قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

بهترین هدیه برای کودک

0

در انتخاب هدیه برای کودکان به چه نکاتی باید توجه داشت؟

شاید بتوان گفت که یکی از سختترین انتخاب‌ها، انتخاب هدیه برای کودک است. چون باید هدیه‌ای انتخاب کنیم که در زندگی کودک مؤثر و کاربردی باشد، تکراری نباشد و باعث خوشحالی او شود.

هدیه می‌تواند هم حکم وسیله‌ای برای تشویق کودک را داشته باشد و هم صرفا کادویی برای شاد کردن او محسوب شود. برای انتخاب بهترین کادو برای کودکان، با ما در گالری پرسته همراه باشید تا تعدادی از بهترین انتخاب‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین هدیه برای کودکان

در انتخاب هدیه برای کودکان به سن آنها توجه کنید

شاید بتوان گفت مهمترین نکته در انتخاب هدیه برای کودک، توجه به رده‌ی سنی آن‌ها است.

خرید هدیه برای نوزادان

درانتخاب هدیه برای نوزاد باید توجه ویژه‌ای داشت؛ چرا که پدر و مادر با توجه به ذوق بچه‌دار شدن، سیسمونی کاملی تهیه می‌کنند که شامل انواع اسباب‌بازی و عروسک و لباس می‌شود. شاید بتوان گفت بهترین هدیه برای کودکان قطعات کوچک طلا است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کودکان بالای سه سال: لگو، عروسک, خمیربازی، مداد رنگی و پاستل و رنگ انگشتی برای این سن مناسب به نظر می‌رسند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

خرید هدیه برای کودکان بالای هفت سال

در این سنین، بازی‌های آموزشی کاربرد فراوانی دارند؛ چون نه تنها به شکوفا شدن خلاقیت کودکان کمک می‌کند، بلکه باعث تمرکز آن‌ها هم خواهد شد. انواع پازل نیز موجب بالا رفتن اعتماد به نفس کودک و پرورش خلاقیت او می‌شود. پازلهای سه بعدی، مهارت‌های بینایی و حرکتی کودک را به شدت تقویت خواهد کرد. اسکوتر و اسکیت، لوازم التحریر فانتزی، عروسک کارتون محبوب کودک و ساعت مچی هم گزینه‌های مناسبی هستند. هدیه دادن کره‌ی زمین، دوربین تلسکوپی و قطب‌نما حس ماجراجویی را در کودک زنده می‌کند.

خرید هدیه برای کودکان بالای هفت سال

خرید هدیه برای کودکان بالای دوازده

انتخاب هدیه برای این کودکان آسانتر است؛ چون تا حدودی علاقمندی‌های کودک مشخص شده است. در این رده‌ی سنی، انواع ربات و گجت، بازی‌های فکری دورهمی و کتاب‌های ماجراجویانه آموزشی گزینه‌های مناسبی هستند. کتابهای علمی، داستان و شعر، هم به خلاقیت و مهارت‌های کلامی کودک می‌افزاید و هم باعث علاقمندی او به مطالعه در آینده خواهد شد. بازی‌های کامپیوتری، لوازم ورزشی و آلات موسیقی هم کودکان این رده‌ی سنی را راضی نگه خواهد داشت.

یک پیشنهاد ویژه برای همه سنین: هدیه دادن طلا

عده‌ای معتقد هستند که خرید طلا برای کودکان یک ریسک بزرگ است؛ چون احتمال گم شدن آن زیاد است. با این وجود باید گفت که یکی از بهترین هدایا برای کودکان، قطعات طلا هستند؛ چون از یک طرف حس ارزشمندی به آنها می‌دهد و از طرف دیگر سرمایه‌ای قابل اعتماد برای آتیه‌ی کودک محسوب می‌شود. کافی است که به نکات زیر توجه کنید تا از بابت نگرانی‌های احتمالی خیالتان راحت شود.

هنگام خرید طلا برای کودکان به جنس، اندازه و طراحی آنها به خوبی دقت کنید.

خرید هدیه

جنس طلا برای کودک

جواهراتی که برای کودکان خریداری می‌کنید، باید در برابر گذر زمان مقاوم باشند و شکل اولیه‌ی خود را حفظ کنند. پس باید از کیفیت جنس طلا اطمینان کامل حاصل کنید. قطعات طلای ارائه شده در گالری پرسته از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. شما با خیال راحت می‌توانید سال‌ها جواهرات خریداری شده را نگهداری کنید.

خرید از گالری پرسته: سنجاق سینه دخترانه طلا

اندازه طلا برای کودک

توجه داشته باشید که قطعه طلایی که برای کودک تهیه می‌کنید، خیلی سنگین نباشد تا باعث آزار او نشود و کودک به تکاپوی باز کردن و جدا کردن آن نیفتد. علاوه بر این دستبند یا النگوی کودک، نباید بزرگتر از سایز دستش باشد. با وجود این که زنجیر ظریف برای دختربچه‌ها نمای فوق‌العاده‌ای دارد، باید همیشه به دنبال زنجیر طلا باکیفیتی باشید که به آسانی کنده یا شکسته نشود.

خرید طلا برای کودکطراحی: با دقت در این مورد می‌توانید ریسک خرید طلا برای کودک را به حداقل برسانید. هنگام خرید دستبند یا گردنبند به خوبی بررسی کنید که قفل محکمی داشته باشند. گیره‌ها و قلاب‌های دستبند، گردنبند و گوشواره را به خوبی بررسی کنید و مطمئن شوید که از کیفیت بالایی برخوردارند. اگر قفل قطعه‌ی طلا شل باشد، ممکن است هنگام بازی کودک باز و گم شود. مهمتر از آن، همانطور که بچه‌ها عادت دارند هر چیزی را به سمت دهان ببرند، اگر قفل محصول محکم نباشد ممکن است کودک قطعه‌ی طلا را بخورد. توجه داشته باشید که طلایی که برای کودک می‌خرید، ترجیحا لبه‌دار، تیز و زاویه‌دار نباشد تا آسیبی به او وارد نشود.

همانطور که در وبسایت گالری پرسته می‌بینید، در طراحی قطعات طلا برای کودکان به ظرافت محصول، توجه خاصی می‌شود. این ظرافت باعث می‌شود که کودک احساس سنگینی و ناراحتی نکند.

برای نوزادان سنجاق سینه‌های طلایی با انواع پلاک‌های مذهبی، چشم زخم و فانتزی مناسب هستند. گوشواره و زنجیرهای طلا برای کودکان با سن بالای سه تا چهار ماه توصیه می‌‌شود و برای نونهالان و کودکان کمی بزرگتر دستبند طلا، هدیه‌ای جذاب خواهد بود.

در پایان توصیه میکنیم که بعد از خرید طلا برای کودک، حتما آن را بشویید و ضد عفونی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.