قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

جدیدترین مدل‌ها و ترندهای طلاوجواهرات در سال ۲۰۲۱

0

مد طلا و جواهر در سال ۲۰۲۱ به مد سال گذشته بسیار شبیه است. مثلاً زنجیرهای درشت، طلاهای مرواریدی و طلاهای درشت امسال نیز همانند سال گذشته مد هستند. امسال علاوه بر اینها، شاهد حضور گردنبندهای چند رشته‌ای و انگشترهای حلقه‌ای بسیار بزرگ هم هستیم. برای آشنائی با جدیدترین مدل‌ها و ترندهای طلاوجواهرات در سال ۲۰۲۱ با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

۱- زنجیرهای بسیار بزرگ

زنجیرهای طلا که بسیار بزرگ هستند، شکل و شمایل فانتزی به تیپ شما می‌بخشند. تا قبل از سال ۲۰۲۱ از این زنجیرها فقط برای مراسم خاصی می‌شد استفاده کرد. اما از سال گذشته تاکنون طلاهای سایز بزرگ مد شده‌‌اند. شما می‌توانید با خیال راحت هر جا که دوست دارید از آنها استفاده کنید. بسیاری از زنان عاشق طلاهای بزرگ هستند زیرا باعث جلب توجه دیگران می‌شود. این زنجیرهای بزرگ را بهتر است با تیپ‌های غیر رسمی ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد. زنجیرهای رولو یا لنگری از جمله مدهای ۲۰۲۱ هستند.


۲- زیورآلات مرواریدی

زیورآلات مرواریدی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین سنگ‌های قیمتی است که همیشه در بازار طلا و جواهر موجود است. قدیم‌ها فقط زنان پیر و میانسال سراغ مروارید می‌رفتند، اما چندین سال است که زنان جوان هم عاشق این سنگ طبیعی شده‌اند و برای تیپ‌های ساده اما شیک خود از زیبایی مروارید استفاده می‌کنند. یکی از ترندهای مد طلا و جواهر در سال ۲۰۲۱ مروارید است. فرقی نمی‌کند گوشواره مروارید باشد یا گردنبند آن؛ هر زیورآلات مرواریدی که دارید را از کشوها بیرون بیاورید.


۳- انگشترها و حلقه‌های بسیار بزرگ

حلقه‌های بزرگ کوکتل مدت‌هاست که در میان انواع سبک‌های انگشتر مد شده‌اند. اما حلقه‌هایی با سایزی بزرگ‌تر از انگشترهای معمولی، زیبایی خاصی دارند و امسال بسیار مد شده‌اند. شما می‌توانید انگشترهای بزرگ از مدل‌های جدید طلا و جواهر امسال که با سلیقه شما هماهنگ است را در فروشگاه آنلاین گالری پرسته پیدا و خیرداری کنید. فقط کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

 

 

۴- گوشواره‌های بسیار بلند

ترند دیگری که امسال شاهد حضور آن در صنعت مد و جواهرات هستیم، گوشواره‌های بسیار بلند است. این گوشواره‌ها به قدری بلند هستند که هنگام پوشیدن، شانه‌های شما را لمس می‌کنند. حتی ممکن است گاهی حتی از شانه‌های شما پائین‌تر هم بروند.. این گوشواره ها معمولاً بسیار فشن و خاص هستند و اگر می خواهید ظاهری کاملاً شیک داشته باشید، می توانید از طرح های زیبا و شیک گوشواره‌های بلند انتخاب کنید و متفاوت باشید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره آویزی

 


 

۵- طلای زرد و طرح دفرمه

یکی دیگر از انواع مد طلا و جواهر در سال ۲۰۲۱ طلاهای درشت و زرد رنگ است. زردی این طلاها شبیه طلای یزد است که بسیار پررنگ دیده می‌شوند. حالت و طراحی‌شان نیز دفرمه است. طرح فلزات له و دفرمه شده امسال زیاد دیده می‌شود. بافت دادن به فلز، یکی از ترندهای سال ۲۰۲۱ است و فرقی هم ندارد که محصول، گوشواره است یا گردنبند یا یک النگو.

۶- زیورآلات نقره‌

نقره و زیورآلات نقره در سال ۲۰۲۰ محبوب بودند و امسال هم دوباره مد هستند. در حال حاضر مصنوعات بسیار زیبایی از جنس نقره در بازار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است و چه طلا و جواهراتی را باید با آن ست کرد؟

۷- طوق های مدل‌دار

چند سال پیش طوق های ساده، پارچه‌ای، چرمی و گیپوری مد شده بود و اغلب زنان از این گردنبندهای کوتاه و جذاب برای تکمیل تیپ خود استفاده می‌کردند. اما چندین سال بود که طوق کمتر مورد توجه فشن‌استایلیست‌ها قرار داشت. اما در سال ۲۰۲۰ دوباره مد شدند و همچنان نیز امسال مد هستند. مخصوصاً «طوق اِستیتمنت»‌ها که اغلب از جنس طلا ساخته می‌شوند و شکل‌های منحصربه‌فردی دارند.

۸- گردنبندهای چند رشته‌ای

علاوه بر طوق های درشت (گردنبند کوتاه)، گردنبندهای چند لایه و چند رشته‌ای هم در سال ۲۰۲۱ مد هستند؛ گردنبندهایی که می‌توانید از جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در کنار هم ست کنید و از جذابیت این ترکیب لذت ببرید.


۹- طلا و جواهرات های فَشِن

مصنوعاتی که با طلا و نقره ساخته می‌شوند همیشه و همه‌جا مورد توجه مردم قرار دارد. این زیورآلات هیچ‌گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرند و حتی می‌توان نسل به نسل آنها را به فرزندان خود منتقل کرد. اما جواهراتی که اصطلاحا به آنها «های فَشِن» گفته می‌شود، مدل‌هایی هستند که در سال ۲۰۲۰ میلادی مد بودند و همچنان هم در سال ۲۰۲۱ میلادی بسیار مورد توجه هستند. خوبی مد شدن این مدل جواهرات این است که می‌توانید زیور آلات خود را با رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا ست کنید و نگران این نباشید که آیا رنگ‌ها با هم همخوانی دارند یا نه. به این ترتیب که، رنگ‌هایی که به هم می‌آیند تا رنگ‌هایی که هیچ ربطی به هم ندارند را می‌توانید با هم ست کنید. پس اگر طلاهای رنگی دارید که به نظرتان قدیمی و از مد افتاده بوده و استفاده نمی‌کردید، امسال به راحتی می‌توانید استفاده کنید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

 

۱۰-جواهرات با طرح ساحل و دریا

در سال ۲۰۲۱ شاهد حضور طلا و جواهراتی هستیم که به دریا، ساحل و موجودات دریایی ربط دارند. هر چیزی که به دریا مربوط شود می‌تواند الهام‌بخش ساخت و طراحی چنین طلاهایی باشد. از صدف و موج دریا گرفته تا رنگ و شکل دریا.

کلام آخر

مد طلا و جواهر در سال ۲۰۲۱ شامل انواع طلاهای زرد و درشت، حلقه‌های گرد و بزرگ، زنجیرهای بسیار درشت و هم‌نشینی طلا و مروارید است که می‌توانید برای مناسبت‌های رسمی و غیررسمی از آنها استفاده کنید. تمامی مدل‌هایی که امسال ترند شده‌اند را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی گالری پرسته پیدا کنید. برای این منظور فقط کافی است به لینک زیر سر بزنید.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منابع: harpersbazaar و vogue

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.