسیار کم و ناچیز با خاصیت مغناطیسی آهن‌ربا حرکت کند. اما این حرکت به قدری نیست که بتوان شئی طلایی گم شده را با آن پیدا کرد.

آیا با دستگاه فلزیاب می‌توان جواهرات طلا گم شده را پیدا کرد؟

بله، تقریباً بیشتر دستگاه‌های فلزیاب توانایی یافتن طلا، نقره، پلاتین و برنز را دارند.

چگونه بدون کمک جاروبرقی طلای گم شده در خانه را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن طلای گمشده در خانه بدون جاروبرقی باید اول از همه تمامی جاهایی که رفته‌اید را بگردید. تمام قسمت‌های هر اتاق یا هر جایی که بودید را با کمک حس لامسه جست‌وجو کنید. زیر میز، لای درزهای مبلمان، پشت کمد و هر جای معمول و غیر معمول را ببینید و دست بکشید. بهتر است از چراغ قوه برای افزایش نور فضا کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که عجیب بودن یک مکان و یا کم بودن شانس پیدا کردن وسیله در یک مکان دلیل بر چک نکردن آن محیط‌ها و مکان‌ها نیست.

کلام آخر

پیدا کردن طلای گمشده در خانه آسان نیست اما با کمک جاروبرقی می‌توان به سادگی و بدون اتلاف وقت طلای گمشده را پیدا کرد. روش این کار را در بالا برایتان توضیح دادیم. در آخر هم یادآوری می‌کنیم که ما در گالری پرسته انواع طلاهای دست‌ساز زنانه و مردانه عرضه می‌کنیم که می‌توانید هر کدام را که دوست دارید سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان برایتان ارسال شود.


برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.