قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

«آویزتو خودت انتخاب کن» ؛ با دستبندهای حلقه‌ای پرسته هنرمند شوید

0

گالری پرسته در جدیدترین اقدام خود شرایطی را مهیا کرده که طرفداران این برند ایرانی می‌توانند دستبندهای حلقه‌ای خود را به سبک و سلیقه خود طراحی و استفاده کنند. این رویدادِ جالب را می‌توانید با هشتگ «آویزتو خودت انتخاب کن» در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام دنبال کنید.

همان‌طور که احتمالا از نام این هشتگ حدس زده‌اید، شما به عنوان مشتری این فرصت و شانس را دارید که چندین آویز طلا متنوع با طرح و رنگ‌های مختلف، خریداری کنید و طراحی دستبند حلقه‌ای خود را بنا بر موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید، تغییر دهید.

برای اینکه دقیقا بدانید ماجرا از چه قرار است در زیر به طور کامل برایتان توضیح داده‌ایم.

گالری پرسته نوعی دستبند زنجیری عرضه می‌کند که حلقه‌های زنجیر طلا این دستبند به فرد این امکان را می‌دهد تا هر تعداد آویز قفل‌دار که دوست دارد به آن بیاویزد. در کنار این دستبند نیز آویزهای بسیار متنوع با اندازه، طرح، شکل، رنگ و وزن های متفاوت عرضه می‌شود. بنابراین، هر فردی می‌تواند بنا به سلیقه و همچنین بر اساس بودجه موردنظرش، هر تعداد آویز که دوست دارد را خریداری کند و با قفلی که آویزها دارند، آن را از دستبند بیاویزد.

آویزتو خودت انتخاب کن
دستبند طلا زنجیر حلقه‌ای، ساخته شده از طلای ۱۸ عیار و کاملاً دست‌ساز (وزن حدودا ۲.۱۸ گرم و طول دستبند ۱۷ سانتی‌متر)

مزیت قفل داشتن این آویزها این است که شما هر زمان که اراده کنید می‌توانید آن را باز و بسته کنید، می‌توانید تغییرشان دهید، آویزها را جابه‌جا کنید و حتی می‌توانید همه آویزها را بردارید و از دستبند ساده و بدون آویز برای یک مراسم کاملا رسمی بهره بگیرید.

گالری پرسته همیشه بدنبال جلب رضایت مشتری‌های خود است. این برند ایرانی که افتخار داشتن اولین فروشگاه اینترنتی طلای دست‌ساز در کشور را دارد در شعبه‌های مختلف خود در ایران این دستبند و آویزها را ارائه می‌دهد.

قیمت دستبند بنا بر قیمت جهانی طلا متغیر است. آویزها نیز وزن‌های متنوعی دارند و از ۰.۳۰ گرم با قیمت حدودی ۲۰۰ هزار تومان موجود هستند تا وزن‌های بالاتر و متعاقبا، قیمت‌های بیشتر.

خرید از گالری پرسته: دستبند بافت زنانه طلا

دستبند حلقه‌ای عموما وزنی کمتر از ۲ گرم دارد و با حدود قیمت ۸۵۰ هزار تومان قابل خریداری است.

قیمت آویزها هم متنوع است. به طور مثال، آویز حروف انگلیسی حدود ۰.۵۰ گرم است و با قیمتی در حدود ۲۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود. یا آويز قلب با وزن حدودی ۰.۸۰ گرم را می‌توانید با حدودا ۴۱۰ هزار تومان خریداری کنید.

آویزتو خودت انتخاب کن
آویز طلا Emoji، ساخته شده از طلای ۱۸ عیار و کاملاً دست ساز (وزن حدودا ۰.۷۵ گرم و قطر آویز یک سانتی‌متر)

همه آویزها و دستبند حلقه‌ای در تمامی شعب پرسته موجود هستند. 

گالری پرسته را می‌توانید در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به این آدرس دنبال کنید. در ویدئوهای این صفحه می‌توانید تمام آویزها و دستبند حلقه‌ای را مشاهده کنید. از اینکه ما را انتخاب کرده‌اید از شما سپاسگزاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.