قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

مردان دستبند را به کدام دست باید ببندند؟ چپ یا راست؟

0

دستبند طلا مردانه باید در کدام دست بسته شود؟ دست چپ؟ دست راست؟ دلیل اینکه در هر کدام از این دست‌ها باید بسته شود چیست؟ در این مطلب به همه‌ی این سوال‌ها پاسخ داده‌ایم. در ادامه هم راهنمای خرید دستبند مردانه را برایتان نوشته‌ایم تا خرید مناسب داشته باشید. با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

جذابیت دستبند مردانه

جذابیت دستبند مردانه در سادگی آن است. مخصوصاً وقتی می‌خواهید در یک قرار کاری یا یک قرار رسمی حاضر شوید حتماً به ساده اما شیک بودن دستبندی که به دست می‌کنید توجه ویژه داشته باشید.

باید بدانید راز تکمیل خوش‌تیپی مردان با دستبند این است که اکسسوری‌ حتماً همرنگ لباس‌هایی باشد که به تن دارند. درست است که رنگ مشکی را تقریباً با همه رنگ‌ها می‌توان ست کرد اما به این توجه داشته باشید که دستبندی که انتخاب می‌کنید باید با رنگ لباس‌هایتان هم جور باشد. همچنین، وقتی دستبند خیلی تنگ باشد و در مچ هیچ حرکتی نداشته باشد نیز ظاهر زشتی ایجاد خواهد کرد. حتی جریان خون دست را مسدود می‌کند و باعث اذیت شدن دست می‌شود.

برخی از دستبندهای مردانه در بازار موجود هستند که مهره یا تزئیناتی از آنها آویزان شده است. سعی کنید تا حد امکان سراغ این تیپ از اکسسوری‌ها نروید. اگر خیلی اشتیاق دارید از این مدل‌های آویزان دستبند استفاده کنید، ترجیحاً در این کار زیاده‌روی نکنید زیرا این طرح برای مردان مناسب نیست و بیشتر حالت زنانه دارد. اگر بنا به هر دلیلی دستبند آویزدار دوست دارید، ترجیحاً سراغ نمونه‌هایی بروید که آویز آن طرحی کاملاً مردانه داشته باشد و بیشتر از یک آویز هم نباشد.


مردان دستبند را به کدام دست باید ببندند؟ چپ یا راست؟

تا کنون این سوال برایتان پیش آمده که مردها باید دستبند را به کدام دست ببندند؟ خب واقعیت این است که فرقی ندارد دستبند به کدام دست بسته شود. اما یک سری قانون و قاعده خاص برای استفاده از ساعت و دستبند طلا مردانه به طور همزمان وجود دارد که درزیر توضیح داده‌ایم.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

۱- دستبند خود را در کنار ساعت مچی‌تان استفاده کنید

دستبند طلا مردانه در کنار ساعت مچی

در جواب به این سوال که دستبند به کدام دست باید بسته شود باید بگوئیم، همان دستی که ساعت به دست دارید. فرقی هم ندارد که دست راست باشد یا چپ. چون استفاده از ساعت به راست‌دست یا چپ‌دست‌بودن فرد بستگی دارد. البته بهتر است توجه داشته باشید که هنگام استفاده از دستبندهای سنگی و دستبند مهره‌ای در کنار ساعت، حتماً مهره‌های آنها گرد و بدون زاویه باشد تا تیزی نداشته باشد و به سطح ساعت آسیبی نرسانند. توصیه ما این است که در کنار ساعت‌های لوکس عم ترجیحاً دستبندهای چرمی ساده استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد که دستبند روی سطح ساعت خش نمی‌اندازد.

۲- تعادل زیورآلات دست را حفظ کنید

دستبند طلا مردانه سنگی

تعداد دستبندهایی که می‌بندید هم بسیار مهم است. در این کار زیاده‌روی نکنید. همچنین اگر ساعت مچی به دست دارید و نمی‌خواهید با دستبند، نمای آن را شلوغ کنید، عاقلانه‌ترین کار این است که دستبند را به دست دیگر خود ببندید. با این کار تعادل زیورآلات خود را حفظ می‌کنید. به صورت کلی هم توصیه ما این است که اگر از ساعت‌هایی با صفحه‌های خیلی بزرگ استفاده می‌کنید حتماً دستبند سنگی و مهره‌دار را در دست مقابل استفاده کنید. در غیر این صورت نه زیبایی دستبند دیده خواهد شد نه ساعت مچی. 

۳- دستبند طلا مردانه را کنار ساعت‌های لوکس نبندید

دستبند طلا مردانه در دست راست

در بالا گفتیم که دستبند خود را در کنار ساعت مچی‌تان استفاده کنید. اما در این آیتم برعکس این پیشنهاد را برایتان داریم! اگر ساعت مچی شما «لوکس و گران‌قیمت» است، باید حتماً مواظب باشید که روی صفحه‌ی آن خط و خش نیفتد. برای پیشگیری از چنین امری هم بهتر است که دستبندهای زنجیری، مهره‌دار یا دستبندهای سنگی را به دست دیگر خود ببندید؛ تا سنگینی یا تیزی این نوع زیورآلات به ساعت‌های لوکس آسیبی وارد نکنند. وقتی دستبند و ساعت را در دو دست جداگانه استفاده می‌کنید، این مزیت را دارد که زیبائی هر کدام از این زیورآلات بیشتر و بهتر دیده می‌شود.

خرید از گالری پرسته: انگشتر مردانه

۴- برعکس همیشه عمل کنید!

