قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

سنگ ماه تولد اردیبهشت و خواصی که برای متولدین این ماه دارد

0

اصلی‌ترین سنگ ماه اردیبهشت سنگ زمرد است. اما سنگ‌های دیگری همانند گارنت، آونتورین، مالاکیت سبز، یاقوت آبی روشن، کوارتز صورتی، سنگ مرجان، کهربا و فیروزه را هم برای این ماه تولد در نظر می‌گیرند. هر کدام از این سنگ‌ها دارای خواص و انرژی‌های بی‌نظیری برای متولدین اردیبهشت است. به همین خاطر در این مطلب می‌خواهیم به طور جامع به هر کدام از این سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی نگاهی داشته باشیم. پس با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

آشنایی با سنگ های ماه تولد اردیبهشت

سنگ های ماه تولد اردیبهشت شامل زمرد، گارنت، آونتورین، مالاکیت سبز، یاقوت آبی روشن، کوارتز صورتی، سنگ مرجان، کهربا و فیروزه است که در ادامه هر کدام را به طور جداگانه معرفی کرده‌ایم.

زمرد اصلی‌ترین سنگ ماه اردیبهشت

زمرد به خاطر رنگ سبز درخشان خود معروف است و می تواند دارای رنگ آبی یا زرد باشد. در معرض گرمای زیاد نیز می‌تواند همۀ رنگ خود را از دست بدهد. زمرد دارای سختی ۷.۵ در مقیاس موس بوده و بلورهایی به صورت منشورهای شش گوشه دارد. مهم‌ترین عامل زمرد در خریدوفروش، گرید آن است. گریدهای زمرد به پررنگی، کم‌رنگی و میزان شفافیت سنگ بستگی دارد. 

اولین زمردها در مصر علیا در ۲ هزار سال قبل از میلاد مسیح استخراج شدند. سنگ‌های زمرد در طول سلطنت اسکندر بزرگ استخراج شده و موردپسند و علاقه كلئوپاترا قرار گرفتند و توسط او جمع‌آوری شدند. آزتک‌ها و اینکاها نیز سخت طالب زمرد بودند و مغولان هند نیز آن قدر برای آنها احترام و ارزش می‌گذاشتند که روی سنگ‌ها را با متون مقدس حک می‌کردند تا از آنها برای جلوگیری از شر استفاده کنند.

از لحاظ تاریخی، زمردها از کشورهای روسیه، اتریش، استرالیا و نروژ استخراج شده‌اند. امروزه، اکثر زمردها در برزیل، زامبیا و کلمبیا یافت می‌شوند. زمرد سنگ جواهر مخصوص متولدین ماه می است. بهترین زمرد جهان از معادن چیوور و موزو در کلمبیا به‌دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: تشخیص زمرد اصل؛ چگونه زمرد اصل را از بدل تشخیص دهیم؟

آونتورین سنگ متولدین ماه اردیبهشت

آونتورین نوعی از کوارتز نیمه‌شفاف است که ذرات کروم موجود در آن باعث ایجاد رنگ سبز سنگ می‌شود. البته آونتورین در رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز و نقره‌ای نیز ممکن است وجود داشته باشد که به خاطر ذرات معدنی متنوع آن است. آونتورین در بسیاری از نقاط جهان همانند تبت، هند، شیلی و برزیل، اسپانیا و روسیه و دیگر کشورها یافت می‌شود. جالب است بدانید که در طول تاریخ اغلب این سنگ را با یشم سبز اشتباه می‌گرفتند. این در حالی‌است‌ که ترکیب شیمیایی این دو سنگ کاملاً با هم متفاوت است.

خرید از گالری پرسته: گردنبند چشم نظر

گارنت سنگ ماه اردیبهشت

گارنت از ۵۰۰۰ سال پیش به عنوان گوهر مورد استفاده بشر بوده. سختی گارنت‌ها ۵/۶ تا ۷ در مقیاس موس است. از همه انواع گارنت در صورتی که بلورهای درشت تشکیل دهند، می‌توان در ساخت جواهرات استفاده کرد. جالب است بدانید که باارزش‌ترین گارنت از نظر جواهرشناسی، دمانتوئید است که رنگ سبز زمردی دارد.

