قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

طلا به رنگ پاییز هزاررنگ در گالری پرسته؛ از نگین زرد تا چرم نارنجی

0

طلا به رنگ پاییز

طلا به رنگ پاییز یعنی چه؟ یعنی طلاهایی که نگین‌هایی با رنگ‌های جذاب پاییز را در خود دارند؛ رنگ‌هایی همچون زرد، قرمز، نارنجی و قهوه‌ای که در سه‌ماهه‌ی سوم سال شاهد حضور گرمشان در گوشه‌گوشی‌ی زندگی خود هستیم.

در پاییز خیابان‌ها با برگ‌های خزان‌کرده‌ی نارنجی و زرد و قرمز خودنمایی می‌کنند و نه تنها زیبایی بصری فوق‌العاده‌ای دارند، بلکه راه رفتن روی این برگ‌ها و شنیدن صدای خش‌خش‌شان سرشار از حس هیجان و شادابی است.

پاییز را پادشاه رنگ‌ها می‌نامند و آن را فصل هزار رنگ می‌خوانند. همین امر سبب شده تا گالری پرسته در میان طلاهای دست‌ساز خود سراغ سنگ‌ها و نگین‌هایی برود که با جذابیت بی‎حدِ پاییز همخوانی دارند. علاوه‌براین در این مجموعه شما می‌توانید طلاهایی خریداری کنید که شکل باد و باران هم دارند؛ دو عنصری که در فصل خزان به وفور شاهد حضورشان هستیم.

برگ هم که عنصر همیشگی پاییز است را در طلاهای دست‌ساز گالری پرسته می‌توانید پیدا و خریداری کنید. از برگ‌های توخالی و ساده گرفته تا برگ‌های نگین‌دار و رنگی از جنس طلا.

طلا به رنگ پاییز : قرمز

رنگ قرمز را می‌توان گرم‌ترین رنگ دانست. قرمز یکی از رنگ‌هی پاییز است و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی زیادی به این رنگ را روی جواهرات سوار می‌کنند.

جالب است بدانید که این رنگ بیشتر موردتوجه افراد برون‌گرا و اجتماعی قرار دارد. قرمز رنگ خون است به همین دلیل پیام‌آور زندگی است. همچنین نماد انرژی، حرکت و البته خطر نیز هست. به همین دلیل، استفاده از سنگ قرمز در جواهرات پیامی از انرژی و شادی، همراهی، شور و نشاط، هیجان، حرکت و مصمم بودن برای رسیدن به اهداف و آرزوها را به دیگران منتقل می‌کنید. وقتی طلا با نگین قرمز انتخاب می‌کنید یعنی در تلاش برای دور کرد غم، افسردگی، ترس و اضطراب هستید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

رنگ قرمز در کشورهای مختلف نیز نماد کامیابی است. مثلا در چین نمادی برای ورود به خوشبختی و همچنین نماد عشق است. از این رو لباس عروس در چین قرمز است.

یک نکته جالب دیگر در مورد رنگ قرمز این است که دوران باستان، یونانی‌ها مریخ را خدای جنگ می‌دانستند. می‌دانید چرا؟ چون خاک این سیاره سرخ است.

شما در گالری پرسته انواع طلا با رنگ قرمز را می‌توانید پیدا کنید. از دستبندهای مهره‌ای قرمز گرفته تا آویز و نگین‌های قرمز روی انگشتر و گردنبند و گوشواره.

بیشتر بخوانید: باد و باران در کالکشن پاییزی گالری پرسته

طلا به رنگ پاییز : قهوه‌ای

از دیگر رنگ‌های پاییز باید به قهوه‌ای اشاره کرد. نقش رنگ مکمل را ایفا می‌کند. این رنگ باعث ایجاد حس استواری و ثبات قدم در رفتار و انتقال این حس به اطرافیان می‌شود. افرادی که قهوه‌ای را دوست دارند اصولا افرادی جذابی هستند که قدرت مدیریتی بالایی هم دارند. این رنگ را می‌توان نماد افراد متفکر هم دانست.

از آنجا که قهوه‌ای، رنگ خاک، کوه و تنه درختان است باید آن را رنگِ زندگی نامید. وقتی طلا با نگین قهوه‌ای دارید می‌توانید حس نزدیکی به طبیعت و آرامش را تجربه کنید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

قهوه‌ای عموما با رنگ‌های دیگری همچون سبز، قرمز، آبی و زرد جان تازه‌ای می‌گیرد و بیشتر جلوه می‌کند. از آنجا که طیف‌های مختلف این رنگ انتقال‌دهنده حس گرما، آرامش، امنیت و اتکاست، کسانی که در زیورآلات، اکسسوری‌ها و طلا جواهرات خود از این رنگ استفاده می‌کنند همین حس را به دیگران هم انتقال می‌دهند.

طلا به رنگ پاییز : زرد

زرد از دیگر رنگ‌های فصل پاییز است. وقتی برگ‌ها زرد می‌شوند و به زمین می‌افتند، یعنی فصل پاییز فرارسیده است. در گذشته رنگ زرد را به عنوان رنگ زندگی می‌شناختند. چون زرد باعث افزایش سلامتی ذهن و بدن می‌شود و از آن می‌توان برای افزایش قدرت یادگیری در افراد استفاده کرد.

رنگ زرد در روانشناسی هم نمادی از سرگرمی، خیرخواهی، خلاقیت، خرد و منطق، اصالت، اعتماد به نفس و شادی است. استفاده از زرد باعث جذابیت می‌شود، اما مهارت در استفاده از آن موضوع بسیار مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا زنانه

انتخاب رنگ طلا و جواهر بر اساس رنگ پوست

رنگ پوست شما در انتخاب طلا و جواهری که می‌‌خواهید استفاده کنید، نقش مهمی دارد. برای آن که بدانید کدام جواهر مناسب رنگ پوست شماست، قسمتی از پوست خود را که رگ‌های آن دیده می‌شود انتخاب کنید. مچ دست بهترین بخش است. به رنگ رگ‌هایی که زیر پوست دست‌تان پیداست توجه کنید، اگر رنگ آن متمایل به سبز است، شما پوستی به رنگ گرم دارید اما اگر متمایل به آبی است، رنگ پوست شما سرد است.

  • پوست با رنگ سرد: پوستی که رنگ سرد دارد مربوط به بخش رنگ‌های سرد چرخه رنگ است که شامل سبز، آبی و نقره‌ای است. بنابراین جواهراتی با رنگ‌های مشابه برای این پوست مناسب است. همچنین می‌توان از طلا به رنگ قرمز و صورتی هم استفاده کرد.
  • پوست با رنگ گرم: اگر پوستی به رنگ گرم دارید، رنگ‌هایی چون زرد، طلایی، صورتی و قرمز برای شما مناسب است. البته بهترین انتخاب برای شما طلایی است.

افراد با پوست تیره بهتر است طلا و جواهر به رنگ روشن انتخاب کنند. افرادی که پوست روشن دارند هم بهتر است جواهرات روشن انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: برای رنگ پوست من چه رنگ طلا مناسب‌تر است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.