دستبند طلا مردانه مهره ای و از جنس بافت و

اگر راست‌دست هستید و همیشه ساعت مچی را به دست چپ می‌بندید، پیشنهاد می‌کنیم که این بار تغییری در این روند ایجاد کنید! مثلاً دستبند مردانه خود را به دست چپ ببندید و ساعت مچی را به دست راست ببندید؛ و برعکس، اگر چپ‌دست هستید این بار ساعت را در دست چپ خود ببندید و دستبند را در دست راست. در واقع، هدف استفاده از دستبند مردانه این است که با کمک این وسیله‌ی زینتی به زیباتر شدن تیپ خود کمک کنید و در عین حال خودتان هم راحت و راضی باشید.

راهنمای خرید دستبند طلا مردانه

پیش از خرید دستبند مردانه لازم است چندین نکته را مدنظر داشته باشید؛ مثلاً اینکه تیپ اصلی و همیشگی شما چیست؟ آیا رنگ زیورآلات برایتان مهم است یا جنس و طراحی آنها؟ یا مثلاً از خودتان بپرسید که آیا دستبند را همیشه و هر روز قرار است استفاده کنید، یا فقط برای لباس‌ها و مناسبت‌های خاص دستبند طلا می‌خرید؟

با پاسخ به این سوالات ذهنی، انتخاب گزینه مناسب برایتان بسیار آسان‌تر خواهد شد. به این دلیل که شما هرآنچه نمی‌خواهید را فیلتر و از میان انتخاب‌هایتان حذف می‌کنید؛ و در نهایت در میان گزینه‌هایی به جست‌وجوی دستبند می‌پردازید که بیشتر از همه با نیاز شما همخوانی دارند. در همین راستا، ما در ادامه همه‌ی مسائل مربوط به خرید دستبند مردانه را برایتان نوشته‌ایم. همچنان همراهمان باشید.

خرید از گالری پرسته: دستبند بافت مردانه

جنس دستبند

دستبند طلای مردانه در انواع مختلفی عرضه می‌شود؛ از دستبند زنجیری ساده گرفته تا انواع دستبند سنگی ، مهره‌ای، بافت، چرمی و … برای تعیین جنس دستبند باید به سبک زندگی و تیپ و لباس‌های خود توجه کنید. اگر تیپ کلاسیک و کاملاً مردانه دارید، دستبندهای بافت برای شما مناسب نیست. چرا؟ چون اغلب این دستبندها رنگارنگ هستند و برای تیپ‌های هنری، هیپی و تیپ‌های اسپرت طراحی شده‌اند و با کت‌وشلوار چندان سنخیتی ندارند. برای تیپ کلاسیک بهتر است زیورآلات هم کلاسیک باشد.

اگر اغلب مواقع تیپ غیررسمی، اسپرت و لباس‌های هنری دارید بهتر است سراغ دستبند طلا و بافت بروید. بهترین گزینه برای تیپ‌های روزمره دستبندهای بافت هستند که مدل‌های متنوع و رنگارنگی از آن در گالری پرسته عرضه می‌شود.


سایز دستبند طلا مردانه

یکی از اولین قدم‌ها برای خرید دستبند مردانه، تعیین سایز مچ دست است. برای اندازه‌گیری مچ می‌توانید از متر پارچه‌ای یا روبان استفاده کنید. مچ را با نخ یا متر اندازه بگیرید و عدد دقیق آن را یادداشت کنید. سپس ۱٫۳ سانتی‌متر به عدد به دست آمده اضافه کنید تا دستبند طلا خیلی تنگ نباشد.

رنگ دستبند

به صورت کلی، رنگ پوست به دو دسته‌ی سرد (با ته‌مایه‌ی صورتی، قرمز و آبی) و گرم (با ته‌مایه‌ی زرد، هلویی و طلایی) تقسیم می‌شود.

  • اگر رنگ پوستتان سرد است، برای خرید دستبند طلا سراغ طلای سفید، نقره، استیل، پلاتین و زیورآلات سفید و روشن بروید.
  • اما اگر پوستی با تناژ گرم دارید، باید سراغ دستبند طلا به رنگ زرد، نارنجی، عسلی و موارد مشابه باشید.
خرید از گالری پرسته: دستبند مهره مردانه

 

افرادی که دارای رنگ پوست خنثی هستند در انتخاب‌های خود آزاد هستند. یعنی هر رنگی برای دستبند طلا انتخاب کنند، برایشان مناسب خواهد بود و از این بابت لازم نیست نگرانی به دل خود راه دهند.

خرید دستبند مردانه بر اساس سبک زندگی

طلاهای درشت و بزرگ و زیورآلاتی که جلب توجه می‌کنند برای افراد جسور مناسب است. مدل‌های ساده دستبند هم برای افرادی مناسب است که شخصیت آرام و محافظه‌کار دارند. اگر خیلی اهل معاشرت نیستید سراغ طرح‌ها و رنگ‌های عجیب و غریب نروید.

کلام آخر

در مورد اینکه مردها باید دستبند را به کدام دست ببندند گفتیم که این انتخاب به سلیقه‌ی شخصی فرد بستگی دارد. اما یک سری قانون و قاعده خاص برای استفاده از ساعت و دستبند طلا مردانه به طور همزمان وجود دارد که در این مطلب در موردشان توضیحات جامعی ارائه دادیم. در آخر هم اشاره کنیم که بهتر است همیشه دستبند و ساعت خود را از زیر آستین بیرون بیاورید تا دیده شوند. در غیر این صورت به جای شیک دیده شدن، به هم ریخته و شلخته به نظر خواهید رسید.

ما در گالری پرسته انواع مختلفی از دستبندهای طلای مردانه عرضه می‌کنیم که می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود سفارش دهید و بخرید. برای این منظور می‌توانید به صفحه‌ی دستبندهای مردانه (لینک زیر) در فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید.


برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: ephorilondon

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.