نام دیگر سنگ گارنت، یاقوت سیلان یا حجر سیلان است. گارنت اغلب به رنگ قرمز موجود است اما در رنگ‌های دیگر چون سبز، زرد کمرنگ تا زرد روشن و نارنجی آتشین نیز یافت می‌شود. درخشش آنها صمغی و گاه شیشه‌ای بوده و خاکۀ گارنت سفید است. این سنگ اغلب به صورت شیشه‌ای، نیمه‌شفاف یا کدر یافت می‌شود.

سنگ گارنت به‌ دلیل‌ تنوع‌ رنگ‌ و وجود معادن‌ پراكنده‌ در تمام‌ دنیا به‌ خصوص‌ در كشورهای‌ هندوستان، پاكستان‌ و برزیل و بعضا در برخی از كشورهای‌ اروپایی‌ در صنعت جواهرسازی از جایگاه خاصی برخوردار است.

 

یاقوت کبود برای متولدین اردیبهشت

در اسطوره‌های فارسی آمده که مادر طبیعت روی یاقوت کبود بزرگی استراحت می‌کند و آسمان بازتاب دهنده این کریستال آبی رنگ است.

یاقوت کبود (Sapphire) دومین سنگ سخت بعد از الماس است که در طبیعت یافت می‌شود. درجه سختی یاقوت کبود ۹ است و ساختار کریستالی سه گوش دارد. به طوری که فقط الماس توان بریدن یاقوت کبود را دارد. سنگ یاقوت، در واقع کریستال اکسید آلومینیوم است که با گونه‌های مختلفی از مواد معدنی، رنگ‌های متفاوتی ایجاد می‌کند. این سنگ به‌ رنگ‌‌های‌ قرمز، قرمز روشن، صورتی، زرد و سبز نیز در طبیعت یافت می‌شود.

امروزه تایلند از مشهورترین‌ مراکز مهم‌ تراش‌ سنگ‌ یاقوت‌ است و در حال‌ حاضر یکی‌ از کشورهای‌ عمدۀ صادرکننده‌ در این‌ زمینه‌ محسوب‌ می‌‌شود. علاوه بر این، از قدیم‌ معادن‌ یاقوت‌ کبود کشمیر در دنیا مشهور بوده‌ است. چون سافایرهای استخراجی‌ از این‌ منطقه‌ دارای رنگ‌ و جلای‌ زیبا هستند و مرغوبیت‌ بالایی دارند. یاقوت کبود سنگ اصلی ماه تولد شهریور نیز هست.

بیشتر بخوانید: هر‌آنچه باید درباره سنگ ماه تولد شهریور و خواص آن بدانید

سنگ مالاکیت

مالاکیت یک سنگ نیمه‌قیمتی کدر است که سختی آن ۳.۵ تا ۴ در مقیاس موس است. رنگ آن سبز تیره با نوارهای موازی و حلقه‌های متمرکز است که به آن ظاهری منحصربه‌فرد می‌بخشد. در گذشته ثروتمندان معروف روسی از مالاکیت به‌عنوان سنگ قیمتی و کنده‌کاری‌شده استفاده می‌کردند و در خانه‌ شاهزاده‌های روسی همیشه از آن استفاده می‌شد.

 

کوارتز صورتی خاص‌ترین سنگ ماه اردیبهشت

رز کوارتز خاص‌ترین سنگ ماه تولد اردیبهشت است؛ چون این سنگ با هیچ یک از ماه‌های دیگر تطابق ندارد. این نوع کوارتز در رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، صورتی، سرخ گلی تا گلی پررنگ در طبیعت یافت می‌شود. رنگ آن به دلیل وجود منگنز و تیتانیوم است. سختی این سنگ ۷ در مقیاس موس است و دارای ساختار بلوری تریگونال و ابری بوده و بسیار کمیاب است.

خرید از گالری پرسته: گردنبند مروارید

کهربا عجیب‌ترین سنگ ماه اردیبهشت

کهربا در واقع آن صمغ فسیل‌شدۀ برخی از درختان سوزنی برگ است که طی میلیون‌ها سال، جایی در زمین با فشار و دمای بسیار زیاد می‌ماند تا سخت یا به اصطلاح  فسیل شود و پرورش یابد. به همین خاطر عجیب‌ترین سنگ اردیبهشتی‌ها به‌شمار می‌آید. کهربا به‌صورت شیشه‌ای و نیمه شفاف یافت می‌شود.. رنگ آن معمولاً زرد و قهوه‌ای است. البته گاهی به رنگ سرخ و سفید هم مشاهده می‌شود.

