قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

۳ ایده جذاب خرید طلا به عنوان هدیه روز مادر

2

خرید طلا برای روز مادر

اگر قصد خرید طلا برای روز مادر را دارید شاید بد نباشد از الان برای این خرید برنامه‌ریزی و پول پس‌انداز کنید. حتی شاید بد نباشد از جشنواره تابستانی فروش ویژه گالری پرسته هم استفاده کنید و با تخفیف، طلای موردنظرتان را خریداری و نگهداری کنید. تاریخ دقیق روز مادر در تقویم ۱۳۹۹ مصادف است با چهارشنبه  ۱۵ بهمن‌ماه. امکان دارد در آن زمان طلا خیلی گران‌تر باشد و توان مالی خرید هدیه طلا را نداشته باشید. اما اکنون این فرصت استثنایی برایتان مهیا شده تا با هزینه‌ی کمتر، طلاهای سنگین‌تری را خریداری کنید. پس این فرصت کوتاه تابستانی را از دست ندهید.

جشنواره پایان تابستان پرسته در واقع یک فروش ویژه است که به موجب آن هر شب محصولات جدید و طرح‌های پرفروش مجموعه با تخفیف‌های زیاد به فروش می‌رسند.

این جشنواره تا پایان ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹ ادامه دارد. به این صورت که هر شب راس ساعت ۱۲ شب (صفر عاشقی ۰۰:۰۰) تا ۰۶٫۰۰ صبح همان روز، یک‌سری محصول جدید به جشنواره اضافه یا از آن کم می‌شوند. پس بهتر است که هر شب به صفحه فروش ویژه گالری پرسته سر بزنید؛ شاید طلا موردعلاقه شما هم در میان تخفیف‌های این جشنواره وجود داشته باشد.

هدیه طلا برای روز مادر

خرید هدیه طلا برای روز مادر

مادر شدن احساس بی‌نظیری است که تقریبا همه‌ی خانم‌ها دوست دارند آن را تجربه کنند. در واقع مادر شدن نقطه‌ی عطف منحصر بفردی در زندگیست؛ که با آمدن نوزاد شیرین و دوست داشتنی‌ای، سفری ماجراجویانه و هیجان‌انگیز برای زوج‌ها آغاز می‌شود. زیبایی و لذت این تجربه کاملا جدید و پیوند شگفت‌انگیز مادر و نوزاد تازه متولد شده‌اش واقعا وصف‌‌ناپذیر است.

در همه‌ جای دنیا این روز بزرگ و ارزشمند را به پاس قدردانی و تشکر از مادرهایشان جشن می‌گیرند. شما می‌توانید علاوه‌بر ابراز محبت و دادن گل و گرفتن مهمانی ‌های خودمانی، با دادن هدیه فوق‌العاده‌ای آنها را خوشحال کنید. مخصوصا برای خانم‌هایی که به تازگی وارد این مرحله جذاب شده‌اند. مادر شدن ارزش جشن گرفتن را دارد و چه بهتر که با یک تکه طلا و جواهر لبخند او را برای سال‌ها بدست آورید.

در اینجا چند ایده هدیه برای کسانی که تازه مادر شده‌اند جمع آوری کرده‌ایم که امیدواریم برای خرید به شما کمک کند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

۱- سنگ ماه تولد

زیورآلاتی هستند که با سنگ‌های ماه تولد طراحی شده‌اند و یکی از گزینه‌های خوب خرید طلا برای روز مادر به‌شمار می‌رود. این هدیه به یاد ماندنی راهی عالی برای نشان دادن عشق و علاقه به همسر و نوزاد جدید است. پس در فروشگاه گالری پرسته، به صفحه گردنبند طلا، انگشتر طلا و حتی دستبندهایی که با سنگ‌های متنوعی ساخته شده‌اند یک سری بزنید.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد شما چیست؟ سنگ ماه تولد خود را بشناسید

۲- طلا و جواهرات شیک و مد روز

هنگام خرید هدیه به این نکته توجه کنید که چیزی تهیه کنید که جدید و شیک باشد و او بتواند به راحتی با هر لباس و اکسسوری ست کند و بپوشد. اگر قصد خرید طلا برای روز مادر برای کسی را دارید که تازه وضع‌حمل کرده و برای اولین بار مادر شده است، باید دقت کنید هدیه شما باعث آزار نوزاد نشود. چون او همیشه در آغوش مادرش است. شاید یک انگشتری که با سایر حلقه‌های مادر ست شود گزینه سنجیده‌ای به نظر برسد.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای زنانه

۳- طلاهای مطابق شخصیت و سلیقه

به عنوان هدیه طلا برای مادری که تازه زایمان کرده جواهراتی خریداری کنید که نام کودک یا تاریخ تولدش روی آن حک شده است؛ این هدیه برای مامان‌های احساسی گزینه بسیار جذابی خواهد بود. اگر نمی‌خواهید اینقدر نمادین باشد، گردنبندی با آویز قلب به عنوان سنبلی از عشق و خانواده گرم و کوچک‌تان انتخاب خوبی است که بر روی سینه او ابدی باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انگشتر طلا، هدیه ای دوست داشتنی و همیشه جذاب

خرید طلا برای روز مادر

سوالات رایج در مورد خرید طلا برای روز مادر

  1. چگونه یک طلای ویژه برای روز مادر خریداری کنیم؟
    شما می‌توانید باتوجه به سلیقه و شخصیت مادر خود، یک قطعه طلای اختصاصی برای او سفارش دهید. این طلا می‌تواند طراحی اسم یا نمادی از چیزی باشد که مادرتان بسیار دوست دارد. گالری پرسته امکان سفارش شخصی را برای مشتری‌های خود فراهم کرده است.
  2. چه مدل طلایی برای روز مادر مناسب است؟
    برای روز مادر خوب است طلایی بخرید که دارای سنگ ماه تولد او است. طلا با سنگ ماه تولد حتی برای کادوی روز تولد هم گزینه‌ی بسیار مناسبی است.
  3. آیا هدیه طلا برای خانمی که برای اولین بار مادر شده گزینه مناسبی است؟
    بله بدون شک طلا یک هدیه ارزشمند برای تمام دوران است و همه خانم‌ها هم طلا هدیه گرفتن را دوست دارند. اما وقتی قصد خرید طلا برای کسی را دارید که تازه وضع‌حمل کرده و برای اولین بار مادر شده است، باید دقت کنید هدیه شما باعث آزار نوزاد نشود.

الهه صالحی‌فر

منبع: jared

2 نظرات
  1. مهتاب می گوید

    چه ایده قشنگی ❤️

    1. گالری پرسته می گوید

      ممنون از نظر زیباتون که انگیزه بخش خواهد بود برای نویسندگان هنرمند ما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.