قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

ترفندهای خوش‌تیپ بودن با گوشواره طلای زرد

0

طلا از دیرباز یکی از با ارزش‌ترین و محبوب‌ترین فلزات در میان جوامع بشری بشمار می‌رفته و از این رو برای ساخت انواع زیور آلات گرانبها از آن استفاده می‌شده و همچنان هم استفاده می‌شود.

دلیل این محبوبیت هم مشخص است. طلای زرد کاملا کلاسیک، محرک، جذاب، گرم و مسحورکننده است.

گوشواره طلا یکی از اکسسوری‌های ضروری برای هر زنی در دنیا بشمار می‌رود. هر خانمی با استفاده از انواع مختلف گوشواره از مدل‌های گوشواره میخی و آویز گرفته تا کلیپسی می‌تواند با کمک این زیورآلات تیپ خود را تکمیل کند.

گوشواره از جمله جواهراتی است که بیشتر از بقیه اکسسوری‌ها به چشم می‌آید. وقتی شما با فرد دیگری صحبت می‌کنید، تنها زیورآلاتی که توسط او دیده می‌شود، گوشواره است. به همین خاطر بسیار مهم است همیشه گوشواره‌ای انتخاب کنید که متناسب مدل مو، رنگ مو و فرم صورت شماست.

برای خوش استایل بودن به سراغ رنگ‌هایی بروید که با تیپتان بیشتر همخوانی دارد و تضاد زیبایی هم با رنگ موهایتان ایجاد می‌کند.

در این راستا، گالری پرسته تصمیم گرفته تا ترفندهای خوش تیپ شدن با گوشواره طلا را به شما آموزش دهد. برای این منظور تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

چه رنگی بیشتر به گوشواره زرد می‌آید؟

رنگ طلایی تقریبا با هر رنگ دیگر جور در می‌آید و جلوه ویژه‌ای هم به آنها می‌بخشد. اما برای اینکه جلا و درخشندگی گوشواره طلای زرد را به خوبی بتوانید نمایش دهید، توصیه می‌کنیم از لباس‌هایی به رنگ‌های خنثی کمک بگیرید.

البته مثلا لباس‌های کلاسیک مشکی یا پیراهن سفید براق هم در کنار گوشواره طلای زرد بسیار جذاب‌تر به نظر خواهند رسید.

رنگ‌های سنگ‌های قیمتی هم اغلب با طلای زرد تناسب بسیار زیادی دارند. . برای تکمیل زیبایی گوشواره‌های طلا به سراغ رنگ‌هایی تیره همانند بورگاندی (شرابی)، سبز زمردی، لاجوردی یا بنفش بروید. با پوشیدن لباس‌هایی با این رنگ‌ها، گوشواره طلا بشدت در گوش‌هایتان خودنمایی خواهد کرد.

رنگ‌های پاستلی یا کمرنگ و بی‌روح به هیچ عنوان مکمل خوبی برای طلای زرد نیستند. البته مثلا گوشواره‌های میخی برای لباس‌هایی که رنگ روشن دارند مناسب‌تر است.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای زنانه

گوشواره طلا را باید در چه مناسبت‌هایی استفاده کرد؟

همان طور که گفتیم، طلا فلزی است که بسیار جلب توجه می‌کند. بنابراین، مراسم رسمی یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از گوشواره طلا، خوش بدرخشید.

گوشواره‌های طلا که دارای سنگ‌های قیمتی هستند و درخشش زیادی دارند برای مراسم غیرکاری و مهمان‌های رسمی و بزرگ مناسب است که مکمل تیپ و آرایشتان باشد.

از گوشواره طلا می‌توانید برای نمایش احساسات، عواطف یا طبع لطیف خود هم استفاده کنید. به طور مثال در مراسم سالگرد ازدواج یا نامزدی می‌توانید از گوشواره‌هایی با طرح قلب استفاده کنید.

گوشواره طلا قلب کوچک
گوشواره طلا قلب کوچک

به طور کلی، برای مناسبت‌های رسمی و قرارهایی که خاطره آنها همیشه در ذهن باقی خواهند ماند حتما از گوشواره طلا استفاده کنید. در قرارهای کاری، گوشواره‌های ساده و عاری از زرق و برق زیاد و در مهمان‌های خانوادگی، عروسی یا جشن تولد از براق‌ترین و درخشنده‌ترین گوشواره طلا را از گوش خود آویزان کنید.

چه جواهراتی برای جفت شدن با گوشواره مناسب است؟

وقتی صحبت از سنگ قیمتی و جواهر به میان می‌آید، گوشواره طلا بهترین گزینه برای ست کردن است. طلا با انواع سنگ‌ها از الماس‌های شفاف گرفته تا یاقوت کبود، اونیکس تیره، یاقوت قرمز و سنگ‌های شیری رنگ.

بنابراین به نطر ما خوب است که سنگ ماه تولد خود را انتخاب کرده و آن را روی گوشواره طلا سوار کنید.

گوشواره طلا گل نراقی
گوشواره طلا گل نراقی

همزمان با گوشواره طلا به هیچ عنوان از دیگر زیورآلاتی که از فلزات دیگر ساخته شده‌اند استفاده نکنید.

در سال‌های اخیر مد شده که متریال‌های مختلف را با هم ترکیب می‌کنند تا زیورآلات جلوه بیشتری داشته باشند. به طور مثال، چرم و طلا بیشترین طرفدار را دارد. یا مثلا طلای رزگلد را با نقره و استیل در کنار هم به کار می‌گیرند. در این راستا اگر می‌خواهید از جلوه چندین رنگ و چندین متریال مختلف در کنار هم بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم گوشواره طلای خود را با گردنبندی به رنگ نقره‌ای یا رزگلد ست کنید تا خیلی بی‌ربط به هم نباشند.

این توصیه برای دستبند هم مصداق دارد. طلای زرد گوشواره را با دستبند رزگلد یا نقره‌ای ست کنید.

حتما توجه داشته باشید که گوشواره تاثیر بسیار زیادی در تیپ و استایل شما دارد و از معجزه آن برای شیک‌پوش بودن غافل نشوید.

بنابراین لازم است در جعبه طلا و جواهرات خود حتما نمونه‌های گوناگونی از این اکسسوری را داشته باشید از نمونه‌های آویز گرفته تا نگینی، مرواریدی، کلیپسی و …

اگر عاشق خرید طلا و جواهر هستید، توصیه می‌کنیم بیشتر تمرکزتان روی خرید گوشواره باشد که با داشتن نمونه‌های مختلف، هر بار خوش‌تیپ‌تر از قبل باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.