از آنجایی که حباب‌های هوای زیادی در کهربا وجود دارد آن را در روغن می‌جوشانند تا حباب‌ها با روغن پر شوند و به این ترتیب کهربا حالت شیشه‌ای به خود بگیرد. یکی از جذابیت‌های کهربا در این است که گاهی حشرات، گلسنگ و برگ درختان سوزنی در بافت آن دیده می‌شوند. دلیلش هم این است که این موارد در صمغ به دام افتاده‌اند.

کهربا بیشتر در سواحل ساملند در نزدیکی شهر کالینین گراد روسیه پیدا می‌شود. نوعی از کهربا که در برمه به‌دست می‌آید برمیت (Burmite) نامیده شده و در خاک رس یافت می‌شود. کهربا در دومینیکن، رومانی، چک، آلمان و آمریکا نیز یافت شده و کهربای آمریکای جنوبی به رنگ آبی است.

سنگ فیروزه

درجۀ سختی فیروزه ۶ از ۱۰ در مقیاس موس است؛ بنابراین باید خیلی مراقب آن باشید تا مورد ضربه و اصابت قرار نگیرد چون سریع ترک بر می‌دارد. این سنگ در رنگ‌های سفید تا سبز کم‌رنگ در طبیعت یافت می‌شود و اغلب کدر و مات است. اما مدل‌های نیمه شفاف هم دارد. رنگ آبی موجود در سنگ فیروزه به خاطر وجود مس و آهن است. برای اینکه رنگ سنگ فیروزه تغییر نکند، باید از قرار دادن آن در معرض مواد روغنی و شیمیایی خودداری کنید؛ زیرا فیروزه به مواد شیمیایی حساس است و خیلی سریع کیفیت خود را از دست می‌دهد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی

فیروزۀ ایران‌ كه‌ معادن‌ اصلی‌ آن‌ در شمال‌ شرقی‌ كشور، یعنی نیشابور واقع‌ شده بهترین‌ و زیباترین‌ نوع‌ این‌ سنگ‌ در دنیا قلمداد می ‌شود و هر نوع‌ فیروزۀ مرغوب‌ را فیروزه ایران‌ می‌گویند.

 

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ‌های ماه تولد اردیبهشت

برای آشنائی با خواص درمانی و ویژگی‌های هر کدام از سنگ‌های اردیبهشتی‌ها در ادامه همراهمان باشید.

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ زمرد

سنگ متولدین ماه میانی بهار، زمرد است. زمرد از زمان خیلی دور به عنوان سنگ درمانی به کار می‌رفت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن این است که روح و جسم را با هم متعادل می‌کند. در یونان‌ باستان‌ زیورآلات‌ نقش‌ بزرگی‌ به‌ عنوان‌ سمبل‌ قدرت، سلامتی‌ و ثروت‌ داشت‌ و معتقد بودند كه‌ اگر شخصی‌ قطعه‌‌ای‌ زمرد زیر زبان‌ خود داشته‌ باشد از دید مخفی‌ می‌‌ماند؛ به ‌علاوه، دارندهِ زمرد را صاحب‌ ثروت، رفاه‌ و قدرت‌های‌ مافوق‌ طبیعی‌ می‌دانستند.

در فرهنگ‌ های‌ مختلف، اعتقادات‌ متفاوتی‌ دربارۀ زمرد وجود دارد و انسان‌‌ها خواص‌ جادویی‌ حیرت‌آوری‌ برای‌ آن‌ متصور بوده‌اند؛ برای‌ مثال‌ مصریان باستان‌ در دهان‌ مرده‌ زمرد قرار می‌دادند تا در آن‌ دنیا بهتر تكلم‌ كند و نیز معتقد بودند این‌ سنگ‌ باعث‌ باروری‌ می‌شود.

