قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای خرید هدیه طلا برای جشن تولد دختر ۱۶ ساله

0

خرید طلا برای دختر ۱۶ ساله

قصد خرید طلا برای دختر ۱۶ ساله خود را دارید؟ شاید باورش برایتان سخت باشد که ببینید پرنسس کوچک شما ۱۶ ساله شده!

شانزده سالگی دوران واقعا شیرینی است. چون کم کم پا به دنیای بزرگترها می‌گذاری و تجربه‌های جدیدی را شروع می‌کنی. در این سن یاد میگیری که چگونه مستقل شوی و برای زندگی خودت تصمیم بگیری.

به نظر ما این سن زمان خوبی است که به دختر ۱۶ ساله خود یک هدیه متفاوت و جذاب بدهید؛ هدایایی همچون انواع جواهرات پر زرق و برق که هر دختری را به خود جذب می‌کند.

هنگام خرید هدیه سعی کنید بین سن و مد روز تعادل برقرار کنید و چیزی بخرید که باب میل دخترتان باشد. مثلا زیورآلات کلاسیک که برای هر زمان و موقعیتی مناسب است.

در ادامه ۶ نکته برای خرید هدیه مناسب پرنسس ۱۶ ساله شما در نظر گرفته‌ایم که به آنها اشاره خواهیم کرد.

خرید طلا برای دختر

سادگی

همیشه جواهرات ساده و مینیمال طرفداران فراوانی دارند زیرا به آسانی با هر استایلی ست می‌شوند، که می‌تواند یک گوشواره میخی از الماس یا یک آویز طلا ظریف و همه‌کاره باشد. اکسسوری‌های ساده گزینه خوبی برای نوجوان ۱۶ ساله است چون آنها در حال رشد و تغییر هستند در این‌صورت با اینکه ممکن است سلیقه آنها تغییر کند اما زیورآلات ساده به راحتی با هر نوع استایلی ترکیب می‌شود.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

متناسب با شخصیت 

همانطور که می‌دانید ظاهر بیرونی همه انسان‌ها بیانگر شخصیت درونی آنهاست. ممکن است دختر شما استایل مخصوص به خودش را داشته باشد، پس سعی کنید احوالات او را هم در نظر بگیرید. برای مثال سنگ‌های رنگی، اکسسوری در مدل و سایزهای مختلف انتخاب کنید. همچنین اگر طرفدار چیز خاصی است سنبلی از آن تهیه کرده و خوشحالش کنید. همیشه لازم نیست همه‌ی دخترها کلاسیک یا خانم باشند، عده‌ای هم طرفدارای زیورآلات رنگارنگ و سرگرم‌کننده اند. پس هنگام خرید طلا برای دختر خود به شخصیت او وفادار باشید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف

خرید طلا برای دختر

سنگ ماه تولد

اگر تا به حال به او سنگ ماه تولدش را هدیه نداده‌اید الان زمانش رسیده است. زیورآلاتی که با سنگ ماه تولد هر کسی آمیخته شده است هیچ‌گاه از مد نمی افتد و همیشه کاربردی هستند. اگر هم قبلا به او هدیه داده‌اید کافیست مدل‌های دیگری را انتخاب کنید تا کلکسیون او بزرگ‌تر شود.

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

خرید طلا برای دختر

طلا معنی‌دار

قشنگ‌ترین و لذت‌بخش‌ترین هدیه‌ها آنهایی هستند که در زندگی فرد معنی و مفهومی دارند. برای نمونه اگر دختر شما احساساتی است هدیه‌ای به او بدهید که معنی عمیقی دارد نظیر آویزهایی با کلمات “آرزو” یا “خوشحالی” که در هر لحظه همراهش باشد. یا اگر فردی مذهبی است جواهری به او بدهید که بیانگر اعتقادات و ایمان قلبی او باشد. همچنین او با دیدن این هدیه همیشه به یاد شما می‌افتد و می‌خندد.

علاوه‌بر این اگر او برای شما مانند یک پرنسس در زندگی‌تان است پس هنگام خرید طلا برای دختر خود با انتخاب شکل‌های قلب ثابت کنید که بداند چقدر برای شما ارزشمند است.

خرید از گالری پرسته: دستبند زنجیری طلا

 

 

سوالات رایج در مورد خرید طلا برای دختر خانم‌ها

  1. بهترین هدیه طلا برای دختران نوجوان چیست؟
    انواع دستبند طلا، پابند طلا یا یک جفت گوشواره میخی یا گوشواره حلقه‌ای ساده و کوچک.
  2. برای سوپرایز دختر ۱۶ ساله چه طلایی بخریم بهتر است؟
    برای خرید یک هدیه خاص و منحصربه‌فرد می‌توانید طلا سفارشی انتخاب کنید. مثلا یک گردنبند و آویز طلا با اسم دختر خود سفارش دهید تا یک سورپرایز ویژه برای او به‌شمار برود.
  3. دخترها چه مدل طلایی را بیشتر دوست دارند؟
    دستبند طلا و پابند طلا از اقلام پرطرفدار و محبوب در بین دختران جوان است.
  4. چگونه یک طلای مناسب برای دختر نوجوان بخریم؟
    شما می‌توانید بر اساس ماه تولد دختر خود طلا سفارش دهید. طلاهایی که سنگ ماه تولد هر فرد روی آنها کار شده خواص و ویژگی‌های زیادی برای متولدین هر ماه دارد. با این کار هم طلا را شخصی‌سازی می‌کنید و هم دخترتان از خواص سنگ‌ها بهره‌مند می‌شود.

 

الهه صالحی‌فر

منبع: jared

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.