در گذشته برای‌ درمان‌ چشم‌ از زمرد استفاده‌ می‌‌كردند. در بعضی‌ جوامع‌ به‌ عنوان‌ پادزهر و برای‌ درمان‌ بیماری‌ صرع‌ یا بیماری‌‌های‌ معده‌ استفاده‌ می‌شد و معتقد بودند كه‌ زمرد باعث‌ تقویت‌ حافظه‌، دور كردن‌ ارواح‌ خبیث‌ و تقویت‌ عشق‌ می‌‌شود. همچنین در شرق اعتقاد بر این است که زمرد انرژی‌های منفی چشم و چشم زخم را دفع می‌کند.

بیشتر بخوانید: انواع سنگ های قیمتی و خواص آنها را بشناسید

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ آونتورین 

در فرهنگ چین باستان، آونتورین به عنوان سنگ مقدس کوان یین Kuan-Yin، الهۀ رحمت و محبت شناخته می‌شد. همچنین در فرهنگ بودایی‌های جنوب شرقی آسیا، یونانی‌ها و سلت‌ها نیز به دلیل رنگ سبز آن با الهه‌های مختلف باروری، طبیعت و بهار مرتبط است.

آونتورین در آئین تشریفات روحانی و وابسته به سحر و جادو، برای افزایش فراوانی، فرصت و شانس بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه هم برخی اعتقاد دارند اگر یک قطعه آونتورین سبز در جیب چپ خود هنگام خرید یک بلیط بخت آزمایی داشته باشید، حتماً برنده خواهید شد. این افراد معتقدند که آونتورین، سنگ خوش‌شانسی در مسابقات است.

همچنین گفته می‌شود که این سنگ ماه تولد اردیبهشت در آرامش روحیه و آسودگی مؤثر است. شما می‌توانید آونتورین سبز را در خاک یک گیاه سبز بگذارید و تا صبح آن را نگه دارید تا مادر زمین، افسردگی و اضطراب را با امید و رفاه جایگزین کند. از دیگر خواص درمان این سنگ می‌توان به کاهش عوارض پوستی مانند آکنه، اگزما، رفع مشکلات روده‌ای، تسکین آلرژی و سردردهای میگرنی، تقویت بینایی و بهبود فلج مغزی اشاره کرد. همچنین در درمان غدد فوق کلیوی، ریه‌ها و سیستم عصبی نیز مؤثر است.

خرید از گالری پرسته: گردنبند پروانه

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ گارنت

سنگ گارنت برای استحکام دیواره‌های سرخرگ، تقویت چشم و درمان سرطان در مراحل اولیه آن کارایی دارد. اثرات این سنگ میان زنان بیشتر نمایان می‌شود. گارنت بیماری‌های زنانگی را بهبود می‌بخشد و بر درمان اختلالات قاعدگی اثر مثبت می گذارد.

گارنت که در فارسی لعل هم نامیده می‌شود، برای درمان بیماری‌های خونی، تنظیم فشارخون و جلوگیری از خون‌ریزی شدید مفید است. قراردادن آن بر روی مفاصل و ستون فقرات، برای تقویت آن‌ها فایده دارد و در درمان بیماری‌های آن‌ها مؤثر است. همچنین استفاده از آن در چاکرای ستون فقرات، سیستم ایمنی و سطوح انرژی درونی را بالا می‌برد و انرژی حیات را می‌افزاید. این سنگ، ترس، غم، غصه و خواب‌های پریشان را دور می‌کند و عشق و شور به زندگی را در انسان پدید می‌آورد.

از دیگر خواص گارنت می‌توان به این اشاره کرد که برای قاعدگی زنان خوب است، سیستم انرژی بدن را متعادل می‌کند و بیماری‌های زنان را بهبود می‌بخشد. همچنین برای سیستم گردش خون مفید است. گارنت سنگ اصلی ماه تولد دی است. در این مطلب می‌توانید در مورد سنگ ماه دی و چیزهایی که درباره آن نمی‌دانید بیشتر بخوانید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند کارتیر

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ یاقوت کبود

در ایران باستان از خواص یاقوت کبود سفایر به عنوان پزشکی همه‌منظوره یاد شده است. سفایر از زمان‌های قدیم به عنوان سنگ عفت، تقدیس و توبه شناخته شده است. زیبایی و استحکام این سنگ باعث شده به‌عنوان طلسم در میان پادشاهان بسیار محبوب باشد. به طوری که یک تاریخدان قرون وسطا می‌نویسد که شاهان این سنگ را به همراه داشتند تا آنان را از صدمات فیزیکی و حسادت درباریان محفوظ دارد. در افسانه‌ها آمده اگر یک مار سمی به همراه سفایر در ظرفی باشد، آن مار خواهد مرد چرا که این سنگ، محافظی در برابر سم ایجاد می‌کند.

یاقوت کبود که سنگ مناسب برای زن متولد اردیبهشت و مرد متولد اردیبهشت است، سمبل فرزانگی و دانایی نیز هست. همچنین برای درمان دردهای عصبی، دردهای روماتیسمی، سردردهای شدید، نقرس، دردهای مفصلی، قولنج، سوزش معده و دردهای شدید از یاقوت کبود استفاده می‌کنند. این سنگ تردید و دودلی را کاهش می‌دهد. به حامل خود بصیرت و روشنایی می‌دهد و اردیبهشتی‌ها را در برابر خشم و ناملایمات زندگی حمایت می‌کند. همچنین از ریزش مو جلوگیری کرده و سیستم عصبی را بهبود می‌بخشد.

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ مالاکیت

مالاکیت سنگ تعادل، فراوانی، تجلی و هدف بوده و انرژی را جذب و احساسات را آشکار می‌کند. گفته می‌شود سنگ ماه اردیبهشت تمام چاکراها را پاک و فعال می‌کند و برای تحریک چاکراهای قلب و گلو بسیار مفید است. مالاکیت را سنگ متافیزیکی بسیار قدرتمندی می‌دانند و به آن لقب «سنگ دگرگونی» داده‌اند.

مالاکیت می تواند در کاهش عوارض قاعدگی و زایمان مفید باشد. برای درمان آسم، ورم مفاصل، استخوان‌های شکسته و عضلات پاره شده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند صلیب

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ کوارتز صورتی

کوارتز صورتی، انرژی بسیار ملایم و تسکین‌دهنده دارد که می‌توان به عنوان مرهمی برای آرامش قلب کسانی که دچار شکست عاطفی شده‌اند، استفاده کرد. از خواص عاطفی این سنگ هم می‌توان به ترویج عشق، ترمیم احساسات درونی، برطرف کردن احساس تنهایی، افزایش حس گذشت، آرامش درونی و رهایی از احساسات سرکوب‌شده اشاره کرد.

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ کهربا

مهار کردن انرژی‌های منفی و خارج نمودن آنها از بدن، کسب انرژی‌های مثبت و آرامش، درمان آرتروز، درمان آسم، درمان آلرژی، درمان، تورم پا، درمان سرفه، درمان عفونت و تقویت عضلات از جمله خواص سنگ کهرباست. سنگ کهربا نمادی از عشق است و در رنگ های طلایی و نارنجی، نمادی از زیبایی و لطافت محسوب شده و به عنوان طلسمی برای جذب عشق ناپایدار استفاده می‌شود. درخشش طلایی رنگ سنگ کهربا موفقیت، شور و عشق، شادی و قدرت را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

کهربا سنگی مناسب برای مدیتیشن است و موجب گرمی دادن به قسمت‌های سرد بدن می‌شود. ارتعاشات بالای کهربا باعث تصفیه و پاک شدن سیستم بدن می‌شود. همچنین کهربا سنگ مشترک هیچ یک از ماه‌های دوازده گانه سال به‌غیر از سنگ ماه تولد اردیبهشت نیست.

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ فیروزه

از سنگ فیروزه به عنوان سنگ حامی یاد شده است. به طوری که گفته می‌شود برخی از خلبان‌ها و مهمانداران هواپیما در اروپا برای ایمنی در سفر از فیروزه استفاده می‌کنند. دلیل اینکه فیروزه را نماد دوستی می‌دانند این است که برای شکل‌گیری این سنگ، آلومینیوم و مس باید با هم همکاری کنند تا ماده معدنی جدیدی به نام فیروزه ساخته شود. به همین خاطر، این رابطه را به دوستی تعبیر کرده‌اند و فیروزه به نماد دوستی تبدیل شده است.

از فیروزه برای محافظت در برابر حوادث و بلايا، از بين بردن ترس، استرس و افسردگی، ايجاد شادی و خوش شانسی استفاده می‌کنند. فیروزه روی عملکرد نادرست کبد اثر می‌گذارد و قدرت و سوی چشم را افزایش می‌دهد. همچنین التهابات پوستی را از بین می‌برد. فیروزه تقویت کننده قلب، دستگاه تنفسی، چشم‌ها، گردش خون، گلو، معده و كبد است. گفته می‌شود در صورتی كه فرد بيمار باشد يا اتفاق ناخوشایندی در انتظار او باشد، رنگ فيروزه عوض می‌شود.

سنگ فیروزه اصلی‌ترین سنگ ماه تولد آذر است. هر‌آنچه باید درباره سنگ ماه تولد آذر و خواص آن بدانید

ویژگی اردیبهشتی‌ها

بارزترین ویژگی اردیبهشتی‌ها، عشق و دانایی آنهاست. متولدین این ماه محکم، پایدار در عقاید و متعادل هستند. اردیبهشت ماهی‌ها در مقابل عوامل بیرونی خیلی سریع واکنش نشان می‌دهند اما به همان سرعت هم آرام می‌گیرند. متولدین این ماه اغلب عصبی مزاج با خلق متغیر هستند که به‌راحتی در کارها و تصمیمات خود، تغییر موضع می‌دهند. البته از لحاظ خانوادگی رفتاری گرم و محبت آمیز دارند و به پدر و مادر احساس مسئولیت می‌کنند.

زن متولد اردیبهشت اغلب دستخوش دلهره و اضطرابی ناشناخته است و گاهی اوقات عکس‌العمل‌های عجیب از خود نشان می‌دهد. با همه اینها مادران و همسران خوبی به شمار می‌روند. متولدین ماه اردیبهشت افرادی منظم، کاردان، باسلیقه و شیک‌پوش هستند. آنها در هنر، شعر، ادبیات و موسیقی استعداد دارند.

این افراد عموما صمیمی، خوش‌برخورد، مقید به موازین اجتماعی، دارای موقعیت خانوادگی خوب هستند و از افراط و تفریط پرهیز می‌کنند. متولدین دهه سوم این ماه، افرادی متعادل، میانه‌رو، دارای زندگی نسبتا موفق، علاقه‌مند به سیر و سفر و علاقه‌مند به زیبایی‌های طبیعت هستند. زن و مرد متولد اردیبهشت از نظر ظاهری افرادی خوش‌چهره به شمار می‌روند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

بهترین سنگ برای زن متولد اردیبهشت

از آنجا که زمرد اصلی‌ترین سنک متولدین اردیبهشت است، بهترین سنگ برای زن متولد اردیبهشت نیز زمرد است. بیشتر خانم‌ها عشق این سنگ قیمتی هستند و از جذابیت رنگ آن برای زیبایی تیپ خود استفاده می‌کنند. اما سنگی مثل مالاکیت هم برای زن متولد اردیبهشت بسیار مفید باشد. چون مالاکیت می‌تواند در کاهش عوارض قاعدگی و زایمان مفید باشد.

بهترین سنگ برای مرد متولد اردیبهشت

بهترین سنگ برای مرد متولد اردیبهشت نیز زمرد است. زمرد به عنوان الهه سنگ‌های قیمتی و جواهر بخت و اقبال این مردان است. البته سنگ‌های دیگر که موجب خوش‌شانسی می‌شوند همانند یاقوت کبود و گارنت نیز برای مرد متولد اردیبهشت مناسب هستند.

کلام آخر

در این مطلب هر‌آنچه درباره انواع سنگ ماه اردیبهشت و خواص آنها باید بدانید را برایتان توضیح دادیم و گفتیم زمرد اصلی‌ترین سنگ متولدین ماه اردیبهشت است. خبر خوب این است که ما در گالری پرسته انواع انگشتر، دستبند، گردنبند و گوشواره طلا با انواع این سنگ‌ها را عرضه می‌کنیم؛ بنابراین می‌توانید برای بهره بردن از خواص آنها نگاهی به محصولات دست‌ساز این مجموعه داشته باشید.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.